• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRYXiiiiiI[ Stryxovo obrazky ]Iiiiii
    www.strixovo.cz
    rozbalit záhlaví
    BRAMBOREENA
    BRAMBOREENA --- ---
    GROBENIUS: Jupí, dobře si Akademici všimli, Stryx si to zaslouží! Držíme palce v druhém kole!
    GROBENIUS
    GROBENIUS --- ---
    Šerosvitné nominace Akademie SFFH za rok 2011:

Nejlepší povídka
    Karolina Francová: O chlapci, který kreslil komiks (Tajná kniha Šerosvitu)

Nejlepší dílo (domácího) výtvarníka
    Jan Dřevíkovský (Tajná kniha Šerosvitu)
    STRYX
    STRYX --- ---
    VOJTIDLO: Ke vsem jsem mel nejakou fotografii. Jsou tam ale ruzne miry pozmeneni. Zluta blondyna a ta v te ruzove cepici jsou uplne presne podle fotky. Zbytek je vicemene pozmenen podle pozadavku. Bud se menil vek, osvetleni, saty atd. K horalovi jsem dostal treba tohle. :o)

VOJTIDLO
    VOJTIDLO --- ---
    STRYX: Jel jsi podle fotografii nebo dle fantazie? Ta bloncka je velmi realisticka, ale horal moc ne
    FRANKVFX
    FRANKVFX --- ---
    STRYX: dobře Ty !
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    DARJEEL: mě je dvanáct a nechápu to :)
    LORD_SHAPER
    LORD_SHAPER --- ---
    DARJEEL: jako malej kluk? Nikdy! :)
    DARJEEL
    DARJEEL --- ---
    LORD_SHAPER: tak si vyber nějakej ženskej charaker, což? :)
    STRYX: bezvadný! Koukám, že někteří mají v pozadí nedávno pastované patterny! :)))
    ILTU
    ILTU --- ---
    FALLIE: Ne, ta naopak bude ve skutečnosti velice zranitelná a bez zkušeností s fyzickou láskou!
    FALLIE
    FALLIE --- ---
    já bych jako chtěl interagovat s tou blonckou (doufám, že má ve vlastnostech "necudná")
    LORD_SHAPER
    LORD_SHAPER --- ---
    STRYX: tak to jo
    STRYX
    STRYX --- ---
    CAR2N: Deskova vzdelavaci hra pro deti, kde se budou resit v ramci zastresujicich pribehu ruzne situace, kdy je zapotrebi vselijak kooperovat.