• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRYXiiiiiI[ Stryxovo obrazky ]Iiiiii
    www.strixovo.cz
    rozbalit záhlaví
    STRYX
    STRYX --- ---
    WILLOW: Krome hrani a fandeni mam jeste kamarada korejce, ktereho tam potkam :oD Jinak ale nic zvlastniho, je to jedina hra, kterou v poslednich letech hraju, tak proc si nezafandit ve vetsim stylu ;o) Navic je potreba fandit proti korejcum a pomoci tak zviklat jejich hegemonii. :oD Na ilustrace se zatim nechystam, vsechny ty motivy mi prijdou desne provarene, ale tak kdo vi... treba jednou nejake guilty pleasure space mariny, nebo Zeratula...
    WILLOW
    WILLOW --- ---
    STRYX: co mas spolecneho se starcraftem teda krome hrani a fandeni ??
    rozhodne bych byl zvedavej na ilustrace ke starcraftu ala Stryx :)
    STRYX
    STRYX --- ---
    Btw disclaimer: Jsem zase zpatky v CR, hura! :o)

    23. - 27.10. Jedu do Essenu s Loris games na veletrh deskovych her prezentovat Malaccu. Jestli tam nekdo budete, urcite se stavte u naseho stanku. :o)

    28. 30.11. Jedu do Jonkonpingu na Dreamhack open fandit Evrope ve Starcraftu. Kdybyste tam nekdo jeli, dejte vedet :)
    STRYX
    STRYX --- ---
    Čtveřice sympatických chlupáčů si nakonec našla cestu na jídelní podložky, na které od počátku směřovala. Povrch s grafikou je omyvatelný, tělo podložky je korkové.

    ALMAD
    ALMAD --- ---
    STRYX: Super, diky!
    SOMBRA
    SOMBRA --- ---
    STRYX: och, wow! nevím proč, ale nějak mě to dostalo...
    STRYX
    STRYX --- ---
    Zdál se mi sen, ve kterém jsem se procházel rozsáhlou galerií s obrazy různých motivů a stylů. Prohlížel jsem si je a v duchu hodnotil. Toto je jeden z nich. Myslím, že se mi jej podařilo zachytit poměrně věrně.

    STRYX
    STRYX --- ---
    RAEL
    RAEL --- ---
    STRYX: Jsem ráda zy Tyhle Tvoje popisky! Díky!
    STRYX
    STRYX --- ---
    Jeste popisek pro celou serii:

    Napucnutý králík sedí obklopen jetelem ve svém květinovém kráteru na Měsíci a roztlouká lék nesmrtelnosti.
    Antitetická kočka, lačná po mlsu, tak trochu losos, občas připomíná labuť, zastupuje i nepřítomného hada, o kterém každý ví, že je drakem vlnícím se napříč tvary ve svých nekonečných smyčkách.
    Jelen klíčí z kameného květu a majestát jeho paroží vystupuje před korunou nesoucí prazvláštní plody.
    Čtveřici uzavírá rekurzivně reflexivní sova.

    Uz dlouho jsem si rikal, ze bych mohl nejak ztvarnit ma top oblibena zvirata a dosel jsem k teto ctverici. Jako kazda uzavrena kvaternita tenduje rozprostrit sve jednotlive elementy do polarizovanych pozic, se kterymi jsem si v teto serii pohral. Neni za tim zadny veskrze konzistenti rad. Je to do velke miry nezavazna vytvarna hra, ale vychazel jsem ramcove z urcitych beznych logickych cleneni ctveric. Jednak je tam vztahovost primarniho elementu A, proti elementu B, synteza AB, a pozice 0. A je kralik jakoze proklamativni pozitivni staticky zaklad. Kočka je antiteze v pohybu, změně a dynamice (v irskem mytologickem kabatu, protoze je to tak sexy). Jelen skrze aristokraticke konotace prinasi element ctnosti v kontruktivni synteze. Ctvrta pozice je vzdy trochu podivna, me intuitivni reseni byla reflexivni sova ktera z podstaty reflektivity vystihuje nesubstancialnost pozice 0. Zaroven v sobe objektifikuje reflexivni proces a tak stoji (pro ctvrty prvek typicky) jako pars pro toto tj. cast za celek, protoze bez reflexivni provazanosti by prvky postradaly relace a netvorili kvaternitu v prve rade.
    STRYX
    STRYX --- ---
    DRAKKA: Sovy jsou vzdycky trochu ambivalentni. :o)

    KORAL: To je proto aby byla jakoze rekurzivne reflexivni.

    SOMBRA: Diky, to mam radost :o)
    SOMBRA
    SOMBRA --- ---
    STRYX: mně se naopak odraz v jejích očích jí samé - a to obrovské oko - MOC líbí! je to totálně boží!
    KORAL
    KORAL --- ---
    STRYX: Mě tam spíš nesedí odraz v jejích očí, její samotné, je to divné :)
    Ale jinak se mi to líbí. Smysl pro detail, se opět dostavil v plné síle :)
    DRAKKA
    DRAKKA --- ---
    STRYX: mno ale moc jako sympaticky chundelac teda nevypada :-)
    STRYX
    STRYX --- ---
    Sova uzavira ctverici sympatickych chundelacu.

    SULINAR
    SULINAR --- ---
    STRYX: paráda! Ono ta fialová více evokuje rozbouřené moře a méně světla, tyrkysová zase spíš slunečno. Takže volba byla myslím správná :)
    STRYX
    STRYX --- ---
    SULINAR: Porad se mi v hlave prevaloval ten Tvuj napad premalovat lod s troubicima rybama do barvy... az na to nakonec doslo. Dlouho jsem se nemohl rozhodnout mezi tyrkysovo ci fialovou paletou. Fialova to nakonec vyhrala, za tyrkysovou tam zustaly jen ryby. :o)





    STRYX
    STRYX --- ---
    KERWIL: Vzhledem k tomu, ze tu za gram travy jdes sedet na deset let do vezeni, kde uz nejsou zadni dalsi belosi... tyhle veci tu uz par let radsi neriskuji :o) Ono ale ani neni treba, samo prostredi je obcas pomerne dost psychydelizujici :o)
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    STRYX: Moc pekny, akorat radeji vubec nechci vedet, kolik jsi toho pri tom vyhulil :)))

    Jinak pro me osobne ma nejlepsi atmosferu prvni a posledni kousek...
    STRYX
    STRYX --- ---
    Dalsi barevna serie.

    1) Uvod. Mezi timto a nasledujicimi obrazky je znacna casova diskontinuita. Tak dva tydny. Je svym zpusobem samostatny. Vzdalene navazuje na predeslou barevnou serii [ STRYX @ iiiiiI[ Stryxovo obrazky ]Iiiiii ] opakujicim se motivem nadob. Navsteva na lodi si mozna jede pro pribeh k vypravecce s velkou hlavou lehce spojenou se zrnitou serii [ STRYX @ iiiiiI[ Stryxovo obrazky ]Iiiiii ] . Mozna je schranuje v tech nadobach.



    2) Tohle je asi zacatek onoho pribehu. Vhled do udoli. Svetlo z leva, zdroj neni videt. Ve vysokych skalach jsou vytesany domy. Neni jiste, ze jsou obydleny nyni, ale pravdepodobne do skal byl v urcitou dobu vnesen rozmanity zivot. V popredi je siluetni skupina domu, mozna zkameneli vojaci kteri prijeli kdysi do mesta. Na pravo je chladne jezero.



    3) Transformace tvaru. Kompozice zustava stejna. Svetlo ma prijemnejsi nadech a je mekkci. Vseobecny posun k vegetativnejsim motivum. Skupina domu vojaku je nyni stromy na levo. Zda se ze nejde tedy o domy jako ulity ale spise celozive entity. Mesto puvodne v pozadi v pravo je je uskupenim kamenu prorostlych mechem hostujicicm vejcity centralni utvar. Evidentne je zivejsi nez by se puvodne zdalo. Vejce je mozna vejce. Je tam naznak embryonalniho tvaru.



    3) Transformace. Perspektiva pohledu klesa pod standardni lidskou vysku. Kompozice se lehce meni. Objevuji se kameny ledovcove formace. Mozna aluze na vazove utvary z drivejsich serii. Mozna vstup mezi shrumaz kamenu z predchoziho obrazku. Stromy v levo zase zkamenely. Pribyl chladny svetelny zdroj z prava. V pozadi v lese rude svetlo vecerniho slunce muze byt priznakem probuzeni nejake aktivity.



    4) Transformace. Kompozice se vraci k puvodnejsi forme. Intruze motivu ze vzpominek ze hry rpg Zahrada, kterou jsem hral pred par lety utvorila formy teto sceny. To zpusobilo lehkou odlisnosnost ale poskytlo novou perspektivu. V popredi je navrseni kamenu, predzvest pozdejsi mohyly. Skaly za ni zase obkvetly. Scena v pravo se pozmenila. Aktivovane vejce ma charakter sfingy strezici vchod ve zdi v pozadi. Udolni cast ma charakter cesty, evidentne je tu pruchod. Panacek v popredi vnasi do sceny lidske meritko (pravdepodobne vynucene interakcnim charakterem sfingy).



    5) Hlava v prostred se zda byt kamenna. Pozornost se zameruje na ni. Oci nejsou bdici, mozna spi. Krk muze byt odtrzeny od torza ale mozna zub znaci jenom nejaky limec a jde o vybezek zakopane postavy. V mlze v dalce se rysuji sikme linearni utvary. Mlha zneprehlednuje identifikaci. Mohlo by jit o kamenne mosty, mozn skacene kmeny, mozna slahouny. Kamenny vyraz prevazuje. Ac maji dynamickou krivku vypadaji jako zatuhle v pohybu.



    6) Transformace v mohylu. Centralni motiv zustava kamenny. Je patrne rozruzneni puvodne homogenni hmoty. Sestavena z kamennych hranolu. Charakter naznacuje stavitelsky vklad. Linearni struktury v pozadi nyni vertikalni kmeny. Mohyla s sebou prinasi vyraznejsi chthonicky nadech pravdepodobne korespondujici se zakopanym zbytkem postavy z 5) Aktivita je patrna v intenzivne ozarenem keri roustoucim navrchu.



    7) Transformace v kerovy ostrov v zimni krajine. Zasnezena krajina je mrtva nehybna. Stromy vypadaji suche mozna zazimovane. Na nekterych rasi listi. Pravdepodobne jde perpsektivu prvku prodle kriteria aktivity/zivosti.



    8) Navrat k puvodni kompozici. Dramaticky promenena barevnost. Ruda obloha zhne silou. Prostup svetla z leva umenseny. Obloha napravo. Na skalistem vrchu napravo opet lidska postava vnasejici meritko znacne rozlehlosti. Pozoruje mlhu v udoli ve ktere se rysuji ci z ni vystupuji tvary. Mozna jde o zebra jak by naznacovalo prohnuti a uskupeni v rade za sebou. Mozna jde o postavy.



    9) Tady to zacina byt zajimave. Evidentne jde o postavy. Zdaji se z jako vytesane z kamene, ale to jenom proto, ze se pohybuji tak pomalu, ze nelze cinit rozdil. Porost, ktery je staleti popina je pro ne jako zavan mlhy na tvari. Intuitivne lze tusit ze lze z nich videt opet pouze svrchni cast, spodni je skryta porostem tak jak byla zebra z 8) skryta mlhou. Stahuji se z prava k mytine s vodopadem, pravdepodobne prilakany svetlem? Odkud prichazeji?



    10) V pravo za nimi je jakasi rokle. Zahrobni charakter mista prituhuje. Barevna paleta ochladla, svetelnost ubyla. Voda vypada cista ale studena. Podel ni vede evidentni cesta. Jeji pokracovani je ale zahaleno mlhou. Na levo ve vode stoji kamenna postava. V pravo k povsimnuti celist tvare v kameni v poza ktere je kamenna stena.



    11) Po ceste dal svetla ubyva. Vyraznym prvekm je centralni proud vody, ktery v kamenni po veky vykrajuje primordialni rokli. Uskupeni monolitickych kamenu vlevo je mozna pomnikem necemu mozna snemem.



    12) Misto se projasnuje a zacina byt veselejsi. Tradicne zahalene v mlznem oparu teprve po chvili privede pozornost k tomu, ze se jedna o velmi presnou transformaci perspektivy na obrazek 10) Socha v levo se promenila v monoliticky blok. Tvar ve skale v pravo je zde opet ve dvoji ozvene jako brada ve skalach a koruna stromu. Pod bradou a korunou se zde ale nove objevuje nejaky utvar. Zdvojeni je zajimave jako prvek pritomny ve dvou ozvenach najednou. Proc ale to neni zrejme. Stejne tak o jaky utvar se jedna.



    13) Doslo k vynoreni perspektivy, monolity jsou nyni zanoreny temer po okraj v pude. Ta je ale pokryta bujnou zeleni, tu a tam vesely kvitek. V mlze v pozadi se rysuje jeleni hlava zvouci k ceste zpet.



    14) Jeleni parozi mozna bylo prislibem vegetacniho probuzeni odhalenych monolitu, ktere se nyni pokryvaji drobnymi keriky. Jelen leti v dalce jako meduzo-ptak.



    15) Mlha u korenu monolitu je jak kapalna a prohaneji s v ni rybky.

    STRYX
    STRYX --- ---
    HRAFNAIN: Mandelbulb 3d 1.8.9
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam