• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    takze mall.cz

    ze pri jedne z predchozcich objednavek poslali zbozi zabalene v krabici jeste oznacene adresou zakaznika, ktery zbozi objednal a nasledne asi vracel pred nami, tak to je takova spis PR neprijemnost a lehky dyskomfort zakaznika. jakkoli to takhle realne probiha, myslim, ze to dalsi zakaznik nemusi uplne videt. zbozi vyhovovalo, vse nakonec ok, jen ne uplne prijemny pocit.

    ale ze se pri posledni objednavce pokusili pri odstoupeni od smlouvy o koupi (a vraceni nevyhovujiciho zbozi) nevratit na ucet cenu za dopravu/vyzvednuti a cekali, jestli si toho zakaznik na uctu vsimne, povazuju za neprijatelny. (zbozi bylo samozrejme v poradku vraceno a prejato do 24 h od jeho puvodniho vyzvednuti.)

    pri telefonickem kontaktu se napred vymlouvali - i kdyz jde o veci definovane zakonikem. i obchodni inspekce mela jednoznacne stanovisko. na vzneseny dotaz, kde na jejich webu lze najit informace o spornosti vraceni poplatku znela odpoved, ze "to tam takto primo neni/to tema se tam neresi" (bodejt). na dotaz, zda jejich pracovnik pochybil, kdyz pri odstoupeni pisemne potvrdil "castka za zbozi + DPH + castka za dopravu/vyzvednuti", nas sokovala reakce zakaznickeho servisu: "to jste meli rict, ze to mate pisemne". ve stylu "to zcela meni situaci, to uz vas nebudeme zkouset okrast". nasledne jsme se vnutili na stul naky mistni vyssi sarzi - ktera nam napsala, ze je to strasne mrzi, a ze i zbytek penez samozrejme dostaneme na ucet - DO PETI PRACOVNICH DNU! nastesti nakupy v mallu byly velmi nahodne a narazove, takze do budoucna spolupraci lehce ozelim. tenhle konkretni nakup byl k plne spokojenosti realizovan o dum dal v alze.
    BLANQ
    BLANQ --- ---
    ahoj, reklamoval jste někdo šampon (v eshopu), že vám vymývá barvu z vlasů nebo z jiného podobného důvodu?
    LANTHAL
    LANTHAL --- ---
    LEFTY: Českou poštu bych neradila, posílala jsem loni balík do Austrálie s bramborovýma knedlíkama v prášku (v původním balení). Dva měsíce strávil někde "v karanténě". Nakonec tedy ale dorazil, kam měl.
    Netuším, jestli se to dá nějak ošetřit předem, aby to tak netrvalo. Možná by stálo za to se poptat přímo u dopravce.
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    LEFTY: letecky s DHL treba, do 2-3dnu to tam mas
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    /OT, ale vhodné publikum:

    Potřebuju do US poslat balík, a potřebuju do něj dát potraviny (čokolády). Máte někdo vyzkoušenýho poskytovatele? Má smysl česká pošta? Nebo teahouse? Nebo někdo jinej (nějaký obrácený shipito)?

    Díky.
    F89
    F89 --- ---
    Za mě tip na www.happypet.cz - krmivo a veci pro zvirata
    Objednavam pravidelne. Pokazde dorazil balik hned nasledujici den po objednani. A chvalim si take ceny (oproti te siti zverimexu, co jsou v obchodacich az o 500 Kc levnejsi) + vychytavam jeste akce typu postovne zdarma a par kg navic zadarmo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TAPETA:
    vracim se k části:

    A tedy pokud jsi četla moje příspěvky, tak jistě jsi četla i tento a nějak nevím co je na tom o mojí rozmazlenosti.

    A tam za to spediční společnost nemohla... Ale jinak i volba spediční společnosti je přece vizitka eshopu... tedy špatný dojem pak padne na ně...
    TAPETA
    TAPETA --- ---
    JOPS: To právě vím, a myslím si, že je to špatně. Všude se píše o tom, jak e-shopy chovají vůči zákazníkům a jaká mají práva. Jenže si zákazník neuvědomuje, že když odešle objednávku, tak uzavírá nějaký smluvní vztah. Nikdy se do podobných diskuzí nepouštím, ale KOC256 dělá recenzi na obchod, který podle mého vše splnil správně. Myslím, že by se měli zamyslet jak eshopy, tak i zákazníci. Dnešní doba je na tohle opravdu zvrhlá.
    JOPS
    JOPS --- ---
    TAPETA: ale znas to, pokud absolvujes nejaka ta skoleni na vymyvani mozku, tak vis, ze ZAKAZNIKA NIC NEZAJIMA, krome toho, kdy se zbozi dostane k nemu a kolik za nej da. To zda ma problem obchod ci dopravka ho taky nezajima. Vim, je to hnusny, ale je to tak.....
    TAPETA
    TAPETA --- ---
    KOC256: Obhajuji právě Tchibo, jelikož jsi napsal, že s nimi máš špatnou zkušenost, ale jak to tak čtu, tak to je vina přepravní společnosti. Taky dělám v eshopu a řekla bych, že je potřeba rozlišit, zda je na vině obchod či přepravní společnost. Pokud máš veškeré údaje mohl jsi Tchibo nebo spediční službu informovat. Pokud jsi potřeboval zboží hned můžeš si ho zajít koupit přímo do obchodu. Recenze obchodů by měli být o recenzi obchodů, a ne o tom, jak obchod dokázal zboží odeslat a spediční služba nedokázala zásilku doručit. Pak by bylo jiné, kdyby jsi zavolal do Tchiba, že ti spediční služba balík nedoručila a oni ti řekli, že to není jejich věc v tom případě by se sem recenze hodila.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BALAENA:
    jinak ještě mi přišla i standardní SMS, že mi balík doručí mezi 12 a 15... :)
    TWARR
    TWARR --- ---
    BALAENA: ppl dela to same. proste typek co to vozi na zl a je odmenovanej na zaklade poctu doruceni si dela rano na depu, nez vyrazi, plan.
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: tak zrovna náhodou ne :) ale stejně je to nějakej divnej oddíl
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: tak to je novinka, mě vždycky jen budili telefonem, bez SMSky. zato se občas nedomluvili a volala mi jak dispečerka, tak řidič...

    mmch nemáš na sledovačce pořád jen Přijata vstupní data? :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Jenom doplním...
    Dneska po šesté hodině SMS s textem: "Dobry den, muzeme vam dnes dorucit balik? Ozvete se nam prosim co nejdrive, je to dulezite, dekujeme GLS."
    SMS jsem prospal...
    Takže tesne pred sedmou telefon... v podstate s dotazem na doruceni...

    Na me ta SMS pusobi trochu zvlastne. Zase asi specialitka GLS... ;-)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BALAENA:
    ano je to mozne. Asi pak chapu proc ho nepodporujeme :) A nechapu proc ho podporuje Tchobo :)
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: imho GLS :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BALAENA:
    ja to tu zacal prave v ducho toho ze nechapu co se tam deje, pokud v pondeli ten balicek pro me vytvorili... :)
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    KOC256: moje zkušenost s nimi je taková, že do svého rozmezí "dodáme pět až devět dnů od objednání" se zatím snad pokaždé vešli a když jsem se párkrát koukla ke GLS, psali, že přebírají data, i když já už jsem měla balík doma na stole.

    jako o devíti dnech vyhrazených na dodání si můžu myslet, co chci, ale to je jiná věc. zatím fakt aspoň mně pokaždé splnili, co slibovali
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam