• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRYXiiiiiI[ Stryxovo obrazky ]Iiiiii
    STRYX
    STRYX --- ---
    STRYX
    STRYX --- ---
    STRYX
    STRYX --- ---
    Jedenacta serie

    STRYX
    STRYX --- ---
    Sfinga v cervenem lese. Olej na platne 40 x 40 cm.

    MAEDHROS
    MAEDHROS --- ---
    Já ne, já chtěla bejt Robin. Dokonce i luk a Albion jsem měla.
    CORNHOLIO
    CORNHOLIO --- ---
    FALLIE: každý chtěl být Nasir, pochopitelně!
    FALLIE
    FALLIE --- ---
    thumps_up***
    "Herne, chraň nás"
    Kdo neběhal s dvěma pravítkama křížem na zádech, ten není Nasir!
    PHOB
    PHOB --- ---
    STRYX: Mam ho na dvd. Stale to funguje. Uzasna hudba. Tajmemna zapletka...
    STRYX
    STRYX --- ---
    Dodelal jsem detail k drivejsimu obrazku Prichozi na prilivu, tak aby sel vytisknout ve velkem formatu. Pro Patejla.

    STRYX
    STRYX --- ---
    KORAL: Diky :o)
    PHOB: Robin Hood v osme tride na me asi zanechal povazlivy impakt :o)
    KERRAY: :o)
    KORAL
    KORAL --- ---
    STRYX: Strašně mi to připomělo, když mi bylo 15 a začínal jsem číst Fantasy ..... krásná léta a krásné vzpomínky ...

    Díky
    PHOB
    PHOB --- ---
    STRYX: hern :)
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    STRYX: joo :))
    STRYX
    STRYX --- ---
    Po dlouhe dobe jsem dokoncil obrazek k podlozkam zvirecich strazcu.

    STRYX
    STRYX --- ---
    SOMBRA: Diky :o)
    SOMBRA
    SOMBRA --- ---
    třetí odshora a třetí odspoda líbí moc;
    a měsíc v úplňku taky - ale to je moje lunární úchylka :)
    STRYX
    STRYX --- ---
    10. serie. Od shora dolu.





































    STRYX
    STRYX --- ---
    KOKES: To zni jako skvely napad! :o) Uplne si to predstavuji, clovek by letal nejakym prostorem, kde by vyrily vselijake abstraktni formace a musel by se orientovat podle jinych pravidel nez perspektivnich. :o) Nemuselo by to byt ani tak slozite vytvorit. Treba tohle co jsem tu daval jsem napsal jako shader v osl a pri rozumnem vzorkovani je to i docela rychle. Problem s timhle druhem vypoctu je ale ten, ze ty hezke vzory se tvori jenom v okoli relativne jednoduchych geometrii. Jakmile pracujes se slozitejsimy tvary, tak ten zvetsujici se pocet prispevku na kazdy bod uz rozbiji clovekem interpretovatelnou radovost a vychazi z toho na pohled homogeni sum.

    Kazdopadne ale bezva indie namet.
    KOKES
    KOKES --- ---
    STRYX: svého času jsem chtěl udělat hru na bázi možná něčeho podobného. prostředí mělo být rozplizlé, mlhavé a neurčité, protože mělo jít o posmrtné výjevy(něco jako bardo vznikání v budhismu), nicméně determinované akce končící novým zrozením. Teda napsal bych, kdybych věděl jak na to:-)
    Tohle vypadá, jako cesta, jak se k tomu dostat. Bude tam ale spousta matiky, počítám. Už jen vymodelovat nějaké prostředí a bytost bude spousta práce:-)
    DARJEEL
    DARJEEL --- ---
    Ctvrty od spodu je sova :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam