• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MONROE:
    Napiš jim to na FB zeď...
    ADAM
    ADAM --- ---
    FERRENC: ten prodejce je z IT. pokud to umi poslat do DE, tak ti to asi posle i do CR.

    nicmene se zarukou a servisem muzes mit problem. poslat lednicku do IT nebude sranda...
    pokud to je ale za polovinu, tak to za to mozna stoji..
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    Ahoj. Máte zkušenost s nákupy přes německý eBay? Pokud bych chtěl koupit například lednici SMEG, který má v ČR zastoupení, ale dvojnásobné ceny, jak to bude s dopravou, zárukou, servisem? Díky moc za jakoukoli radu.

    https://www.ebay.de/...e-by-Side-SBS8004PO-Creme/302612742145?hash=item4675200001:g:wVkAAOSwmuVaZwax
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    MONROE: a cena zustala stejna? Nebo se snizila o cenu produktu ktery nebyl?
    LUCIASHECK
    LUCIASHECK --- ---
    MONROE: Osobne u nich mam pocit, ze maji vetsinu veci spis o kus vetsi.
    DIM_
    DIM_ --- ---
    MOGUCAN: Se mozna pletu, ale to zakladal id FEDAJKIN. Ho zkus tady, jestli ti neco jeste visej.
    DURDIN
    DURDIN --- ---
    Nemáte někdo nějaké zkušenosti s "herni-kupony.cz"? Nevím co si o tom mám myslet (třeba ty komentáře se mi tam zdají generované), ale možná jsem už po všech zkušenostech s různými podivnýmy eshopy moc paranoidní. Tchán začal na stará kolena hrát hry a chce si koupit něco ze steamu a tohle by bylo pro něj nejlepší cesta (odmítá mít platební kartu)
    MOGUCAN
    MOGUCAN --- ---
    Nedoporucuju www.xiaomimobile.cz. Nejsou schopni zprocesovat jednoduchou objednavku, zakaznickou linku nikdo nezveda nebo je vypnuta. Na maily reaguji po 24 hodinach a prijemni taky nejsou. Vraceni penez je rovnez orisek. Navzdory vysokemu hodnoceni na Heurece ja hodnotim eshop jako totalne nepouzitelny.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    znáte někdo svět trampolín?

    Svet-trampolin.cz, trampolíny, hračky, elektronika - Svět trampolín
    https://www.svet-trampolin.cz/

    koukám že lákají na poměrně nízké ceny, tak by mě zajímalo kde je zakopanej pes:)

    tady třeba mi přijde že to má pěkný hodnocení: https://obchody.heureka.cz/svet-trampolin-cz/recenze/
    SINIKA
    SINIKA --- ---
    www.ceskyrucicky.cz
    Objednali jsme zboží (obuv) na tomto e-shopu 17.10.2017.K dnešnímu dni 15.12.2017 nemáme zboží,které jsme zaplatili. I když jsme ohledně dodání zboží posílali na e-shop již 3 dotazy,odpověď žádná!Dle vlastní zkušenosti doporučuji zde nenakupovat...
    SKADY
    SKADY --- ---
    Ahojte, ak nakupujete na internete, váš názor je pre mňa dôležitý!
    obraciam sa na vás s prosbou o vyplnenie dotazníku, je to pre mňa moc dôležité. Nezaberie viac ako 3,5 minúty. Ak by ste ho vedeli poslať ďalej, aspoň jednej osobe, budem moc vďačná. Dopredu ďakujem! Majte sa krásne :)

    Click4Survey
    http://www.click4survey.cz/s/16689/a49d99c8
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Kuchyňské potřeby Tescoma - Značkový eshop TESCOMA
    https://eshop.tescoma.cz/

    V úterý večer jsem tam objednal a rovnou zaplatil zboží, které měli skladem, s doručením na pobočku Uloženka.cz.
    Ve středu v 18:05 smska z uloženky, že si pro to můžu dojít. Dnes dopoledne jsem to vyzvednul. Zabalený to bylo pořádně, na bublinkách nešetřili. Za mě super zkušenost
    SKADY
    SKADY --- ---
    Ahojte, ak nakupujete na internete, váš názor je pre mňa dôležitý!
    Obraciam sa na vás s prosbou o vyplnenie dotazníku, je to pre mňa moc dôležité. Nezaberie viac ako 3,5 minúty. Ak by ste ho vedeli poslať ďalej, aspoň jednej osobe, budem moc vďačná. Dopredu ďakujem! Majte sa krásne :)

    Click4Survey
    http://www.click4survey.cz/s/16689/a49d99c8
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    HUGGI: tak jako, slibů ohledně převezení zásilky na mně dostupné výdejní místo, těch jsem se dočkala, skončilo to tak, že jsme měli požární cvičení a mohla jsem z práce dřív a mohla si to tak vyzvednout tam, kam to poslali
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    MOIRAIN: v PPL neschopný lidi pracujou, ale i tak toho jde hodne pokud by se někdo z danýho eshopu snažil..
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    MAGGIE: tak, přitom nechápu, v čem je problém, když jim to v Německu jede, asi zas zkoušejí českou cestu
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    MOIRAIN: je to skoda no, ja tam jinak chodím fakt rada nakupovat, doufala jsem, ze to behem prvních týdnu nejak vychytaji, ale zjevně na to nejak "nemají"
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    MAGGIE: já věděla hned po odeslání objednávky, že to pojede ve dvou balících, to mi na celé akci vadí nejmíň, ale ten přístup je otřesnej, žádná omluva, žádná snaha o vyřešení z jejich strany, přičemž by to neměl být takový problém, jak se snaží tvrdit (nejde to a nejde to, musíte se domluvit sama), že to zjebalo epicky i PPL (hodili to bez domluvy jinam), to je další věc
    ať to kolegyně taky zkusí přes FB, sice to ve výsledku taky asi nikam nepovede, ale PR jim to přece jen poškodí¨

    asi zkusím pro příště požádat svoje kamarády, co žijí v Německu a jezdí pravidelně do Čech, aby mi objednali u nich, tam ten eshop funguje jako v civilizované zemi
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    MOIRAIN: kolegyně si objednala sici stroj, součásti mely byt dohromady 4 cívky niti, přišly jen dvě a uz pres měsíc ceka, zda její stížnost někdo nekdy z Lidlu vyřeší, jako samozrejme je to par korun ve skutečnosti, ale oni se ji ani neozvali, ze sorry, zkusíme to napravit či neco v tomto duchu; dalsi kolegyně uz asi tri tydny dostává po jednotlivych položkách svou objednavku, pokaždé překvapeni, ze ji někdo neco veze, pak zjisti, ze je to dalsi cast veci z Lidlu, načež její radost, ze uz to tímto balíkem bude snad konečně uzavřené, je obratem fuc, protože to zase není cely zbytek jste nedodaných veci
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    lidl-shop.cz
    objednávka vyřízena rychle, leč doručena na jiné výdejní místo, s naprosto nesmyslnou otvírací dobou, píšu lidlu, co to jako je, odpoví mi, vy řešte si to sama, my to neumíme, píšu to teda Ludlu na FB, mezitím píšu PPL, že mně lidl poslal za nimi a dozvím se, že moje výdejní místo už nepřijímá zásilky z kapacitních důvodů, tak to dali do toho nejbližšího (otvíračka taková, že se tam pracující člověk prostě nedostane), mezitím lidl na FB píše, zavolá vám náš zákaznický servis, ti taky volají, s naprosto špatnými informacemi, co je za problém a po vysvětlení mne zase pošlou do prdele, ať si to vyřeším sama, že oni s tím nic nesvedou...
    problém sice primárně u PPL, ale přístup Lidlu je z mého pohledu prostě otřesnej
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam