EMMET: Kolecka / podvozek to ma na pevno a prilis od sebe.
Resenim je bud tedy zdvojit napravy a udelat dva dvounapravovy otocny podvozky (tak jak to je v realu).
Nebo napravy zachovat a jen se posunout vic k sobe.
Jinak mam jak 9V tak novy Powered up, za me je lepsi sranda se starym systemem.
9V vyhody:
+ lip to vypada :)
+ otacet koleckem traficka je responsivnejsi (pro dite rozhodne jednodussi)
+ jde to proste lip a rychleji ovladat, pridavat ubirat
+ motor je kompaktnejsi, neni nutne do modelu zabudovavat baterii
+ neni treba baterek / neni treba nabijet
9V nevyhody:
- omezena delka trati
- je treba pamatovat v jake koleji je + a - nelze tedy udelat uzavrenou otocku atd aby se to nezkratovalo.
- je to uz drahy jak blazen ty koleje
- obcas nekde neni kontakt
- nemoznost provozovat vice vlaku nezavisle
Powered up:
+ cena, je to levnejsi
+ koleje lze kupovat i na Ali (rovinky) - zatacek budete mit dost, vyhybky radeji origo.
+ volnost pri stavbe trati, muze se to libovolne krizit, delat osmicky, rozsahly nadrazi, provozovat i venku
+ motor je na BT, v beznem byte to staci, - pres zdi to moc nefunguje a masina se zastavi kdyz nema signal:/
+ moznost provozovat vice vlaku zaroven (doma)
+ je to vcelku silny, ne tak jako 9V ale jezdi to podobne rychle, pry je to silnejsi nez predchozi verze na IR
- je to hnusnejsi nez zelezny koleje:)
- jeden motor je napajen 6xAAA bateriemi a ovladac 4XAAA (takze toho je docela dost)
- musi se to nabijet a rozebirat, parovat... provoz vice vlaku - asi se snizuje kvalita signalu (na vystavach atd. Kde je hodne lidi hodne vlaku to pry nefunguje vubec)
PS - napravy nepohaneny to lego ma furt stejny, tzn ocelova osicka. U motoru jsou u 9V systemu zelezny kolecka protoze to vede proud.