• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    DATART, nákup pračky a kombinovaného sporáku

    DATART | Pračka předem plněná INDESIT IWSND 61252 C ECO EU
    http://www.datart.cz/Pracka-predem-plnena-INDESIT-IWSND-61252-C-ECO-EU.html

    DATART | Sporák INDESIT KN3G65SA(X)/CZ
    http://www.datart.cz/Sporak-INDESIT-KN3G65SA-X-CZ.html

    1) V neděli ráno 7.6. v eshopu objednáno s jejich dopravou Datart, objednána doplňková služba připojení sporáku, zaplaceno. Termín doručení vybrán úterý 14-16
    2) Hned odpoledne telefonát z infolinky pro ověření všech údajů a potvrzení úterního termínu. Kvůli vytížení jejich plynaře domluven termín připojení sporáku na pondělí 15.6.
    3) V úterý ve 14:30 telefon od řidiče, že do půl hodiny přijedou
    4) 14:55 zvonek. Vynesli pračku do 2. patra, vybalili, vyndali jistící šrouby na buben, připojili na vodu, elektriku a odpad, bordel si odnesli
    5) Vynesli sporák do 2. patra, vybalili, připojili jen do elektriky, podepsali a vyřídili jsme papíry, bordel si odnesli a odjeli
    6) Středa 10.6. odpoledne - omluvný telefonát z infolinky, že bohužel nemůžou garantovat plynaře v pondělí, a jestli bychom se mohli domluvit na úterý 16.6. mezi 16-19. Říkám OK, aspoň nemusim tolik pospíchat z práce.
    7) Dnes 15:55 telefonát od plynaře, že je u baráku
    8) Sporák připojil, podepsal a předal mi papíry ohledně odborné instalace, a v 16:40 šel

    Celkem opět velká spokojenost
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    TOMAN: A nebo volej rovnou na coiku.
    DUSKIE
    DUSKIE --- ---
    TOMAN: zavolej si na https://www.dtest.cz/ , jsou tam ochotný a určitě ti poradí.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    TOMAN:

    ja stejny telefon koupil v podobne dobe za 4000 primo z ciny, tak to te teda pekelne natahli...
    LUCIASHECK
    LUCIASHECK --- ---
    TOMAN: rozhodně to má cenu řešit, tohle je jednání, který spoléhá na to, že se to člověku chtít řešit nebude.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    BOTOVO
    - v neděli v 7 večer objednáno, chtěla jsem to na dobírku a doručit do práce mezi 10 - 16
    - v pondělí potvrzení zásilky s tím, že druhý den odešlou (mají garanci 48h doručení), kurýr inTime
    - dneska ráno sms že doručí mezi 8 a 11 ... no OK, nakonec přijeli asi za deset 10
    Za mě spokojenost :)
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    DATART, nákup ledničky

    DATART | NO FROST chladnička s mrazákem BEKO CSA 29023 X
    http://www.datart.cz/NoFrost-lednice-s-mrazakem-BEKO-CSA-29023-X.html

    1) Ve středu v eshopu objednáno s jejich dopravou Datart, zaplaceno. Termín doručení vybrán sobota 14-19
    2) Čtvrtek dopoledne telefonát z infolinky pro ověření všech údajů a potvrzení sobotního termínu
    3) V sobotu v 16:00 telefon od řidiče, že do hodiny přijedou
    4) 16:45 telefon, že stojej před barákem

    Ledničku vynesli do 2. patra, vybalili, umístli kam jsem chtěl, všechen bordel (krabice, polystyren atd) posbírali, zevnitř vyndali a dali mi záručák s návodem, vzali si svůj bordel, podepsali jsme předávací papíry a odjeli.
    Celkově jsem hodně spokojenej.
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    BUNDA: K cemu hledat padnouci boty u nekvalitni znacky. Kdyz to beres takhle.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ONDRA_99: k čemu kvalitní boty, když nebudou sedět?
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    BUNDA: Ja bych se teda u bot nejvic bal kvality.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ONDRA_PATA:
    ja i ze slevomatu si koupim tri velikosti a dva typy (6 paru) a jsem rad kdyz mi alespon jedna kombionace zustane :)
    ONDRA_PATA
    ONDRA_PATA --- ---
    BUNDA: tak nic.nafoceny to je dobre,ale tusil jsem to..
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ONDRA_PATA: vypadat budou čínsky .-) Z Ali zatím jen trička a ponožky (zpracování a materiály odpovídají ceně). Spíš bych se bál velikosti, jejich systém udávání a tvar kopyt není zcela evropský a každá noha je unikátní.
    ONDRA_PATA
    ONDRA_PATA --- ---
    objednaval nekdo z ali expressu boty? ja jednou kulicha a docela vpoho,ale nejsem si jistej jak budou vypadat takovy boty..
    DOMIK
    DOMIK --- ---
    Mall.cz:
    Zhruba před rokem jsme si objednali mrazák... na skladě poslední kus.
    Přijela doprava, přepravce začal sundavat balík - a hle - pračka. Pračku jsem převzít odmítla.
    Telefon na mall, dovezli jste pračku místo mrazáku. Prý to není možné. Domluvení nového závozu, prý na to osobně někdo dohlédne. Přijela dodávka - a hle - ta SAMÁ pračka ! Předáno k vyřízení partnerovi - mně došly nervy. Několik telefonátů. Písemná reklamace. Mezitím mrazák přestal být skladem. Dojednání jiného mrazáku. Žádost o slevu.
    Výsledek:
    Po 3 (!) týdnech jsme se dočkali mrazáku.
    :-)
    DIM_
    DIM_ --- ---
    ZOOEY: ja si prisadim:

    objednam pracku (12000) plus vynos a zapojeni (500)
    volam jim, jestli prijde instalater, kdyz platim "zapojeni"
    prisel typek, kterej umel zapojit do zasuvky, ale ne vodu... nacez mi rika "zkus tech 500 nezaplatit", tak jsem mu zaplatil a volam do mall.cz, ze
    a) pracka je praska (normalne prasklej plast!)
    b) zapojeni neprobehlo

    a) Vzali pracku zpatky a vratili druhej den penize na ucet
    b) za "zapojeni" vratili 300, ze to urcite zapojil

    ani jsem se nehadal. kokoti
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    takze mall.cz

    ze pri jedne z predchozcich objednavek poslali zbozi zabalene v krabici jeste oznacene adresou zakaznika, ktery zbozi objednal a nasledne asi vracel pred nami, tak to je takova spis PR neprijemnost a lehky dyskomfort zakaznika. jakkoli to takhle realne probiha, myslim, ze to dalsi zakaznik nemusi uplne videt. zbozi vyhovovalo, vse nakonec ok, jen ne uplne prijemny pocit.

    ale ze se pri posledni objednavce pokusili pri odstoupeni od smlouvy o koupi (a vraceni nevyhovujiciho zbozi) nevratit na ucet cenu za dopravu/vyzvednuti a cekali, jestli si toho zakaznik na uctu vsimne, povazuju za neprijatelny. (zbozi bylo samozrejme v poradku vraceno a prejato do 24 h od jeho puvodniho vyzvednuti.)

    pri telefonickem kontaktu se napred vymlouvali - i kdyz jde o veci definovane zakonikem. i obchodni inspekce mela jednoznacne stanovisko. na vzneseny dotaz, kde na jejich webu lze najit informace o spornosti vraceni poplatku znela odpoved, ze "to tam takto primo neni/to tema se tam neresi" (bodejt). na dotaz, zda jejich pracovnik pochybil, kdyz pri odstoupeni pisemne potvrdil "castka za zbozi + DPH + castka za dopravu/vyzvednuti", nas sokovala reakce zakaznickeho servisu: "to jste meli rict, ze to mate pisemne". ve stylu "to zcela meni situaci, to uz vas nebudeme zkouset okrast". nasledne jsme se vnutili na stul naky mistni vyssi sarzi - ktera nam napsala, ze je to strasne mrzi, a ze i zbytek penez samozrejme dostaneme na ucet - DO PETI PRACOVNICH DNU! nastesti nakupy v mallu byly velmi nahodne a narazove, takze do budoucna spolupraci lehce ozelim. tenhle konkretni nakup byl k plne spokojenosti realizovan o dum dal v alze.
    BLANQ
    BLANQ --- ---
    ahoj, reklamoval jste někdo šampon (v eshopu), že vám vymývá barvu z vlasů nebo z jiného podobného důvodu?
    LANTHAL
    LANTHAL --- ---
    LEFTY: Českou poštu bych neradila, posílala jsem loni balík do Austrálie s bramborovýma knedlíkama v prášku (v původním balení). Dva měsíce strávil někde "v karanténě". Nakonec tedy ale dorazil, kam měl.
    Netuším, jestli se to dá nějak ošetřit předem, aby to tak netrvalo. Možná by stálo za to se poptat přímo u dopravce.
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    LEFTY: letecky s DHL treba, do 2-3dnu to tam mas
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam