Imbecilove. Ted mi to opet zamitli, s tim ze obrazky maji spatne rozliseni. Ted uz to asi byl nejaky clovek, protoze to nebylo okamzite, ale az po nejakych 30 hodinach. Tak nevim co mam delat. System snizi kvalitu, ty popisky pak jsou spatne citelne, a automat nebo clovek to zamitne.
Jo a jeste napsali ze prvni obrazek musi obsahovat vsechny kostky, to znamena ze na prvnim obrazku nebude ale vubec nic rozpoznatelne.
EMMET: informace jsou rozporuplne. na jednom miste je jednoznacne napsane ze pomer stran obrazku musi byt 1:1. Na jinem ze to ma byt 1080:1080 pixelu. No a ted, jak mi ty obrazky zamitnul uz asi nejaky clovek, tak v tom emailu je informace 1280x800 pixelu. Vic informaci jsem nenasel.
Ty ruzne konfigurace doshnes snadno tim, ze treba u kysliku zprehazes vnitrni kosticky tak, aby diry koukaly na jednu stranu, na dve prilehle, nebo na protilehle. Ale jinak je to porad ten samy kyslik, ktery ma pro zaklady chemie vzdy 2 diry. Uhel tech vazeb je vysledek celkem komplikovanych kvantovych vlastnosti tech vazeb. (doopravdy muze mit kyslik vic nebo min 'der', ale to jsou jen specialni pripady). U siry to je komplikovanejsi, ta se bezne nachazi s 4 nebo 6 'derami', ale to uz proste musi vysvetlit ucitel, to zadny jednoduchy model nevysvetli.
PAJAOVA: animovane gify to minimalne kdysi umelo, u jednoho MOC jsem to videl.
UETOYO: taky jsi zkousel nejaky podobny princip?
Na krystalove soustavy by bylo treba diry vsemi smery. To ma problem v tom ze nemas kam dat popisek, a pracujes jen s barvama, coz moc nechci, protoze musis nejprv deti naucit co ktera barva znamena a je to krok v obtiznosti navic. Ale SiO2 se da vyrobit. Na obrazku to vypada podivne, protoze ohybat osy ve stud.io je komplikovane, ale v realu to celkem ujde. Jenze peknou fotku nemam, protoze jsem nemel kosticky spravnych barev, ale detem to tehda stacilo: