BAGHEERA: doufal jsem že vysvětlující věty v závorce postačí. Ale zřejmě ne...
"Jistě nemusím připomínat, že natrhnout slezinu sušinkovi je mnohem jednodušší než kaskadérovi - tzv. musím mu vzít míň životů, aby se dostal do stejně vážného stavu jako kaskadér s natrženou slezinou." - tohle jsem nějak nepochopil, respektive nevím proč mluvíš o tom, co už tam je...
Vyšší počet životů v podstatě udává to, že postava vydrží o něco více a hlavně, že jde mnohem více do extrému co se týče ignorování svých zranění.
--> Když nějakému sušinkovi dám slabší ránu do ramene, on se hned složí a vlivem krvácení nakonec umře je to asi jasné.
Naopak tu pak ale máme maníka, který něco snese, dostane ran nepočítaně a teprve po poškození, které by neustál ani nosorožec se zhroutí na zem a je mimo. Už jenom logikou "Více ran = více krve" ty vyjde že by měl umřít mnohem rychleji. A to neberu v úvaha
jaká zranění že to inkasoval...
ZKRÁTKA: tohle moje logika, tekhle to chci a takhle to bude pokud nepřejdu na šatrh. Také nezapomínejte že tohle jsou obecná pravidla a neříkají nic o nástavbových dovednostech (více, životů, delší umírání, apod...)
AD Dorážení - mě osobně je dorážení ze svého statutu odporné. Hráči dorážejí kde můžou ikdyž nemusí. Sekají si halvy, pálí těla svých nepřátel. Většinu postav y tohle nenapadlo a ani by to dělat nemusely. Ovšem díky pravidlům o "agóniích" a podobných věcech je dorážení skoro nutnost.
Jak z toho ven nevím. Nicméně téměř jsem zrušil oživivání mrtvých a dost zvažuju zrušení pomoci umírajícím. Pak by třeba žádné "dorážení" nebylo potřeba (mohl bych ještě zavést nadmrné poškození a kritické zásahy, ale to se pořád oddaluju Roleplayingu a jednoduchosti :-/ )
BAGHEERA: k tvému konkrétnímu příkladu: je tu i druhý pohled - prý jsi dostal ran nepočitatelně, že bys měl být na místě mrtvý. Tedy dorážení byla spíše taková administrativní věc... Nevím nebyl jsem u toho a neposoudím to. J
e možné, že skupinka železářů hrála podle svých zkušností a logiky a ty zase podle pravidel = obě strany jsou přesvědčené že mají pravdu
Možná je tohle další argument por zrušení pravidel. Možná bych měl oprvadu sebrat veškerou odvahu a pokusit se začít vás vychovávat ke hraní a myšlení o hraní než k počítání...