• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ZMYJKADIES IRAE Projekt Chronos
    Lze změnit minulost? A když jste uzamčeni ve dni, který se zopakuje několikrát, můžete změnou situaci zlepšit a nebo zhoršit?

    To vše a ještě více se dozvíte v "Dies Irae: Projekt Chronos" - městském larpu, který proběhne ve dnech 23. září - 2. října 2016 v Praze. Hlavním tématem larpu je cestování v čase a časové smyčky. Hráči mohou ztvárnit postavy, které se "vrací do naší doby" ať už kvůli vyšetřování, změně osudů, lásce a nebo čiré zvědavosti.

    Organizují: PATR1K, ZMYJKA, XTREE

    Skupina na FB
    rozbalit záhlaví
    ZAPPO
    ZAPPO --- ---
    HARALD: To podezreni jsme pojali pote, co nam nas support, ktery mel byt "tupe svaly" volal, ze jsou od policie, ze se jim vubec nelibi, co chceme udelat s Olafssonem a ze nas hodlaji vysetrovat za korupci:)

    HARALD: Asi mysli Sihaju...


    KID_MCHUTT: My to tak ruzne rozebrane obcas nosili u sebe:)
    HARALD
    HARALD --- ---
    SEBEL: jakého výslechu? ta paní umřela dva dni před údajným výslechem. :-)
    HARALD
    HARALD --- ---
    SEBEL: Ona tam už na tebe čekala Spravedlnost; problém byl v tom, že policisté, kteří měli za úkol tě dostat na místo a o zbytu plánu nevěděli, na poslední chvíli pojali proti Spravedlnosti podezření. ale že to je Spravedlnost jsem nevěděl ani já. no, prostě, bylo to dost komplikované. :-))))
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ETHAN: Ano, je škoda, že ta věc nebyla ve hře :) to by se děly věci :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TARI: LOL
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    ZAPPO: Kdybyste ji nechytli a nechali udělat její práci, mohlo být poslední týden méně bordelu v Praze a pokud by zbyly nějaké charge v Desccentu, tak i Štístko by mohl chcípnout.
    HARALD
    HARALD --- ---
    ZAPPO: Nadace na podporu statečných policistů už vznikla a pan Wolf, jako přededa správní rady bude dbát na správné přerozdělení peněz těm vhodným policistům. Odměna za hlavu Olafssona bya použita jako základní vklad pro policejní odměny. ;-)
    TARI
    TARI --- ---
    SEBEL: jaký hlášení jsi chtěl podávat? to jak jsme ji mučili my nebo Wolff?:-)))
    SEBEL
    SEBEL --- ---
    ZAPPO: Palánová zdá se nepodala hlášení z výslechu šéfky spravedlnosti...ccc...
    ZAPPO
    ZAPPO --- ---
    GREATDRAKE: Vsak jsme s Vever odstartovali plan (bohuzel nedotahli), ktery Choros pojmenoval "Nejhorsi obavy";)
    Nebyl cas, ptat se kdo je kdo....
    SEBEL
    SEBEL --- ---
    HARALD: A neměli by jste to vůbec jednoduché... Neb jsem měl podezření, že mě chce policije zatknout.-)))
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    ZAPPO: Descent byla myslím krabička, která měla něco ošklivého udělat až 10 mutantům, na které stačilo namířit a chvilku je mít v zorném poli přístroje. Efekty neznám, neb ty by orgové oznámili postiženým až telefonicky.
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    ZAPPO:
    Krabička, která dělala ošklivé věci postiženým na které se zamířila.
    Žel to Vever nestihla na té aukci u Křečka použít, zhaftli jste ji moc rychle.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ZAPPO: to je taková počítačová hra... :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    GREATDRAKE: ani ne, s tím se počítá :) Navíc jsem zařval, pravda, částečně svojí blbostí :)
    ZAPPO
    ZAPPO --- ---
    ETHAN: Ve skutecnosti by to mozna slo. Ale strasne by zalezelo, kdybyste s tim prisli. Kdyby prvni tyden, tak ne, protoze nebylo co komu prisit a byli byste dobra obet.
    Kdyby predposledni, kdy jste delali nejvetsi bugr - tam tezko rict, ale kdybyste krom penez dokazali najit i "dukazy" a "pachatele" tak by to slo.
    Posledni tri dny jsem byl naklonenej konecnemu reseni mutantske otazky jako nikdy:) Proste proto, ze delali nezvladatelnej bordel a nejaci normalni rasisti by byli v pohode. Ale je to "co by kdyby"


    HARALD: Hodnej Kmotr.... A nadace, nadace bude?;)

    Mimochodem, co byl projekt Descent? Jsme to zabavili a nevedeli co s tim...
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    KID_MCHUTT: no, jak to říct... zařvat asi zařveš :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    GREATDRAKE: ok, příště na tebe budu řvát, třeba to pomůže :D I když já si většinou vystačím bez orků...

    Každopádně za jednu z nejvydařenějších částí hry stále považuji Finův obličej při prvním setkání :)
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    SEBEL: Kdyby na mne občas hráči neřvali, měl bych pocit, že jim na hře nezáleží.
    FELMERIEL
    FELMERIEL --- ---
    Mě mrzí, že jsem Olafssonovi nepomohla...ale stalo se a s tim už nic neudělám!
    FIN
    FIN --- ---
    GREATDRAKE: skoro to tak vypadá :) nikoho jsme nezabili, nikoho jsme nepodrazili, splnili jsme úkoly, žádné "nešťastné oběti shodou vedlejších náhod a okolností". zkrátka, rychlé šípy :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam