• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Skvela zkusenost s BeWooden. Pri nakupu jsem se citil jako zakaznik.

    A takto vymazlena prisla zasilka...

    ADAM
    ADAM --- ---
    uz jen podle nazvu eshopu je jasny, ze to jsou amateri. ani na to nemusim klikat...
    DIM_
    DIM_ --- ---
    KID_MCHUTT, MESKALITO: Poslal jsem jim mail, ze zbozi vracim v 14 denni lhute, ze se mi nelibi.
    Hned volali (konecne vim cislo), ze posilaj novej obal, lip zabalenej. Ze ten starej ani nemam posilat.
    Klauni. Uvidime, zatim COI nekontaktuju.
    MESKALITO
    MESKALITO --- ---
    vtipný pošli na ně ČOI :)
    v obchodních podmínkách co mají uvedené a na které při nákupu přistupuješ to mají celkem jasně napsané.
    Myslím, že je běžná praxe reklamovat přímo u dopravce, to že to bylo špatně zabalené by si pak měl řešit dopravce s eshopem, ale poškozené zboží se musí reklamovat u dopravce....

    z jejich webu:
    5) Kupující je povinen v případě viditelného poškození obalu či ochranné pásky uplatnit reklamaci přímo o doručovatele! Za škody vzniklé při přepravě nese škody doručovatel a nikoli prodávající. Z tohoto důvodu je nutné bezprodleně poškození obalu či zásilky reklamovat u doručovatele.

    6) Kupující je povinen převzít zásilku, řádně zkontrolovat neporušenost obalu, počet a druh dodaného zboží a je povinen oznámit jakékoli zjevné vady přímo dopravci zboží. V takovém případě by mělo být zahájeno přímo u dopravce reklamační řízení a zápis o zjištěných vadách by měl být neprodleně odeslán k prodávajícímu, jinak na pozdější reklamace pro neúplnost či poškození zboží v důsledku jeho přepravy není nárok. V případě shledání vad obalu zboží v důsledku jeho přepravy prodávající doporučuje kupujícímu odmítnout jeho převzetí.

    Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že dodávka zboží byla řádná a úplná, na další pozdější reklamaci z důvodu porušenosti obalu či neúplnosti dodávky nebude brán zřetel.
    .......
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    DIM_: pošli je do háje a na ně ČOI - reklamaci s poštou mají řešit oni, ne ty. Ty jsi objednával od nich, dopravu objednávali oni a pošta to stejně zamítne, že to nebylo dostatečně zabalené.
    DIM_
    DIM_ --- ---
    Student-eShop.cz - ...nakupujte za studenstké ceny | Student-eshop.cz
    https://www.student-eshop.cz/

    Objednan obal na iPhone. Prisel v obyc bublinkovy obalce uplne rozmasakrovanej (v obalce byl jen tak). Reklamuju u eshopu. Odkazou me na reklamaci s Ceskou Postou, ze az POTOM mi daj novej obal, az to s Postou vyresim.

    Ja teda nevim, ale podle me to meli hlavne lip zabalit.
    Navic na webu neni zadnej telefon. Ani v podpisu mailu, co napsali. Spatny.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ONDRA_99: na poprvé to chápu, to druhé zvednutí je imo chyba objednávkového systému
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    KID_MCHUTT: No prijde mne, ze rovne by bylo tu cenu takhle x-krat nezvedat (jiz smluvenou). Ale tak aspon ze to az po stiznostech dal do poradku.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    xzone.cz

    objednal jsem si u nich v preorderu hru - původní cena byla 1099, cca 14 dní před tím, než šla hra do prodeje mi psal majitel, že se omlouvá, ale podstřelil cenu distributora (při vyhlášení neměl správné informace) a že cena bude 1299. Dneska ráno přišel mail, že hra je připravená, ale bude stát 1499. Napsal jsem mu email, že se mi to nelíbí, protože předchozí cenu jsem akceptoval, ale novou akceptovat nechci, že to už je příliš.
    Dorazil jsem na prodejnu, kde jsem to měl vyzvednout, chlapci tam zavolali majiteli a nakonec jsem odešel s domluvenou cenou.

    Za mě velké plus - mistr Schovanec se choval jako rovný obchodník a budu od nich nakupovat dál.
    QUANTI
    QUANTI --- ---
    funkids.cz - nelze platit kartou, no budiž, ale že mají i nefunkční skladový systém a tudíž druhý den po objednávce a zaplacení přijde s omluvou mail, že něco z objednaného není skladem a co tedy s tím (storno, odečíst, vybrat něco jiného)... no myslím že znovu už si to ušetříme.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256:
    je fér napsat, že paní mi dneska volala a přiznala se, že to celé domotala ona...
    Výsledkem je, že špatnou karabinu mi nechávají jako dárek a zbytek se napraví.

    Takže pokud toto znovu nedomotají, tak spokojenost.
    NYX
    NYX --- ---
    Zkusenost se Suunto.com shopem.

    Objednam neco skladem s 24h express delivery a tyden se nic nedeje, jen si strhli penize.
    Po tydnu to urguju a pry ze poslani do prace bylo podezrele a at poslu sken obcanky a utility bill. Poslu obcanku a vysvetleni, ze to druhe jim tezko muzu dodat. Tyden zadna odpoved. Zas urguji at to teda cele zrusi. Po par dnech prijde odpoved, ze mi teda vrati penize. Za dalsich asi deset dnu penize nikde, tak otviram claim na paypalu a o tyden pozdeji to refunduji.

    Co na to rict...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Jako stejně to tu zapadne, ale chci se někde vyblít...
    Kupoval jsem si nějakou horolezeckou výstroj na http://www.worksafety.cz/.
    Vybíral jsem věci skladem, bo jsem se na to hodně těšil...
    Po odeslání objednávky mi cca za 30 minut přišel mail, že dvě věci skladem nemají. Že mají problém s IS. OK stane se! :)
    Tak jsem jim napsal, ať mi to pošlou bez toho a objednal jsem to jinde, kde jsem objednával to co měli levněji nebo neměli v tom worksafety... A taky ať mi vrátí peníze. Oni že OK...
    Balíček došel za dva dny (SUPER!). Ale nejprve jsem si všiml, že mi vrátili o cca 200 méně. Myslel jsem že naběhlo poštovné, ale nemělo... Tak jsem jim napsal, že nemají problém jen v IS, ale i v kalkulačce. Následně jsem rozbalil balík, kde mělo být 6 položek. Stav?
    - 4 OK
    - 1 úplně chyběla
    - 1 záměna

    Ztráta dalších cca 200.
    To mi přijde na jeden shop a jednu objednávku trochu moc ne?
    Aktuálně jsem ve stavu, kdy jsem jim to poslal na mail a čekám co vymyslí.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    Nejpopulárnější e-shop roku 2015 levneelektro.cz pozastavil činnost - iDNES.cz
    http://ekonomika.idnes.cz/...tro-pozastavuje-cinnost-f1q-/ekoakcie.aspx?c=A160622_115614_ekoakcie_jj
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    FEDAJKIN: jinak jako větší svinarnu heureky vidím Heureka košík.

    Samozřejmě být Alza, czc, tsb tak sem posranej až za ušima z dat který teď Heureka lifruje přímo do mallu
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    KULA: zajímavé. To že si Heureka vezme nejlevnější variantu a tu zobrazí jako deflautni vím, zřejmě si tam v tomhle případě špatně připravovali název.

    Jinak zlatý certifikát už jsem zjistil metodou pokus omyl, kdyby někoho zajímalo posta
    KULA
    KULA --- ---
    FEDAJKIN: heureku radši nebudu komentovat, po tom všem co jsem byl svědkem. Musím ale vyzdvihout jejich fraud manévr s zobrazení variant....
    Prodáváš třeba malinovou limonádu a máš ji ve variantě 0,2l = 20kč ; 0,5l = 50kč ; 1,0 = 100kč. A ty pinďouři jsou schopní z feedu udělat v jejich výpisu výsledek 1,0l = 20Kč. Klient mile překvapen, kliká a přes heureku odchází za placeným odkazem. Na eshopu vidí ceny jiné, správné, a tak nasraně odchází. Tak či tak, heuréka se plácá po zádech, protože profit... A reakce heuréky, po x týdnech? jecheche, no nebyl to úmysl, sorry...
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    Zlaté Ověřeno zákazníky získávají ty e‑shopy, které jsou zapojeny do služby Ověřeno zákazníky, mají skript správně vložen a za období posledních 90 dní získají dostatečný počet respondentů a to v řádu stovek hodnocení.

    Ověřeno zákazníky
    http://overeno.heureka.cz/

    Takc o pánové, víte někdo a podělíte se kolik to je "stovky" hodnocení? :-) Díky.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    KAJJAK: možná bys aspoň podle počtu mínusů mohl pochopit, že výsměch prostě není slušné chování. Nikdy.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam