_AMBRA_: souhlasím s
MALKE: Já třeba to kolíčkové přiřazování odstínů nevyráběla proto, abych Tédu nějak cíleně "učila" - on prostě barvy třídí a pojmenovává rád (+ miluje kolíčky, takže ideální kombinace). Ve skupině podobně starých dětí na cvičení má jako jediný "problém" s přiřazováním barevných míčků na příslušné části barevné plachty - protože na plachtě je jen modrá, zelená červená a žlutá, zatímco mezi balónky je i žlutozelená, tyrkysová, žlutooranžová atp. Ostatní děti to neřeší, Tedík pak ty "špatně" uístěné balónky vybírá a dává je stranou, že tam nepatří... Imo poznávání (správné pojmenovávání) barev není v tomto věku u dětí nijak zásadní dovednost, do školy času dost. Na druhou stranu když to dítě baví, proč ho v tom nerozvíjet, že :-)