• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LETTADLOSBĚR LYSOHLÁVEK mykologická poradna
    PAD
    PAD --- ---
    KAIRRA: trochu ukrok stranou, ale zvazovala jsi nahradit houby jinymi technikami (meditace, ruzne formy prace s dechem ...)? asi by to bylo bezpecnejsi a zdravejsi, nez riskovat kombinace, ktere nikdo klinicky poradne neprozkousel.
    STICKYGREEN
    STICKYGREEN --- ---
    SALAM23: měl jsem na mysli spíš jehličnatý les jako takový, přece uprostřed v lese mezi smrkama jich asi moc nenajdu. díky za opravu
    ENGUMAZ
    ENGUMAZ --- ---
    KAIRRA: jak pravil nebožtík Sahula.. "jakej jsem šel, takovou jsem potkal
    kam jsem šel, takovou jsem poznal.."
    KAIRRA
    KAIRRA --- ---
    tak jako já si tu tiše četla cizí hypotézy co určitě udělám nebo neudělám a jak budu nebo nebudu zvládat silný trip (což vůbec nebylo předmětem dotazu, nejsem začátečník) a pak mi došlo že jsem na nyxu ;)
    DARJEEL
    DARJEEL --- ---
    E2E4: konstruktivni kritika byla zachovana
    E2E4
    E2E4 --- ---
    DARJEEL: Teda prijde mi nespravny tu neco promazavat (obzvlast to kde lidi kritizovali tvoje napady) a pak se k tomu dal vyjadrovat. :-(
    DARJEEL
    DARJEEL --- ---
    UF0UN: sem tady tu diskusi o kabergolinu promazal, protoze tu par lidi neurvale okolo toho hystercilo a krom invektiv a dvou nechanych prispevku to neprineslo nic kloudnyho.

Schvalne jsem to jeste resil s psychiatrem s praxi 15+ let a v podstate asi nikdo neni poradne schopny rict co to udela. Teoreticky by to nemelo mozku vadit, podle toho co ma mensi afinitu, tak pocka (vetsinou) ve fronte. Ale seda je teorie a zeleny je strom zivota. Mozku nikdo poradne nerozumi...
    Otazka je pak co se tyce zatizeni jater atd.

Noa s badtripem se tu resily xanaxy a jiny hruzy, protoze se to prece dava na pohotovosti, kdyz tam dovezou nekoho rozpustenyho :-) takzes vlastne jsi o nic neprisel ;)
    UF0UN
    UF0UN --- ---