ESTEN: V pripade techto z posledniho prispevku jde o +/- ten druhy pripad. Jde ale o optimalizovane reseni, ktere pro zrychleni vypoctu zanedbava interference zdroju se zdroji samotnymi (coz by byla situace, ke ktere dochazi v realnem svete a kterou uzivaji analogove hologramy) a pocita pouze vlivy jednotlivych zdroju interferujicich s referencim vlnenim. Ty sice uz lze v nekterych pripadech vyjadrit parametricky jako kulove ci parabolicke plochy, a bylo by mozne stejneho vysledku dosahnout jejich rezanim ruzne naklonenymi rovinami, tento konkretni vypocet ale pouziva souctu vlivu na pixel, coz umoznuje dale provadet ruzne potrebne opticke triky, na ktere se v budoucnosti chystam. Napriklad simulovat odrazene difusni svetlo, bez ktereho by se zobrazovana geometrie tvarila jako dokonale zrcadlo, coz je pro zobrazeni objemu neprakticke.
V pripade tohoto
STRYX: hologramu je ale uzito analytickeho postupu, ktery umoznuje daleko vetsi lokalni kontrolu a je nesrovnatelne mene vypocetne narocny. Ma ale spoustu omezeni, hlavne co se tyce 3d, ktere s v nem dosahuje pouze ruznymi triky.