• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRYXiiiiiI[ Stryxovo obrazky ]Iiiiii
    www.strixovo.cz
    rozbalit záhlaví
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    STRYX: Super, diky!
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    STRYX: Moc pekny, akorat radeji vubec nechci vedet, kolik jsi toho pri tom vyhulil :)))

    Jinak pro me osobne ma nejlepsi atmosferu prvni a posledni kousek...
    STRYX
    STRYX --- ---
    Dalsi barevna serie.

    1) Uvod. Mezi timto a nasledujicimi obrazky je znacna casova diskontinuita. Tak dva tydny. Je svym zpusobem samostatny. Vzdalene navazuje na predeslou barevnou serii [ STRYX @ iiiiiI[ Stryxovo obrazky ]Iiiiii ] opakujicim se motivem nadob. Navsteva na lodi si mozna jede pro pribeh k vypravecce s velkou hlavou lehce spojenou se zrnitou serii [ STRYX @ iiiiiI[ Stryxovo obrazky ]Iiiiii ] . Mozna je schranuje v tech nadobach.



    2) Tohle je asi zacatek onoho pribehu. Vhled do udoli. Svetlo z leva, zdroj neni videt. Ve vysokych skalach jsou vytesany domy. Neni jiste, ze jsou obydleny nyni, ale pravdepodobne do skal byl v urcitou dobu vnesen rozmanity zivot. V popredi je siluetni skupina domu, mozna zkameneli vojaci kteri prijeli kdysi do mesta. Na pravo je chladne jezero.



    3) Transformace tvaru. Kompozice zustava stejna. Svetlo ma prijemnejsi nadech a je mekkci. Vseobecny posun k vegetativnejsim motivum. Skupina domu vojaku je nyni stromy na levo. Zda se ze nejde tedy o domy jako ulity ale spise celozive entity. Mesto puvodne v pozadi v pravo je je uskupenim kamenu prorostlych mechem hostujicicm vejcity centralni utvar. Evidentne je zivejsi nez by se puvodne zdalo. Vejce je mozna vejce. Je tam naznak embryonalniho tvaru.



    3) Transformace. Perspektiva pohledu klesa pod standardni lidskou vysku. Kompozice se lehce meni. Objevuji se kameny ledovcove formace. Mozna aluze na vazove utvary z drivejsich serii. Mozna vstup mezi shrumaz kamenu z predchoziho obrazku. Stromy v levo zase zkamenely. Pribyl chladny svetelny zdroj z prava. V pozadi v lese rude svetlo vecerniho slunce muze byt priznakem probuzeni nejake aktivity.



    4) Transformace. Kompozice se vraci k puvodnejsi forme. Intruze motivu ze vzpominek ze hry rpg Zahrada, kterou jsem hral pred par lety utvorila formy teto sceny. To zpusobilo lehkou odlisnosnost ale poskytlo novou perspektivu. V popredi je navrseni kamenu, predzvest pozdejsi mohyly. Skaly za ni zase obkvetly. Scena v pravo se pozmenila. Aktivovane vejce ma charakter sfingy strezici vchod ve zdi v pozadi. Udolni cast ma charakter cesty, evidentne je tu pruchod. Panacek v popredi vnasi do sceny lidske meritko (pravdepodobne vynucene interakcnim charakterem sfingy).



    5) Hlava v prostred se zda byt kamenna. Pozornost se zameruje na ni. Oci nejsou bdici, mozna spi. Krk muze byt odtrzeny od torza ale mozna zub znaci jenom nejaky limec a jde o vybezek zakopane postavy. V mlze v dalce se rysuji sikme linearni utvary. Mlha zneprehlednuje identifikaci. Mohlo by jit o kamenne mosty, mozn skacene kmeny, mozna slahouny. Kamenny vyraz prevazuje. Ac maji dynamickou krivku vypadaji jako zatuhle v pohybu.



    6) Transformace v mohylu. Centralni motiv zustava kamenny. Je patrne rozruzneni puvodne homogenni hmoty. Sestavena z kamennych hranolu. Charakter naznacuje stavitelsky vklad. Linearni struktury v pozadi nyni vertikalni kmeny. Mohyla s sebou prinasi vyraznejsi chthonicky nadech pravdepodobne korespondujici se zakopanym zbytkem postavy z 5) Aktivita je patrna v intenzivne ozarenem keri roustoucim navrchu.



    7) Transformace v kerovy ostrov v zimni krajine. Zasnezena krajina je mrtva nehybna. Stromy vypadaji suche mozna zazimovane. Na nekterych rasi listi. Pravdepodobne jde perpsektivu prvku prodle kriteria aktivity/zivosti.



    8) Navrat k puvodni kompozici. Dramaticky promenena barevnost. Ruda obloha zhne silou. Prostup svetla z leva umenseny. Obloha napravo. Na skalistem vrchu napravo opet lidska postava vnasejici meritko znacne rozlehlosti. Pozoruje mlhu v udoli ve ktere se rysuji ci z ni vystupuji tvary. Mozna jde o zebra jak by naznacovalo prohnuti a uskupeni v rade za sebou. Mozna jde o postavy.



    9) Tady to zacina byt zajimave. Evidentne jde o postavy. Zdaji se z jako vytesane z kamene, ale to jenom proto, ze se pohybuji tak pomalu, ze nelze cinit rozdil. Porost, ktery je staleti popina je pro ne jako zavan mlhy na tvari. Intuitivne lze tusit ze lze z nich videt opet pouze svrchni cast, spodni je skryta porostem tak jak byla zebra z 8) skryta mlhou. Stahuji se z prava k mytine s vodopadem, pravdepodobne prilakany svetlem? Odkud prichazeji?



    10) V pravo za nimi je jakasi rokle. Zahrobni charakter mista prituhuje. Barevna paleta ochladla, svetelnost ubyla. Voda vypada cista ale studena. Podel ni vede evidentni cesta. Jeji pokracovani je ale zahaleno mlhou. Na levo ve vode stoji kamenna postava. V pravo k povsimnuti celist tvare v kameni v poza ktere je kamenna stena.



    11) Po ceste dal svetla ubyva. Vyraznym prvekm je centralni proud vody, ktery v kamenni po veky vykrajuje primordialni rokli. Uskupeni monolitickych kamenu vlevo je mozna pomnikem necemu mozna snemem.



    12) Misto se projasnuje a zacina byt veselejsi. Tradicne zahalene v mlznem oparu teprve po chvili privede pozornost k tomu, ze se jedna o velmi presnou transformaci perspektivy na obrazek 10) Socha v levo se promenila v monoliticky blok. Tvar ve skale v pravo je zde opet ve dvoji ozvene jako brada ve skalach a koruna stromu. Pod bradou a korunou se zde ale nove objevuje nejaky utvar. Zdvojeni je zajimave jako prvek pritomny ve dvou ozvenach najednou. Proc ale to neni zrejme. Stejne tak o jaky utvar se jedna.



    13) Doslo k vynoreni perspektivy, monolity jsou nyni zanoreny temer po okraj v pude. Ta je ale pokryta bujnou zeleni, tu a tam vesely kvitek. V mlze v pozadi se rysuje jeleni hlava zvouci k ceste zpet.



    14) Jeleni parozi mozna bylo prislibem vegetacniho probuzeni odhalenych monolitu, ktere se nyni pokryvaji drobnymi keriky. Jelen leti v dalce jako meduzo-ptak.



    15) Mlha u korenu monolitu je jak kapalna a prohaneji s v ni rybky.

    STRYX
    STRYX --- ---
    HRAFNAIN: Mandelbulb 3d 1.8.9
    HRAFNAIN
    HRAFNAIN --- ---
    STRYX: v cem je to delany? mandelbulb? nebo?
    kazdopadne hezky :)
    STRYX
    STRYX --- ---
    KORAL: Kazdy preci vi, ze na stopovani je zasadni vytahnout cistou kosili a utrit sliz od tlamy :o)

    JUDAS: To mel byt po pomlce tretiho dilu ten hybrid ze ctyrky. Prilis pozde jsem si vzpomel, ze ho to vysalo ven otvorem velikosti tenisoveho micku... :o)
    JUDAS
    JUDAS --- ---
    STRYX: nejlepsi je ten rotujici freestajlysta :D
    KORAL
    KORAL --- ---
    Tak tyhle bych do vlku nevzal :-D Ještě by mi rozežrali lod ... o využití mích vnitřností nemluvě :-D
    STRYX
    STRYX --- ---
    PHOB: :o)) Diky, musim se priznat, ze ja obcas take. :o) Ale kdyz uz jednou zacnu v tomhle stylu, tak mi to zpravidla neda a postupne me to stahuje k vetsi a vetsim podrobnostem. Obcas to jde automaticky, jako treba u kralika ten jetel vlastne nevyzadoval mnoho pozornosti. U toho draka, kdy jsem chtel aby jednotlive prameny davaly trochu prostorovy smysl a pritom se neustale promenovaly, jsem se docela zamotaval a bylo to lehce zdlouhave.
    PHOB
    PHOB --- ---
    STRYX: obdivuju neustale Tvou trpelivost na detailech... super !
    STRYX
    STRYX --- ---
    Dalsi zviratka do serie:



    STRYX
    STRYX --- ---
    MRMNK: Diky :o) Pro zajimavost tady v tematickem spojeni se sci-fi cyber-mythos-punkovou povidkou na Kerrayove webu:

    Bruce Sterling – V pozadí nadcházejícího věku zasíťované hmoty
    http://archetypal.cz/2013/bruce-sterling-v-pozadi-nadchazejiciho-veku-zasitovane-hmoty/
    STRYX
    STRYX --- ---
    MRMNK
    MRMNK --- ---
    STRYX: mazec, dycha to na me silenou futuristickou techno atmosferou
    MOUSEK
    MOUSEK --- ---
    STRYX: diki moc popozerám.
    STRYX
    STRYX --- ---
    Jeste jsem nechal spocitat jeden highres aby vyniknul detail.

    STRYX
    STRYX --- ---
    MOUSEK: Na youtube je pomerne dost tutorialu k zakladnimu ovladani programu. Pod "Mandelbulb 3D Tutorial" jich urcite dost najdes. Co se tyce meho osobniho postupu, vec se ma myslim tak, ze pokud clovek nema vylozene vystudovany nejaky matematicky obor, tak je to nakonec zalezitost hlavne zkoumani, experimentu a zkusenosti.

    Zkus zacit s funkci Amazing box, ta je velmi vdecna, trochu s ni experimentovat, zkoumat. Zjisti co delaji ruzne vstupy. Hlavne Scale a Fold. Potom postupne pridavej dalsi. Krome funkci jako takovych, muzes pridavat pouze modifikatory, ktere jsou v zalozkach Ads. Casem se naucis na jakych rozmezich vstupu dava ktera funkce stabilni vysledky. Vyplati se ke kazde funkci si precist info (ikona hned vedle jejiho nazvu) kde jsou vysvetlene jednotlive parametry.

    U nekterych vystupu muze byt problem s tim, ze vychazi jenom jako noise. Ne vzdycky je vse vnivec, pri nastaveni Raystep multiplier kolem 0,1-0,01 se da lecos objevit i v uplne tristi. Obcas funkce, ktera nevychazi zajimave normalne, lze zajimave spocitat v Julia modu (na hlavni zalozce). (to plati treba pro druhou polovinu funkci z posledni varky.) Posilam nektere formule. Jsou ale uz dost slozite. Mozna se Ti bude hodit obhlidnout, jak jsou nastavene. Doporucoval bych zacit s tim ABoxem, na kterem lze pochopit zaklady.

    Tady je 4. funkce, ze ktere vychazi i ta 5. a 6.
    Mandelbulb3Dv18{
    g.....m....Y/...ET...IE.....XYsFI3/6.5Uv0DnA.H/kzAoaRQIF0yHKwdzpxf0dzMVPn.qvD.0k
    ................................h2lbRtbWI02........Y./.........E........y.2...wD
    ...Uz6/...U0..../Q.0/.....kP1...63...2EA.....sVEySSS42gD/QEEIb5ELyzb.dkpXm1....U
    z.....kD12../2.sxQt2qy8szMl1WvbRY/wDhOBOpsHuT.A...........U0.....y1...sD...../..
    .w1...kDoz/9eIIZ.vHQcVEciz9SyiqfSNXlqsdj6xuN9PaKSu16pG/zG.5NykoVG5H3M0gDucawx6mq
    ptPNdNhTp2Eky0yxBk57kvaDU....yXN....G.........kD.2....sD/.G.....................
    .............oAnAt1....E....zw1...................................EEIb5EX....UA.
    .....Ksulz1.......kz.wzzz1.U..6.U....M2...EB....m....c3...UszzzzO/...I1.....S/5A
    ...U.W1KEyzlcisz5XuWzvCtP16.2c..zzSi..EcmXBP5ezD6g2Kd1rx1.2..........2128.EDXN7.
    .................................EU0.wDU....V8DqgRcyzuF92FpyVY.k..........E..c..
    zzzz...........U.....................2..8.kzzzD...........68....................
    /.U0.wzzz1...........0........................8cU0.E./2EJ/0cU08../2E.R7CU08c..2E
    ./IUU/8cU0.E./2EyPqzzzD.zzzzzDYPU08c..2E./Ibx/8cU0.E./2E.y5....../2E.JzTU08c..2E
    ./2zz/8cU0.E./2E...cU08czz/cU08cyz1cU08cxz3cU08c................................
    E....MEJF3k1....2....A....EEh3aSdtqNU6oPs/UQ..........................k/9.......
    ..........EnAnAnAnAxz...................sz1........wz...........................
    ........................I.A.....................................................
    .....................2.....3....9....w3IV75RgZbGplKOV73.........................
    ..........U..6................................................zD........UzXPNaNa
    NaNOzsAnAnAnAYujAnAnAnAn8y1........................................sz0..........
    ................................/....E/...E/....T/pPgZbFjl4NhALSh/kR............
    ........................................U.2.....................................
    ............Hs3E................................................................
    ..........................................k/....I....c....kHXFLMcJ4NmxaP7NoI....
    ..........................U/4MU/4M........UIsuFVf53..1.......I1E..........2.....
    ................................................................................
    .....................................................2.....3....3....w3IjlKS4x4P
    YpmQtp4.M71..................................................c0E................
    ........................................................kz1MJJJJJJJtzIJJJJJJJB1E
    ................................................................a/...E/....0....
    /pKMuZaPb/mIp7bN..kR........................5.U/4M..0.....................2.....
    ...wz........c0E..................U8./..........................................
    ............................................................................}
    {Titel: Julia 01}

    Tady je ta kovova serie pod nimi:
    Mandelbulb3Dv18{
    g.....Y/...61...61....A...UiRB/.KHX3.rDw5cHDmF/kQIrQb1UZWwn.ThL.LzPpzAnCwOpwlM/k
    ................................gfErJvMqH02........Y.Jx........E........z.2...wD
    ...Uz6/...k6..../Q.1/.....U0L...f/....E0.....64cDV/DS4fD/Q.........G0dkpXm1....k
    z.EnAnQD12../2......................OaNaNaNaB.A...........U0.....y1...sD...../..
    .w1...sDHK/oF.nRbuHf6LlTAqNjy.A3gh.eTseD7X5hemwa.v1i.3.Bs71dyWYlY./PHUdjq91yTmxj
    bt9G1q50pD1gyYpwvscw5xfjU.....2T7...h2........sD/2....sD..G.....................
    .............oAnAt1...sD....zw1.........................................A....UA.
    .....Ksulz1.....6zzz.IX9c..U..6.F/...U4...k6....M0...Y0...U0....J....Q11..EiJ/50
    ...U.yoPxJHEGdZ9moH7cwE07...0AmzmN5S..UkKZMxkayj6YqulQA8Sz1...........k.8.kYjd2.
    .A72QifFDz1.H0/bvOonz0...........6U0.YnFP/..fjrwdvgqzs/Fbf24LNyD..........E.Gc..
    mcV0..kuvBTuCfuj.iySnbiney9..........Al28.EITslB...........83yuedc8tz0.Ra9hwxv.k
    /6V0.2FAZ.............klrlkCx9yj.6wTJHz2Vz1..c6Uc/UBkMXB3fUWhl2.Z/aJZJQ3gK8X.g2I
    E/pwT6sQL/kIFVoID0nW846.ZJKOdtXCvV4E.k/6M.0VERsUu/.NZdaO/xJX7S6.nAHAnEjO5uLO.UQk
    rWQcs3dUU/UeaWee...y3q/bee0k.1AkIJJBc6.8wy5.....................................
    E....I.//3k/....2....A....EEh3aSdtqNU6oPs/UQ..........................k/9.......
    ...........cOwGrYMExz...........Uel9RHW/pz1.....................................
    ................................................................................
    .....................2.....3....3....wpIdtKK.IaFjl4NdtqNl.......................
    02E./2....U..6................zD...................wz.........zD................
    ................................................................................
    ................................/....E/...U0....DB4RVVKNY7rPiZYFH/..............
    ................4MU/4MU/................6.2........../..........................
    ................................................................................
    ..........................................E.....I....E....kLWx4SoZ4PdtqN........
    ..........................U/4MU/4M.................7./........zD................
    ................................................................................
    .....................................................61...U/....1....MoPgFKOiR46
    7t4RU.pPr/......................8..0...........................E........Y.A.....
    ..............zD................................................................
    ................................................................}
    {Titel: Fold Integer Power 01}
    MOUSEK
    MOUSEK --- ---
    Hoj nemáš nejaký návod alebo niečo na to ako to nastavuješ ? :) Ja som z toho nedostal nikdy nič poriadne.
    STRYX
    STRYX --- ---
    Vikendove fraktaly.

    STRYX
    STRYX --- ---
    DRAKKA: Owlbeari maji velmi dobrou jemnou motoriku, to vi preci kazdy! Krome zdatnych vcelaru a tkalcu jsou i chirurgy nemalych schopnosti.
    KERWIL: Diky :o)
    BRAMBOREENA: Diky :o)
    BRAMBOREENA
    BRAMBOREENA --- ---
    KERWIL: Copak knihovna! Na míru jsou zjevně i knihy :)

    Krása to je!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam