• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRYXiiiiiI[ Stryxovo obrazky ]Iiiiii
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    STRYX: Jo a knihovna na miru je taky bozi :)
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    STRYX: Jasnej owlbear, presne tak jsem si ho taky predstavoval :)))

    Libi se mi jak sis pohral se svetlem, parada!
    DRAKKA
    DRAKKA --- ---
    STRYX: covece a jak tema paratama ten med staci do tech sklenic?:-))
    STRYX
    STRYX --- ---
    Uvedomil jsem si, ze jsem jeste nenakreslil zadneho owlbeara, ackoliv jsem na to jiz mnohokrat pomyslel. Ani si nejsem uplne jisty, jak by mel presne vypadat. Navzdory beznemu Dnd presvedceni, ze owlbeari jsou zurive bestie mam ale predstavu, ze jsou to spis chundelati misani, zijici ve svych polodutinach. Divi pouze jde-li jim nekdo po zasobach lesniho medu, ktery skladuji ve velkych zavarovacich sklenicich.

    STRYX
    STRYX --- ---
    Zkousel jsem nove stetce a do tohoto jsem se nejak zakoukal. :o)



















    STRYX
    STRYX --- ---
    JOKERKA: :o)
    JOKERKA
    JOKERKA --- ---
    STRYX: Z toho prvniho jde na me zavrat! :) Nadhera krasa!
    VOJTIDLO
    VOJTIDLO --- ---
    STRYX: Aww, kočička se sovičkou
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    STRYX: Tvé olejomalby se mi líbí čím dál, tím víc. Budu se těšit na další.
    STRYX
    STRYX --- ---
    Olej na platne, 80x80 cm.

    STRYX
    STRYX --- ---
    PHOB
    PHOB --- ---
    ty o, ze bych taky poridil malacca ? :)))
    STRYX
    STRYX --- ---
    PHOB: SULINAR: Diky za feedback! Jeste to promyslim. Jak to melo byt svetle, bal jsem se jit do vetsich kontrastu, ktere jsou mi jinak prirozenejsi a odtud ty stiny. Co se kol tyce, rozumim namitce. Zase ale potrebuji aby byla ozubena, jinak ztrati svoji pointu.
    STRYX
    STRYX --- ---
    FORFUN: Mam velikou radost, ze se Ti hra libi. Dik za reakci. :o)
    PHOB
    PHOB --- ---
    STRYX: ja ti nevim, charaktery super, ale mam z toho divny pocit, jakoze z celku... asi mi tam nesedi ta zem, a jak nekdo psal kola byznysmenu... trosku litaji...
    nebal bych se pritvrdit stinem pod autem... atd
    FORFUN
    FORFUN --- ---
    Dorazila Malacca (chválím spolehlivé a příjemné vystupování zákaznického oddělení Loris games)!!!! Hned jsme odehráli 6 testovacích partií. První dojmy jsou podobné jako z Citadely, která také spoléhá na risk, empatii a taktiku. Grafické zpracování už jste všichni viděli, ale ve fyzické podobě je ještě kouzelnější. Nevýhodou, podobně jako je tomu u her, které funfují na podobném principu, je alespon pro mne, hra ve dvou hráčích, která se může stát předvídatelnou a příliš jednoduchou. Další partie už jsme odehráli ve čtyřech, což bylo o poznání zábavnější. Těším se příslibu střetu v 6, či 8 hráčích!!! Sakum prásk indivindy hodnocení po prvním odehraném večeru zní: za nabídnutou cenu je to velká porce zábavy, kterou pravděpodobně docením až počtem nahraných kol a zvyšujícím se okruhem přátel, kteří budou ochotni k tomuhle sympatickému výtvoru zasednout.
    CAR2N
    CAR2N --- ---
    STRYX: bozi!
    SULINAR
    SULINAR --- ---
    STRYX: pěkný, akorát mi ta kola, na kterých jezdí, připadají jako pily :))
    STRYX
    STRYX --- ---
    V Lorisu ted pripravujeme novou hru, pokracujici v serii Ekopolis a Multipolis, tentokrat pomahajici s vyukou zakladu ekonomiky. Hra jiz neni dotovana EU a tak bude k dostani i v beznem prodeji Novinkou take je, ze tentokrat jiz nejsme subdodavatelem pro Scio ale partnerskou spolecnosti.

    Titulka byla docela vyzva. Puvodne jsem ji delal ve stylu abstraktni kompozice typu Multipolis, pracujici s motivem propojenych mechanismu a soukoli, ktere ovladaji lidske ruce, ale tento navrh byl pro negativni asociace s nim spojene zamitnut. Byla vznesena spousta pozadavku od pouziti zlutych svetlych barev (ktere pry maji statisticky nejvetsi prodejnost :o)), pres hravost (aby se nikdo nezalekl prilisne slozitosti), crazy pojeti (protoze hra je v podstate vcelku abstraktni a matematicky zamerena, coz se spatne znazornuje s vtipem v jine forme) po pritomnost manazeru a maskota hry (aby bylo s kym se identifikovat :o)). Zaroven jsem se idealisticky nechtel vzdat motivu clockworku a jeho ovlivnovani hraci, ktery podle mne hru vystihuje nejvic a kdyby nebyl pritomen tak by obalka imho s hrou vlastne temer nesouvisela. Musel byt ale proveden nejak tak, aby prilis neevokoval nebezpeci "semleti". Rozhodl jsem se tedy pro vyrazovy styl, ve kterem jsem jeste nedelal a ktery mi vysel jako nejlepe naplnujici vyse zminene pozadavky. Bylo to dobrodruzne, ale nakonec jsem s vysledkem spokojen. :o)

    STRYX
    STRYX --- ---
    Fraktaly po praci :o)



    A bonusovy fraktal od Vrnk:

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam