ZELGARIS: Tak jsem mezi tendrem a lokomotivou udělal tento spoj a je to rozhodně o hodně lepší!
Každopádně se s mašinkou stejně nedá jet s plně nabitými bateriemi a zatížené pouze jedním vagónkem na více než 70% výkonu. Zatímco, s tím původním spojem tendr vytlačil v zatáčce zadní kola lokomotivy ven z trati (a to se někdy stalo i na 60%), tak s tímto novým spojem, je mašinka o dost stabilnější, ale na 70% výkonu už jede v zatáčce jen na jedněch kolech a na 80% prostě vypadne vinou vysoké rychlosti :) Takže rychleji se s ní stejně nedá, každopádně opadl problém, že jí tendr vytlačí z kolejiště a je na mašinu rozhodně víc potěšující pohled, jak teď jezdí. Možná zkusím na BL koupit jeden až dva vagónky, jestli někdo prodává samostatně, aby to vypadalo líp a trochu jsme ten motor zatížili :)