• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ZMYJKADIES IRAE Projekt Chronos
    PATR1K
    PATR1K --- ---
    Projekt Chronos nebude.
    Bohužel se na hru přihlásilo příliš málo hráčů na to, abychom mohli hru uskutečnit. Těm, kteří se přihlásili a nebo nás jinak podporovali, moc děkujeme, vážíme si toho :-).

    Hru bychom však i přes to rádi uskutečnili, jen budeme muset najít vhodnější termín. Můžete nám pomoci například tím, že nám řeknete, kdy by podle vás mělo větší smysl hru uskutečnit. Popř. pokud jste se nepřihlásili z jiných, než časových důvodů, také nám to řekněte, rádi si to poslechneme.

    Děkujeme za přízeň a doufám, že se znovu potkáme příště :-)
    PATR1K
    PATR1K --- ---
    Zbývá týden do ukončení přihlašování a zatím není přihlášeno mnoho lidí. Pokud nebude lidí dost, nebudeme bohužel moci hru uskutečnit.
    Pokud se chystáte přihlásit, tak prosím tak učiňte, pokud si nejste něčím jistí, klidně nám napište a rádi s vámi probereme potřebné.
    Zkuste třeba také pozvat své kamarády, ke kterým se tato akce třeba ještě nedostala.
    Díky :-)
    PATR1K
    PATR1K --- ---
    Chceme se s vámi podělit o několik našich nápadů na to, jak by mohly vypadat různé budoucnosti, ze kterých se vaše postavy mohou vydávat do naší hry :-). Mohou vám posloužit třeba jako inspiromat pro postavy, zápletky atd.

    Po té, co došlo k AI singularitě, stala se AI nejpoužívanějším nástrojem řízení civilizovaného světa. Začalo to vcelku jednoduše, jako například řízení silničního provozu, rozšíření inteligentního řízení budov (osvětlení, teplota...) a o optimalizaci výrobních linek ani nemluvě. Netrvalo dlouho a AI začaly optimalizovat samy sebe, navrhovat efektivnější hardware a řídit jejich výrobní linky. Samozřejmě, že společnosti, které se na této vlně boomu AI svezly neskutečně vydělaly.
    Brzy se metody umělé inteligence začaly aplikovat i do oblastí, o kterých se dříve říkalo, že se bez lidské obsluhy neobejdou. Například v medicíně - lékařské stroje začaly vykazovat mnohem lepší diagnózy, než lidští doktoři o chirurgii ani nemluvě. Celá personální oddělení v podnicích nahradil jeden výpočetní stroj.
    Samozřejmě, že značná část společnosti se bouřila. Mluvilo se o "kradení práce", "tak to přece nemá být" a vznikly nekonečné diskuze o etice.
    Čím sofistikovanější AI vznikaly, tím méně bylo možno porozumět tomu, jak fungují. Netrvalo dlouho a správu AI již nebylo možno zajišťovat pomocí lidských sil. Odborníci na dané téma dokázali pouze predikovat další vývoj a vysvětlovat případné důsledky počínání AI. AI začaly řešit ekonomiku a postupně se dostávaly na vyšší a vyšší globální úrovně.
    Navzdory očekávání skeptiků a fanoušků postapokalyptických sci-fi, stroje se neobrátily proti lidem a opravdu vykonávaly pouze to, za čím byly naprogramovány (alespoň soudě podle odborníků). A svou práci umělé inteligence vykonávaly více než dobře. V civilizovaných zemích, kde AI již běžně optimalizovala společnost (vybírala vhodné lidi na vhodné pozice atd.), životní úroveň výrazně vzrostla.
    Našli se však jedinci, kterým se toto uspořádání z různých důvodů nelíbilo, našli se i tací, kteří zašli tak daleko, že se začaly uchylovat k terorismu. To vyneslo na povrch debaty o nasazení robotických pořádkových sil, tedy jedné z činností, kde se dosud zachovala majorita lidského faktoru.
    PATR1K
    PATR1K --- ---
    Jen tak mimochodem - jsme i na Twitteru jako @projektChronos, kdybyste chtěli sledovat nějaké mininovinky
    PATR1K
    PATR1K --- ---
    ZURG: bude to +/- jako loni Matrix :-)
    ZURG
    ZURG --- ---
    Mně by možná docela zajímalo, jaký bude žánr hry. Aneb, jak moc to má být vážné. Protože třeba "Na Hromnice o den více" je docela sranda, jako film, i když to má zároveň nějaké poučení, atd. Nebo možná spíše než žánr určitý styl hraní. Co mohu očekávat?

    Jasně, u městského larpu obecně předpokládám (nebo kvůli tomu alespoň DI hraju:)) , že to bude konspirace, paranoia a plány v plánech jiných plánů. Nicméně, bude to tak i letos? =) Téma samotné se mi natolik líbí, že se rád přizpůsobím, jen mi zatím mi popis v tomto ohledu přijde poněkud volnější.

    TL;DR: Má to být spíše jako legrace a nebo spíš jako drsný stihomam? :) Díky!
    PATR1K
    PATR1K --- ---
    Registrace bude ukončena v pondělí 15. srpna.
    Pokud stále tápete v tom, co si vlastně chcete zahrát, během příštího týdne vám nastíníme několik budoucností, ze kterých můžete navštívit minulost roku 2016.
    PATR1K
    PATR1K --- ---
    Poslední dobou se množí dotazy, jak to je s časovou náročností. V zásadě to je stejné jako u každého jiného městského larpu.

    Zkrácená verze: když máte čas, jdete hrát.

    Trochu podrobnější verze: teoreticky se hraje 24 hodin po celou dobu trvání akce. To je proto, aby se hráči nemuseli vázat na žádné konkrétní časy a mohli mezi sebou hrát, jak jen je libo.
    Prakticky však nikdo nehraje plných 24 hodin, protože musí do práce/školy/někdy spát etc. S tím samozřejmě počítáme. Ve všední dny jsou tomu vstupy od organizace uzpůsobeny a hraje se povětšinou k večeru a není plánováno nějaké divoké přetahování přes půlnoc. O víkendech počítáme s tím, že hráči mají času více a hra je také podle toho naplánována.
    V přihlašovacím formuláři je, kromě jiného, také bod, kde se ptáme na vaše časové dispozice. To je zde právě proto, abyste nám mohli říct, že třeba v sobotu musíte do práce a nemůžete hrát a my s vámi tedy nepočítali a hra na tom třeba nestála.
    Když budete vědět své časové dispozice až před hrou, tak nám to tam taky napište (třeba "nevím, budu vědět týden před hrou") a dejte nám vědět ve chvíli, kdy už toto vědět budete.

    Tento larp je specifický v tom, že některé dny se opakují. Pro postavy a nebo CP, které jsou uzavřeny v časových smyčkách, platí to, že v dané opakující se dny dělají "to samé jako předchozí den smyčky" (neurčí-li důsledky konání hráčů jinak) a bylo by tedy dobré, aby tito lidé měli v dané dny volno ve stejný čas. Pro cestovatele v čase (kteří zpravidla uzamčeni ve smyčkách nejsou) toto však neplatí tak striktně. To v praxi znamená ono "když máte čas, jdete hrát".

    Na webu by mělo být vše popsáno, včetně toho, jak fungují opakující se dny a které to jsou. Lze si tedy již teď podle toho naplánovat rozvrh.

    Počítáme s tím, že někteří prostě nemohou hrát celý čas a když nám to do přihlašovacího formuláře napíšete, hru vám podle toho uzpůsobíme.

    Informace jsou zde (pokud jste je ještě nečetli):
    Projekt Chronos – Projekt Chronos
    http://www.projectchronos.cz/larp/
    VLADDRACUL
    VLADDRACUL --- ---
    PATR1K: sakra, prihlasky uz bezi! vyplnim
    PATR1K
    PATR1K --- ---
    Phlašování už nějaký ten pátek běží. Co jsme možná dostatečně nezdůraznili je to, jaké jsou možnosti přihlašování.
    Hráči si tentokrát mohou určit kdo bude postavu psát (organizátor, hráč a nebo ve spolupráci) a zda chcete hrát skriptovanou postavu a nebo neskriptovanou.

    Několik lidí mi už říkalo, že jim vadí/vyhovují různé varianty postav, tak tentokrát si můžete vybrat takovou variantu, která se vám zamlouvá :-).
    PATR1K
    PATR1K --- ---
    Spouštíme webové stránky, kde najdete základní informace o hře a také registraci na hru!
    Project CHRONOS – Existuje tisíce způsobů, jak zabít čas, ale žádný, jak ho vzkřísit.
    http://www.projectchronos.cz/
    PATR1K
    PATR1K --- ---
    Už brzy budeme spouštět přihlašování.

    Přihlašovací formulář bude mít několik částí, kde se vás budeme snažit vyptat na takové informace, abychom vám podle nich mohli hru uzpůsobit.
    Tentokrát dáváme na výběr, jak moc si chcete zahrát skriptovanou/neskriptovanou postavu, jakou měrou se na postavě má podílet organizátor a jakou hráč atd.
    Opět bude možné hrát v různých skupinách, připraveni jsme však i na solitéry.
    Jsme připraveni i na možnost, že nebudete mocit hrát celých 10 dní.

    Tentokrát upotřebíme větší počet CP, než tomu bylo loni. Bez nich tento larp není možné vůbec uvézt. Nemusíte se bát, že by na CP nečekala žádná zábava. I mezi "organizátory řízenými rolemi", jak jim přesněji říkáme, se najde prostor pro vlastní hraní a zajímavé příběhy.
    Budeme rádi, když nám zahrajete jak "full-time" CP, určitě se nám budou hodit i tací, kteří mají čas třeba jen hodinu denně.

    Registrace na hru bude 500,- Kč.

    Je tedy už ten správný čas začít přemýšlet, co byste si v našem larpu rádi zahráli a klidně se začít s kamarády domlouvat. Kdybyste cokoliv potřebovali vědět, ptejte se, rádi odpovíme :-).
    CHARLEZ
    CHARLEZ --- ---
    DANAKETH: rad prenecham, nemam potrebu se udrit k smrti.... ani "dead by snu snu" mi za to nestoji
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    CHARLEZ: jako obvykle:-)
    CHARLEZ
    CHARLEZ --- ---
    DANAKETH: tady chce byt nekdo poslednim muzem na zemi, co?
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    CHARLEZ: Zabil jsem Einsteina, pánové...
    CHARLEZ
    CHARLEZ --- ---
    PATR1K: hmmm, zitra vstanu a oparim se cajem :D
    PATR1K
    PATR1K --- ---
    Jak hra bude vlastně vypadat? Jsou zde dva důležité motivy: cestování v čase a časové smyčky. Nejvýraznějším prvkem hry budou časové smyčky. Hrát sice budeme 10 dní, ale ve světe hry uběhne dnů méně, většina dnů se totiž bude několikrát opakovat. (Viděli jste třeba "Groundhog Day", česky "Na Hromnice o den více"?) Jak přesně toto bude fungovat, si budete moci přečíst na stránkách, které brzy spustíme.

    Hrát lze postavy, které cestují časem do roku 2016, např. proto, že sem byly vyslány v rámci tajného vládního projektu na záchranu lidstva; nebo z osobních důvodů, aby zabránili smrti své životní lásky; a nebo třeba čistě ze zvědavosti z doby, kdy se rozšířila časová turistika; a tak dále...
    Také lze hrát postavy, které v tomto čase žijí a jsou v časových smyčkách uzamčeny, aniž by to snad tušily.

    Pokud jste viděli nějaký film o cestování v čase a nebo časových smyčkách, pravděpodobně můžete zažít něco podobného v tomto larpu ;-).
    PATR1K
    PATR1K --- ---
    Lze změnit minulost? A když jste uzamčeni ve dni, který se zopakuje několikrát, můžete změnou situaci zlepšit a nebo zhoršit?

    To vše a ještě více se dozvíte v "Dies Irae: Projekt Chronos" - městském larpu, který proběhne ve dnech 23. září - 2. října 2016 v Praze. Hlavním tématem larpu je cestování v čase a časové smyčky. Hráči mohou ztvárnit postavy, které se "vrací do naší doby" ať už kvůli vyšetřování, změně osudů, lásce a nebo čiré zvědavosti.

    Organizují: PATR1K, ZMYJKA, XTREE
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    PATR1K: Nepatří to dávno již do jiného klubu? :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam