• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    HUGGI: tak jako, slibů ohledně převezení zásilky na mně dostupné výdejní místo, těch jsem se dočkala, skončilo to tak, že jsme měli požární cvičení a mohla jsem z práce dřív a mohla si to tak vyzvednout tam, kam to poslali
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    MOIRAIN: v PPL neschopný lidi pracujou, ale i tak toho jde hodne pokud by se někdo z danýho eshopu snažil..
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    MAGGIE: tak, přitom nechápu, v čem je problém, když jim to v Německu jede, asi zas zkoušejí českou cestu
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    MOIRAIN: je to skoda no, ja tam jinak chodím fakt rada nakupovat, doufala jsem, ze to behem prvních týdnu nejak vychytaji, ale zjevně na to nejak "nemají"
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    MAGGIE: já věděla hned po odeslání objednávky, že to pojede ve dvou balících, to mi na celé akci vadí nejmíň, ale ten přístup je otřesnej, žádná omluva, žádná snaha o vyřešení z jejich strany, přičemž by to neměl být takový problém, jak se snaží tvrdit (nejde to a nejde to, musíte se domluvit sama), že to zjebalo epicky i PPL (hodili to bez domluvy jinam), to je další věc
    ať to kolegyně taky zkusí přes FB, sice to ve výsledku taky asi nikam nepovede, ale PR jim to přece jen poškodí¨

    asi zkusím pro příště požádat svoje kamarády, co žijí v Německu a jezdí pravidelně do Čech, aby mi objednali u nich, tam ten eshop funguje jako v civilizované zemi
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    MOIRAIN: kolegyně si objednala sici stroj, součásti mely byt dohromady 4 cívky niti, přišly jen dvě a uz pres měsíc ceka, zda její stížnost někdo nekdy z Lidlu vyřeší, jako samozrejme je to par korun ve skutečnosti, ale oni se ji ani neozvali, ze sorry, zkusíme to napravit či neco v tomto duchu; dalsi kolegyně uz asi tri tydny dostává po jednotlivych položkách svou objednavku, pokaždé překvapeni, ze ji někdo neco veze, pak zjisti, ze je to dalsi cast veci z Lidlu, načež její radost, ze uz to tímto balíkem bude snad konečně uzavřené, je obratem fuc, protože to zase není cely zbytek jste nedodaných veci
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    lidl-shop.cz
    objednávka vyřízena rychle, leč doručena na jiné výdejní místo, s naprosto nesmyslnou otvírací dobou, píšu lidlu, co to jako je, odpoví mi, vy řešte si to sama, my to neumíme, píšu to teda Ludlu na FB, mezitím píšu PPL, že mně lidl poslal za nimi a dozvím se, že moje výdejní místo už nepřijímá zásilky z kapacitních důvodů, tak to dali do toho nejbližšího (otvíračka taková, že se tam pracující člověk prostě nedostane), mezitím lidl na FB píše, zavolá vám náš zákaznický servis, ti taky volají, s naprosto špatnými informacemi, co je za problém a po vysvětlení mne zase pošlou do prdele, ať si to vyřeším sama, že oni s tím nic nesvedou...
    problém sice primárně u PPL, ale přístup Lidlu je z mého pohledu prostě otřesnej
    ONDRA_PATA
    ONDRA_PATA --- ---
    chci se zeptat, jestli někdy někdo něco koupil přes www.ceskyrucicky.cz a jak dopadl. jestli tahle stránka neni podvod, tak sním troje velký hranolky
    BOAR
    BOAR --- ---
    PISTA1: dik za info.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    BOAR: Ne, to je "standartní" katalogová cena, aby když přijdeš do krámu, tě mohli stáhnout vo prachy s tím, že "koukejte normální cena je 9500, tak mi vám dáme 1000 slevy, takže bojler bude za 8500, to je přeci dobrej kup ne?" ;)

    Nehledej levotu, ber nejnižší cenu, pokud se ti posere bojler, nebudeš ho nikam posílat, ale volat nejbližšího servisního technika.
    BOAR
    BOAR --- ---
    Ahoj
    Umrel mi bojler, tak porizuju novy. Volba padla na DRAZICE, konkretne OKCE 125
    Predpokladam, ze installaci zvladnu sam.
    Nicmene zajima me, proc bojler primo na strankach drazice podle ceniku stoji 9500, ale na mall stoji 5 390 Kč a v siko koupelny 5 001.

    mam hledat najakou levou na mall,(siko) nebo ne ?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Skvela zkusenost s BeWooden. Pri nakupu jsem se citil jako zakaznik.

    A takto vymazlena prisla zasilka...

    ADAM
    ADAM --- ---
    uz jen podle nazvu eshopu je jasny, ze to jsou amateri. ani na to nemusim klikat...
    DIM_
    DIM_ --- ---
    KID_MCHUTT, MESKALITO: Poslal jsem jim mail, ze zbozi vracim v 14 denni lhute, ze se mi nelibi.
    Hned volali (konecne vim cislo), ze posilaj novej obal, lip zabalenej. Ze ten starej ani nemam posilat.
    Klauni. Uvidime, zatim COI nekontaktuju.
    MESKALITO
    MESKALITO --- ---
    vtipný pošli na ně ČOI :)
    v obchodních podmínkách co mají uvedené a na které při nákupu přistupuješ to mají celkem jasně napsané.
    Myslím, že je běžná praxe reklamovat přímo u dopravce, to že to bylo špatně zabalené by si pak měl řešit dopravce s eshopem, ale poškozené zboží se musí reklamovat u dopravce....

    z jejich webu:
    5) Kupující je povinen v případě viditelného poškození obalu či ochranné pásky uplatnit reklamaci přímo o doručovatele! Za škody vzniklé při přepravě nese škody doručovatel a nikoli prodávající. Z tohoto důvodu je nutné bezprodleně poškození obalu či zásilky reklamovat u doručovatele.

    6) Kupující je povinen převzít zásilku, řádně zkontrolovat neporušenost obalu, počet a druh dodaného zboží a je povinen oznámit jakékoli zjevné vady přímo dopravci zboží. V takovém případě by mělo být zahájeno přímo u dopravce reklamační řízení a zápis o zjištěných vadách by měl být neprodleně odeslán k prodávajícímu, jinak na pozdější reklamace pro neúplnost či poškození zboží v důsledku jeho přepravy není nárok. V případě shledání vad obalu zboží v důsledku jeho přepravy prodávající doporučuje kupujícímu odmítnout jeho převzetí.

    Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že dodávka zboží byla řádná a úplná, na další pozdější reklamaci z důvodu porušenosti obalu či neúplnosti dodávky nebude brán zřetel.
    .......
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    DIM_: pošli je do háje a na ně ČOI - reklamaci s poštou mají řešit oni, ne ty. Ty jsi objednával od nich, dopravu objednávali oni a pošta to stejně zamítne, že to nebylo dostatečně zabalené.
    DIM_
    DIM_ --- ---
    Student-eShop.cz - ...nakupujte za studenstké ceny | Student-eshop.cz
    https://www.student-eshop.cz/

    Objednan obal na iPhone. Prisel v obyc bublinkovy obalce uplne rozmasakrovanej (v obalce byl jen tak). Reklamuju u eshopu. Odkazou me na reklamaci s Ceskou Postou, ze az POTOM mi daj novej obal, az to s Postou vyresim.

    Ja teda nevim, ale podle me to meli hlavne lip zabalit.
    Navic na webu neni zadnej telefon. Ani v podpisu mailu, co napsali. Spatny.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ONDRA_99: na poprvé to chápu, to druhé zvednutí je imo chyba objednávkového systému
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    KID_MCHUTT: No prijde mne, ze rovne by bylo tu cenu takhle x-krat nezvedat (jiz smluvenou). Ale tak aspon ze to az po stiznostech dal do poradku.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    xzone.cz

    objednal jsem si u nich v preorderu hru - původní cena byla 1099, cca 14 dní před tím, než šla hra do prodeje mi psal majitel, že se omlouvá, ale podstřelil cenu distributora (při vyhlášení neměl správné informace) a že cena bude 1299. Dneska ráno přišel mail, že hra je připravená, ale bude stát 1499. Napsal jsem mu email, že se mi to nelíbí, protože předchozí cenu jsem akceptoval, ale novou akceptovat nechci, že to už je příliš.
    Dorazil jsem na prodejnu, kde jsem to měl vyzvednout, chlapci tam zavolali majiteli a nakonec jsem odešel s domluvenou cenou.

    Za mě velké plus - mistr Schovanec se choval jako rovný obchodník a budu od nich nakupovat dál.
    QUANTI
    QUANTI --- ---
    funkids.cz - nelze platit kartou, no budiž, ale že mají i nefunkční skladový systém a tudíž druhý den po objednávce a zaplacení přijde s omluvou mail, že něco z objednaného není skladem a co tedy s tím (storno, odečíst, vybrat něco jiného)... no myslím že znovu už si to ušetříme.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam