Poslední dobou se množí dotazy, jak to je s časovou náročností. V zásadě to je stejné jako u každého jiného městského larpu.
Zkrácená verze: když máte čas, jdete hrát.
Trochu podrobnější verze: teoreticky se hraje 24 hodin po celou dobu trvání akce. To je proto, aby se hráči nemuseli vázat na žádné konkrétní časy a mohli mezi sebou hrát, jak jen je libo.
Prakticky však nikdo nehraje plných 24 hodin, protože musí do práce/školy/někdy spát etc. S tím samozřejmě počítáme. Ve všední dny jsou tomu vstupy od organizace uzpůsobeny a hraje se povětšinou k večeru a není plánováno nějaké divoké přetahování přes půlnoc. O víkendech počítáme s tím, že hráči mají času více a hra je také podle toho naplánována.
V přihlašovacím formuláři je, kromě jiného, také bod, kde se ptáme na vaše časové dispozice. To je zde právě proto, abyste nám mohli říct, že třeba v sobotu musíte do práce a nemůžete hrát a my s vámi tedy nepočítali a hra na tom třeba nestála.
Když budete vědět své časové dispozice až před hrou, tak nám to tam taky napište (třeba "nevím, budu vědět týden před hrou") a dejte nám vědět ve chvíli, kdy už toto vědět budete.
Tento larp je specifický v tom, že některé dny se opakují. Pro postavy a nebo CP, které jsou uzavřeny v časových smyčkách, platí to, že v dané opakující se dny dělají "to samé jako předchozí den smyčky" (neurčí-li důsledky konání hráčů jinak) a bylo by tedy dobré, aby tito lidé měli v dané dny volno ve stejný čas. Pro cestovatele v čase (kteří zpravidla uzamčeni ve smyčkách nejsou) toto však neplatí tak striktně. To v praxi znamená ono "když máte čas, jdete hrát".
Na webu by mělo být vše popsáno, včetně toho, jak fungují opakující se dny a které to jsou. Lze si tedy již teď podle toho naplánovat rozvrh.
Počítáme s tím, že někteří prostě nemohou hrát celý čas a když nám to do přihlašovacího formuláře napíšete, hru vám podle toho uzpůsobíme.
Informace jsou zde (pokud jste je ještě nečetli):
Projekt Chronos – Projekt Chronos
http://www.projectchronos.cz/larp/