SHMADE: Taktez drzim palce. Ja se zivim zvukem na plnej uvazek takze ted to cejtim dost. Nic, sem to nepatri.
Jj, s tim defenderem jsem to nemyslel tak ze bych jeho zaklad chtel vyuzit pro LTT.
Pro LTT by me bavilo snazit se o vlastni koncept. Byť treba inspirovanej.
S tim defenderem jsem to myslel tak, ze pro me to byl, co ja jaem mel moznost videt, prvni origo lego podvozek, kterej se chova fakt jako podvozek. Je od nich krasne dimenzovanej na hmotnost modelu, a funkcni, pekne kopiruje teren.. Vetsinou co jsem videl tak to sice nejak perovalo, ale moc to nefungovalo “v praxi”.
Jo ten naboj s planetovym redukcnim prevodem co jsi dal je zajimavej. Hlavne me bavi ze to redukuje, a pritom ma osu zataceni blizko stredu kola. Nebo jak se vyjadrit. (Ale nemam ten dilek abych potvrdil svoji domenku) To jsem u nekterejch svejch pokusech docela resil jak dostat osu zataceni co nejvic ke kolu. Zaroven to je vec ktera me trochu stve u teh portalu, tam je to snad 3study daleko od kola...
V tomhle jsou zajimavy ty defender disky ktery nemaj uchyceni v ose kola ale je to hluboko. Ale zase diky tomu asi nepujdou pouzit uplne vsude.
Reseni nahonu kol skrz tocnu uz jsem u ltt stroju parkrat videl. Je to zajimavy reseni.
Celkem me taky zaujal ten novej dvoudilnej diferak. Imho by to mohlo resit problemy s prenosem sily skrze stavajici diferaky.