• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    SINIKA
    SINIKA --- ---
    www.ceskyrucicky.cz
    Objednali jsme zboží (obuv) na tomto e-shopu 17.10.2017.K dnešnímu dni 15.12.2017 nemáme zboží,které jsme zaplatili. I když jsme ohledně dodání zboží posílali na e-shop již 3 dotazy,odpověď žádná!Dle vlastní zkušenosti doporučuji zde nenakupovat...
    SKADY
    SKADY --- ---
    Ahojte, ak nakupujete na internete, váš názor je pre mňa dôležitý!
    obraciam sa na vás s prosbou o vyplnenie dotazníku, je to pre mňa moc dôležité. Nezaberie viac ako 3,5 minúty. Ak by ste ho vedeli poslať ďalej, aspoň jednej osobe, budem moc vďačná. Dopredu ďakujem! Majte sa krásne :)

    Click4Survey
    http://www.click4survey.cz/s/16689/a49d99c8
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Kuchyňské potřeby Tescoma - Značkový eshop TESCOMA
    https://eshop.tescoma.cz/

    V úterý večer jsem tam objednal a rovnou zaplatil zboží, které měli skladem, s doručením na pobočku Uloženka.cz.
    Ve středu v 18:05 smska z uloženky, že si pro to můžu dojít. Dnes dopoledne jsem to vyzvednul. Zabalený to bylo pořádně, na bublinkách nešetřili. Za mě super zkušenost
    SKADY
    SKADY --- ---
    Ahojte, ak nakupujete na internete, váš názor je pre mňa dôležitý!
    Obraciam sa na vás s prosbou o vyplnenie dotazníku, je to pre mňa moc dôležité. Nezaberie viac ako 3,5 minúty. Ak by ste ho vedeli poslať ďalej, aspoň jednej osobe, budem moc vďačná. Dopredu ďakujem! Majte sa krásne :)

    Click4Survey
    http://www.click4survey.cz/s/16689/a49d99c8
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    HUGGI: tak jako, slibů ohledně převezení zásilky na mně dostupné výdejní místo, těch jsem se dočkala, skončilo to tak, že jsme měli požární cvičení a mohla jsem z práce dřív a mohla si to tak vyzvednout tam, kam to poslali
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    MOIRAIN: v PPL neschopný lidi pracujou, ale i tak toho jde hodne pokud by se někdo z danýho eshopu snažil..
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    MAGGIE: tak, přitom nechápu, v čem je problém, když jim to v Německu jede, asi zas zkoušejí českou cestu
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    MOIRAIN: je to skoda no, ja tam jinak chodím fakt rada nakupovat, doufala jsem, ze to behem prvních týdnu nejak vychytaji, ale zjevně na to nejak "nemají"
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    MAGGIE: já věděla hned po odeslání objednávky, že to pojede ve dvou balících, to mi na celé akci vadí nejmíň, ale ten přístup je otřesnej, žádná omluva, žádná snaha o vyřešení z jejich strany, přičemž by to neměl být takový problém, jak se snaží tvrdit (nejde to a nejde to, musíte se domluvit sama), že to zjebalo epicky i PPL (hodili to bez domluvy jinam), to je další věc
    ať to kolegyně taky zkusí přes FB, sice to ve výsledku taky asi nikam nepovede, ale PR jim to přece jen poškodí¨

    asi zkusím pro příště požádat svoje kamarády, co žijí v Německu a jezdí pravidelně do Čech, aby mi objednali u nich, tam ten eshop funguje jako v civilizované zemi
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    MOIRAIN: kolegyně si objednala sici stroj, součásti mely byt dohromady 4 cívky niti, přišly jen dvě a uz pres měsíc ceka, zda její stížnost někdo nekdy z Lidlu vyřeší, jako samozrejme je to par korun ve skutečnosti, ale oni se ji ani neozvali, ze sorry, zkusíme to napravit či neco v tomto duchu; dalsi kolegyně uz asi tri tydny dostává po jednotlivych položkách svou objednavku, pokaždé překvapeni, ze ji někdo neco veze, pak zjisti, ze je to dalsi cast veci z Lidlu, načež její radost, ze uz to tímto balíkem bude snad konečně uzavřené, je obratem fuc, protože to zase není cely zbytek jste nedodaných veci
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    lidl-shop.cz
    objednávka vyřízena rychle, leč doručena na jiné výdejní místo, s naprosto nesmyslnou otvírací dobou, píšu lidlu, co to jako je, odpoví mi, vy řešte si to sama, my to neumíme, píšu to teda Ludlu na FB, mezitím píšu PPL, že mně lidl poslal za nimi a dozvím se, že moje výdejní místo už nepřijímá zásilky z kapacitních důvodů, tak to dali do toho nejbližšího (otvíračka taková, že se tam pracující člověk prostě nedostane), mezitím lidl na FB píše, zavolá vám náš zákaznický servis, ti taky volají, s naprosto špatnými informacemi, co je za problém a po vysvětlení mne zase pošlou do prdele, ať si to vyřeším sama, že oni s tím nic nesvedou...
    problém sice primárně u PPL, ale přístup Lidlu je z mého pohledu prostě otřesnej
    ONDRA_PATA
    ONDRA_PATA --- ---
    chci se zeptat, jestli někdy někdo něco koupil přes www.ceskyrucicky.cz a jak dopadl. jestli tahle stránka neni podvod, tak sním troje velký hranolky
    BOAR
    BOAR --- ---
    PISTA1: dik za info.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    BOAR: Ne, to je "standartní" katalogová cena, aby když přijdeš do krámu, tě mohli stáhnout vo prachy s tím, že "koukejte normální cena je 9500, tak mi vám dáme 1000 slevy, takže bojler bude za 8500, to je přeci dobrej kup ne?" ;)

    Nehledej levotu, ber nejnižší cenu, pokud se ti posere bojler, nebudeš ho nikam posílat, ale volat nejbližšího servisního technika.
    BOAR
    BOAR --- ---
    Ahoj
    Umrel mi bojler, tak porizuju novy. Volba padla na DRAZICE, konkretne OKCE 125
    Predpokladam, ze installaci zvladnu sam.
    Nicmene zajima me, proc bojler primo na strankach drazice podle ceniku stoji 9500, ale na mall stoji 5 390 Kč a v siko koupelny 5 001.

    mam hledat najakou levou na mall,(siko) nebo ne ?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Skvela zkusenost s BeWooden. Pri nakupu jsem se citil jako zakaznik.

    A takto vymazlena prisla zasilka...

    ADAM
    ADAM --- ---
    uz jen podle nazvu eshopu je jasny, ze to jsou amateri. ani na to nemusim klikat...
    DIM_
    DIM_ --- ---
    KID_MCHUTT, MESKALITO: Poslal jsem jim mail, ze zbozi vracim v 14 denni lhute, ze se mi nelibi.
    Hned volali (konecne vim cislo), ze posilaj novej obal, lip zabalenej. Ze ten starej ani nemam posilat.
    Klauni. Uvidime, zatim COI nekontaktuju.
    MESKALITO
    MESKALITO --- ---
    vtipný pošli na ně ČOI :)
    v obchodních podmínkách co mají uvedené a na které při nákupu přistupuješ to mají celkem jasně napsané.
    Myslím, že je běžná praxe reklamovat přímo u dopravce, to že to bylo špatně zabalené by si pak měl řešit dopravce s eshopem, ale poškozené zboží se musí reklamovat u dopravce....

    z jejich webu:
    5) Kupující je povinen v případě viditelného poškození obalu či ochranné pásky uplatnit reklamaci přímo o doručovatele! Za škody vzniklé při přepravě nese škody doručovatel a nikoli prodávající. Z tohoto důvodu je nutné bezprodleně poškození obalu či zásilky reklamovat u doručovatele.

    6) Kupující je povinen převzít zásilku, řádně zkontrolovat neporušenost obalu, počet a druh dodaného zboží a je povinen oznámit jakékoli zjevné vady přímo dopravci zboží. V takovém případě by mělo být zahájeno přímo u dopravce reklamační řízení a zápis o zjištěných vadách by měl být neprodleně odeslán k prodávajícímu, jinak na pozdější reklamace pro neúplnost či poškození zboží v důsledku jeho přepravy není nárok. V případě shledání vad obalu zboží v důsledku jeho přepravy prodávající doporučuje kupujícímu odmítnout jeho převzetí.

    Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že dodávka zboží byla řádná a úplná, na další pozdější reklamaci z důvodu porušenosti obalu či neúplnosti dodávky nebude brán zřetel.
    .......
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    DIM_: pošli je do háje a na ně ČOI - reklamaci s poštou mají řešit oni, ne ty. Ty jsi objednával od nich, dopravu objednávali oni a pošta to stejně zamítne, že to nebylo dostatečně zabalené.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam