• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OVERDRIVERPG - $HADOWRUN : hello Case, this is Wintermute, its time to talk
    MACLINKS
    MACLINKS --- ---
    nevim jestli sem dobre pochopil o cem mluvite ale dle meho soudu je jedno jestli zbran sek anebo drti oboji je ihmo stejne vazne

    jen tak pro zajimavost Miamoto Musashi pouzival dreveny mec stejne ucine jako ocelovy ,naproti tomu naznacil ze pouziti drtici zbrane jako tyce nebo klacku muze byt ihmo jeste horsi nez pouziti ocele
    MACLINKS
    MACLINKS --- ---
    ATOMOUSEK: zlomeni vazu prokopnuti ohryzku ,zarazení nosní prepazky ,silny uder do genitalii silny uder ze stranu na spanek.....vycet pouze par typu uderu ktere jsou srtelnejsi nez davka.

    pravidla ani boje či valky ihmo neresi bojové styly co se tyce vrazedneho nastroje protoze vyzaduji dlouhou pripravu a stejne dlouholety trening je proste jednodussi do nekoho bodnout ci do nej vypalit davku nez jej zabit na pestni souboj.

    nevidel sem totiz moc postav co bojuji hand to hand pro zabiti /krom adeptu ale ti maji smrtici ruce.)

    proste neni pravda ze hand to hand nemuzes zabit pokud vis a umis zabijes stejne jiste jako zbrani ...jen je to proste kudlou ci pistoli jednodussi

    a tak se na to podle me divaji i tvurci hand to hand postavili na uroven kdy chces nekoho zajmout nebo ne zabit
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    MACLINKS: proto ve valkach umira tolik vojaku, ze? standartne umiraji prakticky jen civilisti... ale je to OT... chci rict, ze pokud do nekoho umirajiciho nevypalis davku, tak to s lekarskou peci da...
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    CHORCHE: o tom to prave je - ty jsi presvedceny o genialite spisovatelu sourcebooku... ja rikam, ze treba v tomto specialnim pripade se sekli - obuch nedela P, ani kdyby ses posral...
    Sekera nema dosah jako ostep, ani kdyby sis rikal Chorche :o))

    Proto navrhuju pravidlo, ktere by upravilo vyhulenecke predstavy typku, co sepisujou tisice picovinek do nekonecne tabulky - nac delat cely vycet, kdyz to lze zobecnit tak, ze jen maloktera zbran z tohoto obecneho pohledu vycniva... navic ty, ktere vycnivaji, jsou zretelne diskutabilni...
    MACLINKS
    MACLINKS --- ---
    a nebo mit smulu/stesti na spatny/spravny uder
    MACLINKS
    MACLINKS --- ---
    ATOMOUSEK: jde... jen musis vedet jak
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    jeste k tem dvema typum dmg: ten P se celkem snadno leci s pouzitim FirstAid, kdezto S se zase celkem rychle leci sam... rekl bych, ze by se to nemelo moc resit, ze te nekdo dokaze kladivem rozsekat - beru to tak, ze zabit cloveka, pokud do nej nebusis, kdyz uz lezi na zemi, prakticky nejde, coz odpovida i pravidlum... (az na ty nestastne kritikly)
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    ATOMOUSEK: podle me jen zlehka komentujes/upravujes pravidla - resis to, co je uz vyresene -az na podbijeci palici- a tim padem je to zbytec., kazdej ma trosku jine predstavy a pak to budou dohady kde +/-1 - ja bych to nechal tak, jak to je - nejvic me teda zarazi, ze obuch by mel byt P a warhammer S, tot ale vicemenne vse, na zbytek sorbakova odpoved: hrajem SR...
    MACLINKS
    MACLINKS --- ---
    no jasne to se za chvilku z tech pravidel nedostanem ,myslim ze je fakt ze to zalezi hlavne na Gaymastrovi jak uzna za vhodne co se komu v dane chvili stalo
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    SORBAK: ty obrazky nevidim, takze nevim presne, co rikas :o(

    OVERDRIVE: z pohledu gm - souhlas... ale hraci by to meli vedet :o)

    Obecne k tem dosahum: v tomto souhlasim se sorbakem: halapratne, ostep a podobne, to jsou dosahy 2. Myslim, ze se to projevi i na tom, ze to nema zas takovy bonus k dmg, jen zprostredkovany skrze dosah... Spis bych nedovolil, aby mely obourucni zbrane dosah 2, ale 1, protoze jednorucni mec je sice kratsi, nez obourucni, ale zase se clovek muze lepe natahnout, udelat pruznejsi vypad a podobne... noze a podobne zbrane do (treba) 40cm by pak mely dosah 0.

    Obecne k typu dmg: taky souhlasim se Sorbakem, ze by se mely zbrane rozdelit na secne(bodne) a tristive, a tim i dmg na P a S.
    Videl bych to tak, ze sice po S se clovek celkem rychle sam o sobe uzdravi, ale ony ty dmgs, ktere dostavame, jsou celkem srandovni - nekolik malo ctvercu proste vylecime hned na miste... moc se ani neresi nasledky takoveho zraneni... takze 4ctverce jsou proste povrchove zraneni...

    O lamani kosti se sice bavit muzeme, ale zatim vsechna RPG, ktera jsem hral, byla zalozena prave na tom, ze ten dmg byl nerealisticky maly, aby se zmirnila nahoda, ktera do toho vstupuje... Takovou zlomenou kost, podle me, muze gm vyhlasit ve chvili, kdy typek, co ma telo3 dostane tafku za 6, treba.

    A ted k cislum: mam pocit, ze by zbrane s dosahem0 meli mit bonus k dmg +1, jednorucni zbrane s dosahem maji dmg +3, obourucni s dosahem 1 bonus k dmg +4, obourucni s dosahem 2 bonus k dmg +2.
    K tomu, navic, pokud ta zbran neni puvodne urcena jako zbran, jsou jeji bonusy k dmg o jedna mensi, nez u bojovych. Typ zraneni: ma ostri-P, nema ostri-S.

    To mi prijde jak fer, tak celkem blizke pravidlum a celkem se tim zbavime podivnosti okolo, jako je ta bojova sekera.

    Je tu jeste otazka, jak se postavit k druhemu faktoru, a to je vztah k armoru. Rekl bych, ze ty nejkvalitnejsi zbrane s ostrim by mely mit -1 k armoru a ty bez ostri +1dmg/+2 armor.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    Podivej, nez hrac dostane neco ze sourcebooku a to i v SinCity, kere je docela powerplay, tak se dohodnem jak to funguje. Nerikam ze neakceptuju vetsinu veci, spish jo, to je jasny. Ale taky mam sve pozadavky na veci. Menim dostupnost, menim ceny, menim barvy, velikosti, skiny.
    Jak rikam, treba poskoz resim dost brutalne, kdyz Te nekdo sejme do tvrdyho pomoci podbijeci palice, proste nechodis, ani kdyby si pravidla rikali, ze muzes. Zalezi na dane situaci a ja mam proste radeji filmove efekty ala Tarantino, kde jde snadno nekoho rozseknout katanou na pulku, kde jde prezit nasup z brokady, byt vycpane soli, do pupku z bezprostredni blizkosti bez brncka atd.
    To je pro me tvorba akcni sceny, kde proste prispusobuju realitu scene, aby byla patricne barevna. Sorry, ale prosty militarismus uz jsme zkouseli a je to nuda jak pruda, alespon pro me.
    Bavi me hrat nerealisticky, kulhanek to treba ma dobre podchycene, ma sice standardni zbrane, ale pouziva je, no rekneme mirne nadstandardne, ze :)

    To je pro me docela ucenlny skin pro akcni scenu.

    Tedy vzdy se nejdrive domluvim s hracem, nedelam podrazy [umyslne].
    Navic s enikde nerika, ze jeden satelitni prijimac je stejnej jako jinej, kdyz beres z ulice ruzne bastly budou asi jine nez to same od nejake AAA korporacky.

    Cist pravidla mi stale nedela problem, sice ve ctyrkovych pojmech nemyslim, pac precejenom hraju pres dest let dvojky, ale znam herni mechanismy a neco uz jsem sakra odzkousel, abych vedel co chci a nechci. Odzkousel jsem si i mod vsech sourcebooku a dovolit vsecko, taky neklapal, pac hrani pak nemelo barvu a skin, bylo vsezrave a cokoli s cimkoli slo kombinovat tak, ze to clovek nakoupil v sekaci.

    Mojim cilem je konfikt se zakonem, udelat opravdu stiny a tam se deje ledasco. :)
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    SORBAK: no rikam, je treba to brat asi i trosku jinak S ci P - navic bych zvlast u takhle brutal zbrani pouzival nejake to pravidlo, jakoze kdyz dostanes slupku vetsi nez telo, takze ti typek moh i odseknout kus pracky - resit asi nejak 1k6
    ty tve sekerky - jako nelibi se mi ani 1, ta prvni nevypada zas tak nebezpecne (na +4), u te druhe tu dylku nepoznam, ale asi to neni ta prava dylka - ale tak asi vis, jakou sekeru sem si od Carla nechal udelat pro Sandee, tak takova uz na +2dosah i na tu +4dmg podle me je
    jinak si taky jednou do hor vyrazil s combat axe - na skutru bych ti asi ten tvuj prvni model logicky nemoh uznat, zvlast kdyz za tebou sedela este michelle ci jak to bylo
    -ad. obuch to ani nevim, podle me ten je zas jasnej S, tim ti nohu nezlomim, narozdil od warhammeru atd.

    OVERDRIVE: tak je to vse o domluve - ale pravidla si zvladne precist kdekdo, s realitou je srovnani taky dost easy... co se tyce arsenalu, je to jen doplneni a ty sam si uznaval u 2ed catalog street samuraie = arsenalu
    X tomu kdyz zacnes praktikovat sva nestandartni pojeti/pravidla, tak z toho muzou byt hraci docela zmateni... pokud nejsou extremne zvykli ci trenovani na tvuj styl (to bylo asi videt pri prazskem Sin City - tim nerikam, ze by se mi to nelibilo, jen sem ti obcas nerozumnel a ztracel se a tak :D)
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    CHORCHE: nemusim se opirat o relaitu ani dost malo a ani nebudu.
    Satelitni prijimac ac si rika kdo chce co chce ma pro me rozmery minimalne 10kg kufru a kdyz jej nosi nejaci specialove je na to clovek, takovej nejakej radista, kerej se o to postara a vyplati se to mit prave kvuli nekonecnemu dosahu a spatne rusitelnosti, treba, co ja vim.

    Hraci nejsou postavy a odmitam akceptovat vsecko co je v pravidlech, proto nemam rad ruzne soucebooky typu Arsenal, pac si tam hrac muze nacist neco s cim ja pak zasadne nesouhlasim a on se tim ohani. Muj nesouhlas s nejakym pravidlem nebo popisem prameni z ME ucelnosti veci ve svete a ja jako GM rozhoduju, nemusim mit na vsechno pravidlo.
    Nicmene samozrejme o mem nesouhlasu s pravidlem musi byt postava informovana, drive nez to kvuli tomu posere, to je jasne.

    Kdyz se mi napriklad bude pozdavat, ze v mem svete je hodne brokovnic, ale brncka by protahovaly zabijacku, tak zvysim poskoz brokovnic prave pro danou scenu, abych to nenatahoval a ani o tom nemusim nikomu rikat. Takhle docilim treba elegance madmaxe i za cenu toho, ze v pravidlech neni zadnej superostrej bumerang a lamaci brokna, kera sejme jednou ranou karu, pritom se vejde do pouzda na noze :)))
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    CHORCHE: No zalezi jaka sekera. U tehle bych dosah 2 povolil, u tehle ne

    Stun... jo, ted na to koukam, ze obusky maji taky P.... zajimave
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    imho je stun vsecko co nema ostri nebo bodec, jakoze ne, ze by to nelamalo kosti nebo tak, ale neni to bleeding damage, ktere povazuju za phisical.

    ale ja to mam ve vnimani jinak, pro me uz par krvavejch ctvercu jsou otevrene zlomeniny, prostrelene plice a podobme s cimz sorbak nikdy nesouhlasil.

    takovej *STUN* kladivem jde stejne do krve temer hnedka u postav co na to maj.

    jinak souhlasim s tim, ze pravidlo na mavani nebrat, picovina. stejne nemavas nikdy hodiny a pokud jo, tak na to asi mas, pac jsi Cernobog a nezajem :)
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    SORBAK: no tak trosku to o tu realitu opirat musis, jinak to bude strasna kase - s tim komu palici povolit a komu ne, to je jasne - s tim ze podle SR je to porad Stun, tos vzal kde? jakoze Clubs sou Stun jo? to je ptakovina..., zvlast u neceho, co zmakne drtit kosti, to preci sam musis videt - bo mi teda rekni, jak se typek s otevrenou frakturou levy nohy za 30min probere a v poho odejde, ha? argument mam Stun me v tu chvili asi neuspokoji;)
    ale ta Combat axe s dosahem 2, to znamena obouruc., hodne velkou sekerku, zadnej rudochovo tomahawk... toz dosah v poho, spis bych do tebe jako gm prudil, jak ti to prekazi, todle s tim nejde, tam to s tim nejde, protoze je to neprakticke
    proti tomu arsenalova teleskopicka tycka je neco jineho :)

    ale k tomu, hrajem SR - to je pravda a podle tech comix obrazkum to asi obcas berem moc vazne, tam je preci 75% obrazku plnejch wannabeez, takze ...?
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    Kua kluci, hrajeme SHADOWRUN, ne realitu! Zadny dalsi vypocty tam nepridavat, proboha! Rozumnej GM takovou zbran hackerovi se silou 1 samozrejme zakaze a nebude se s nim o tom vubec bavit. Stun vs. fyz nema IMHO cenu resit, protoze cloveka lze zabit i rukama, nebo nohama. Podle SR je to ale porad stun, i kdyz mas silu 12. S dosahem 2 u sekery nesouhlasim tak jako tak, IMHO maji dosah 2 jenom tyce, kopi, halapartny atd. Tzn sekera S/2 + 4P, AP-1, dosah 1, kladivo S/2 + 4S, AP0, dosah 1
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    chech, warhammer, ja to rikal uz vcera po icq, ze +5 atd je zbytecne moc, at to opisuje sekeru, s tim ze to ale nema AP - pokud to na konci nevytvarujes asi jako palicku na maso, tak to bude k armoru davat spis teda bonus
    ad. stun - to se mi nezda, pze to ma dmg jako prase, s tim ze to obrazek da nejakymu bobrovi se silou +/-10 - to mi pak teda mluvte o Stunu, to ti zlomi pulku zeber a sprehazi par vnitrnosti, pri zasahu do hlavy ti to spis zpusobi frakturu lebky, nez nejakou facku...
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    OVERDRIVE: hm, musim rict, ze tady resim to kladivo proto, ze jsem si uz tu postavu udelal :o)

    SORBAK: muzem si to nekdy rozdat - ty se sekerkou a ja s kladivkem... uvidime, ktera zbran je lepsi :o)
    Navic, to +2 jsem myslel tak, ze to bude pridavat +2 k armoru... to znamena, ze sice ma velkej damage, ale armor to bude celkem slusne kryt... pokud stun, tak nevidim duvod, proc ne DamageS/2+5;Armor+2;Stun;Rreach+2, kdyz bojova sekera je DamageS/2+4;Armor-1;Physical;Reach+2 ...

    Je to celkem jedno, samozrejme, ale aby mela podbijeci palice S/2+3 do fyzickych a bojova palice S/2+4 do stunu, to mi prijde divne...
    Kazdopadne bych tu diskusi chtel smerovat i tim smerem, jestli neni treba celkem divoke, aby kdokoli mohl mavat obourucni sekerou s bonusem +4, ci podbijeci palici...

    Vim, ze to moc nehrajeme, ale mozna by se melo resit, ze tim clovek nemuze mavat do nekonecna...
    Takze navrhuju, ze je ve sve podstate jedno, jaky bonus ma takova zbran na blizku, ale po kazdem mavnuti se typek unavi tim vic, tim vetsi je tento bonus:
    mam zbran S/2+3, silu 6, tak 4x mavnu bez postihu a pak uz -1, -2, ... (pripad S/2+3 a sila 3 by si typek mavnul jen jednou a pak uz by mel postih)

    Vim, ze pravidla jsou dana, ale mam pocit, ze to neni od veci...
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    jdu si asi dneska pohrat s mapou sin-city staci dofam nejaka schematicka, na ulice kaslu, ty se nakreslej az kdyz se obsadi NPCkama a udalostma.
    Pokud ma nekdo nejake specialni prani, at da vedet.
    Kazodpadne je SinCity mesto s letisti a pristavem, taky s terovejma bazinama, luxusnima i hnusnejma kurvama, spoustou problemu a spoustou zabavy. Vsechny korporace maj podil, to zatim nebudu rozkreslovat, na tom se dohodnem casem.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam