takze mall.cz
ze pri jedne z predchozcich objednavek poslali zbozi zabalene v krabici jeste oznacene adresou zakaznika, ktery zbozi objednal a nasledne asi vracel pred nami, tak to je takova spis PR neprijemnost a lehky dyskomfort zakaznika. jakkoli to takhle realne probiha, myslim, ze to dalsi zakaznik nemusi uplne videt. zbozi vyhovovalo, vse nakonec ok, jen ne uplne prijemny pocit.
ale ze se pri posledni objednavce pokusili pri odstoupeni od smlouvy o koupi (a vraceni nevyhovujiciho zbozi) nevratit na ucet cenu za dopravu/vyzvednuti a cekali, jestli si toho zakaznik na uctu vsimne, povazuju za neprijatelny. (zbozi bylo samozrejme v poradku vraceno a prejato do 24 h od jeho puvodniho vyzvednuti.)
pri telefonickem kontaktu se napred vymlouvali - i kdyz jde o veci definovane zakonikem. i obchodni inspekce mela jednoznacne stanovisko. na vzneseny dotaz, kde na jejich webu lze najit informace o spornosti vraceni poplatku znela odpoved, ze "to tam takto primo neni/to tema se tam neresi" (bodejt). na dotaz, zda jejich pracovnik pochybil, kdyz pri odstoupeni pisemne potvrdil "castka za zbozi + DPH + castka za dopravu/vyzvednuti", nas sokovala reakce zakaznickeho servisu: "to jste meli rict, ze to mate pisemne". ve stylu "to zcela meni situaci, to uz vas nebudeme zkouset okrast". nasledne jsme se vnutili na stul naky mistni vyssi sarzi - ktera nam napsala, ze je to strasne mrzi, a ze i zbytek penez samozrejme dostaneme na ucet - DO PETI PRACOVNICH DNU! nastesti nakupy v mallu byly velmi nahodne a narazove, takze do budoucna spolupraci lehce ozelim. tenhle konkretni nakup byl k plne spokojenosti realizovan o dum dal v alze.