• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OVERDRIVERPG - $HADOWRUN : hello Case, this is Wintermute, its time to talk
    MACLINKS
    MACLINKS --- ---
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    MACLINKS: ze zalehavace ghranatu je NPC... kazdoapdne jsem na nej neskakal proto, abych to prezil, ale proto, ze jsem to mel v popisu prace... a musis uznat, ze jsem si to hodil celkem s prehledem... a dal bych to i, kdyby ten dmg byl dvojnasobnej... holt, ta postava neumela nic jineho, nez naha zalehnout granat... :o)
    MACLINKS
    MACLINKS --- ---
    jako hlavne se jedna o to ze vzdycky se vyskytne neco co pravidla uplne nerezsi a je treba to za latat upravou pravidel k obrazu svému
    MACLINKS
    MACLINKS --- ---
    CHORCHE: tak to uz je vzdycky na odpovednosti gamemastra aby zvladnul hru a svou upravu pravidel ukocirovat tak aby to ostatni bavilo :) a kazdy si upravuje pravidla ja taky u me treba neexistuje zalehnuti granatu :)(nekteri vi o cem mluvim :)priklanim se vice k realite.

    dejmetomu over jede trochu vice komiksove a trochu brutalneji /jde jen o to si na kazdeho gm zvyknout sorbakuv styl je treba taky uplne jiny /a priznam se ze me trochu blizssi.

    v podstate jde o to ze si kazdy GM pravidla deformuje pro sebe
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    CHORCHE: ja jsem se kdysi s Pavlem Gonzalesem snazil udelat pravidla... kazdopadne nepovazuji vycet zbrani za vhodny zpusob... to mi prijde to, co jsem napsal, daleko lepsi... (a navic jde o to, ze se vyhnes exploitum, ktere hraci s vyctem zbrani delaji)


    OVERDRIVE: o tom jsem mluvil o neco nize... souhlasim - to je i ta ma narazka na "civilisti vs vojaci" a poznamka ohledne snizovani vlivu nahody...

    VSEM - myslim, ze ta sekera je expolit. stejne tak je ustrelene, kolik bodu stoji adeptovi "trojkove draty". Obecne, jsem presvedceny, ze to je problem prvidel formou vyctu vseho, co se muze objevit...
    MACLINKS
    MACLINKS --- ---
    OVERDRIVE: je to jen o tom umet ci neumet na vojne sem delal musado a tam sem prave zjistil ze ublizit cloveku rukama nohama je extremne jednoduche kdyz vis jak a kam a od te doby uz sem nikdy na nikoho nesahnul protoze zabiti a zmrzacení v bitce je prilis snadne a lidske telo je neuveritelne křechke :)


    lee opravdu nebyl silny byl vytrenovany to ano šlachovity ale v jeho boji šlo hlavne o rychlost ne o sílu co se tyce moralky nevím kam míris jen tak ze zajimavosti bychom mohli pokracovat v debate na poste :)
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    MACLINKS: hell, asi sem to rek blbe... ale rozhodne nerikam, ze sou pravidla svata, jenze kdybys mel kazdou vec s obrazkem resit tim jeho stylem, tak se poseres - dyt on tady nakonec prekope pulku melee zbrani a podobne se je schopnej ponorit do ledasceho - to je sice fajn na diskuzi u pifka, ale po mesici si otevru pravidla, kdyz neco nevim a mam to, nez abych si delal ke vsemu tunu poznamek - krom toho, ze to opet nebudou vedet vsichni - pak hratelnost vystrida zmatek - snad sem to rek uz lip

    OVERDRIVE: tady to je u nas spis teoretizovani, z 1rany se delaj blbě i blbé zavery, bez urazky ;)
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    MACLINKS: uplny souhlas... jen nevidim duvod, proc nerozdelit dmg na S a P... souhlasim i s tim, ze lze nekoho zabit rukou... ale musis pripustit, ze se to nedeje pri kazdem zapasu bez rukavic... tim nechci zpochybnit to, ze kladivem nekoho nerzsekes, nebo nekomu nezlomis rukama vaz... ale pokud ti jde o to, aby ses zbavil prekazky, pripadne, kdyz mas malo casu, je to spis otazka nahody, ze nekoho obdobne trenovaneho a vybaveneho zabijes...


    CHORCHE: mam pocit, ze se bud spatne vyjadruju, nebo nectes, co pisu... kolik typku jsi realne v SR zabil? opravdu jsi jim dal takovej dmg, ze se z toho nemohly dostat ani pomoci trauma patche? Ja ani jednu... ale videl jsem, jak jednu marenu rozstrilel kulomet...

    Takze ja rikam, ze nikdo v realu nevydrzi tri zasahy mecem s tim, ze si pak da na sva zraneni maslicku a jde dal... neboli: zraneni, ktera si davame, jsou prakticky vzdy povrchova, diky cemuz se to snadno leci (lekarnickou u trznych ran, odpocinkem u podlitin), coz odpovida i pojeti hry.
    Z tohoto pohledu neexistuje duvod, proc by tycka nemela davat Stun dmg (ty jsi totiz argumentoval tim, ze se to snadno leci). proto jsem pro, aby se normalne dmg rozdelil na S a P dle Sorbakova pohledu.


    A co se tyce bugu ve hre - toto je hra, kde nemusime byt otroky bugu. Nechapu vubec tvuj pohled. Navic nechapu tvou zalibu v nekonecnem vyctu zbrani, kdyz jde o to tu hru zjednodusit. A na zaver souhlasim se Spiderem v tom, ze onanie nad sourcebookama je zbytecna - rozsiril bych to jeste tak, ze SR dava peknou kostru pravidel a asi by nam trvalo celkem dlouho, nez bychom nejaka takova vymysleli. Tot vse. Za temito pravidly jsou stejni typci, jako my, zadni bozi.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    MACLINKS: no to zas jako bacha, ja bych pesti asi zabil fakt jen v maximalnim moznem dorozumeni s bohem a necim nosem :)

    bruce lee byl imho dost silny clovek ve vsech smerech az na moralku :)

    no nicmene, kdyz jsem kdysi dal delo Burkharovi, jak krasne sedlo na nosanek, posledni cast uderu jsem vedome kontroloval i pres znacne leknutu, ze rana sedla tak mocne. kdyby ne, mozna je mrtvej, pac to sedlo presne na to zarazeni chupavky, ale to je velika velika nahoda u netrenovaneho cloveka.
    MACLINKS
    MACLINKS --- ---
    OVERDRIVE: on ani nemusi byt stredne silny :) viz bruce lee :)
    MACLINKS
    MACLINKS --- ---
    CHORCHE: tak ja sem zastance toho ze pravidla nejsou svata a je hlavne na geymastrovi aby si je upravil k obrazu svemu tak jak se to libi jemu a hracum ...prece jen hraci taky musi vedet na cem jsou
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    hele, ja mam napad, je tu jeden bezvadnej obecne pravidlo shadowrunovej audit, tam se to da rozkecat ve velkym, coz je pro me bonus i v tom, ze se nebude hadat nejaka uzavrena skupina, kera si pak bude davat banany a kladivama i v reale, ale budete mit sirsi odborne obecenstvo.

    co se zabijeni tyce tak je jasne, ze RPG maji zivoty a to vyrazne nadhodnocene.
    V mem svete normal umira na jednu kulku bez lekarske pomoci z 99%, otazka je za jak dlouho.

    Postavy jsou silnejsi, stejne jako potvory a jine specialni bytosti, ktere maji mit zivotnost i ve velmi nesytandardnich podminkach. Jde o to, ze GM mini, postavy meni, takze by postavy zbytecne chcipaly na nahodu [coz je bezne treba u blbe demonstrace rozehnane plynem nebo antiriot naboji, tam umira az 7z10 civilistu zasazenych gumakem - izraelci], nebo proste na nedostatek informaci, pac nejsi v deji na 100% a neco jsi proste prehlid, coz bys neudelal v reale. To je videt i na hrach na kompu, kdyz je to strilecka bez ladu a skladu, bez reality, tak mas zivoty, kdyz je to nejakej posranej vietkong [imho jedna z nej strilecek ever], tak mas po kulce vetsinou smulu [zas jako lekarnicky, ze].
    Realna lethalni zona na tele tvori u balistickych testu az 83% povrchu tela. Hlava, trup, horni cast koncetin [nadlokti, stehna].
    U h2h combatu nevim, to jsem nestudoval a nejsem odbornik, ale imho zabit neozbrojeneho cloveka jednou ranou je pro stredne silneho jedince snadne, pokud ji dokaze zasadit, tedy dostane se do optimalni situace, kdy vyuzije nauceny pohyb.

    Videl jsem u jednoho kamarada ve spainu manual [Melicharek], podle ktereho kluci cvicili a jako netrenovany jedinec jsem byl vyreseny behem 2s i se simulaci napadeni z me strany. Paka lamajici cokoli, prehozeni ci povaleni v one pace, takze straslivy ucinek, zadne pesti, pouze lokty a kolena jako drtiva sila, kdyz uz je souper na zemi. Nesnesitelne, devastujici, nemozne pro normala jakkoli ustat.
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    ATOMOUSEK: nejsem presvedceny o jejich genialite, ale jednou hrajes nejakou hru, tak se ridis pravidly - zajiste si dohral par her a videl v nich ruzne bugy, ale i tak si to podle danych pravidel i s danyma buguma (do)hral - paklize tady kazdej zacne o kazdej picovince polemizovat, tak akorat rozvrtame samolibe pravidla a nepude to hrat uz vubec, resp. nikdo nebude vedet, co je jak, protoze todle zmenil tam ten takhle, blablabla - got a point?
    problem sekery - corebook combat axe je aspon metra a pul dlouha obourucna mrcha s poradnym ostrim X arsenal prichazi s tomahawkem a podobnyma jednoruc. sekerkama - taky jasne jak facka

    ja si chci zahrat nejakou scenku, pouzivam pri tom pravidla, protoze *nazivo* si to nedame, ale nechci pri tom resit uplne kazde pravidlo, tak jak to delas ty - to si muzes napsat sva pravidla.... a stejne jak se v tom ty obcas silene nimras, ti to pak rozvrta nekdo jinej, hm?

    *beru to tak, ze zabit cloveka, pokud do nej nebusis, kdyz uz lezi na zemi, prakticky nejde, coz odpovida i pravidlum...* tudle blbost sem asi vubec nepobral....
    aha, tady to ma byt objasneni ATOMOUSEK: tak to je taky pekna blbost (uvedom si lekarska pece X podminky, krvaceni, zanet, kulka do hlavy.... )
    jinak ale souhlas, v pravidlech je nekde docela jasne napsano, ze leceni probiha o dost rychleji nez ve skutecnosti - predevsim proto, aby to bylo *hratelny* - toto slovicko tobe dost unika
    MACLINKS
    MACLINKS --- ---
    nevim jestli sem dobre pochopil o cem mluvite ale dle meho soudu je jedno jestli zbran sek anebo drti oboji je ihmo stejne vazne

    jen tak pro zajimavost Miamoto Musashi pouzival dreveny mec stejne ucine jako ocelovy ,naproti tomu naznacil ze pouziti drtici zbrane jako tyce nebo klacku muze byt ihmo jeste horsi nez pouziti ocele
    MACLINKS
    MACLINKS --- ---
    ATOMOUSEK: zlomeni vazu prokopnuti ohryzku ,zarazení nosní prepazky ,silny uder do genitalii silny uder ze stranu na spanek.....vycet pouze par typu uderu ktere jsou srtelnejsi nez davka.

    pravidla ani boje či valky ihmo neresi bojové styly co se tyce vrazedneho nastroje protoze vyzaduji dlouhou pripravu a stejne dlouholety trening je proste jednodussi do nekoho bodnout ci do nej vypalit davku nez jej zabit na pestni souboj.

    nevidel sem totiz moc postav co bojuji hand to hand pro zabiti /krom adeptu ale ti maji smrtici ruce.)

    proste neni pravda ze hand to hand nemuzes zabit pokud vis a umis zabijes stejne jiste jako zbrani ...jen je to proste kudlou ci pistoli jednodussi

    a tak se na to podle me divaji i tvurci hand to hand postavili na uroven kdy chces nekoho zajmout nebo ne zabit
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    MACLINKS: proto ve valkach umira tolik vojaku, ze? standartne umiraji prakticky jen civilisti... ale je to OT... chci rict, ze pokud do nekoho umirajiciho nevypalis davku, tak to s lekarskou peci da...
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    CHORCHE: o tom to prave je - ty jsi presvedceny o genialite spisovatelu sourcebooku... ja rikam, ze treba v tomto specialnim pripade se sekli - obuch nedela P, ani kdyby ses posral...
    Sekera nema dosah jako ostep, ani kdyby sis rikal Chorche :o))

    Proto navrhuju pravidlo, ktere by upravilo vyhulenecke predstavy typku, co sepisujou tisice picovinek do nekonecne tabulky - nac delat cely vycet, kdyz to lze zobecnit tak, ze jen maloktera zbran z tohoto obecneho pohledu vycniva... navic ty, ktere vycnivaji, jsou zretelne diskutabilni...
    MACLINKS
    MACLINKS --- ---
    a nebo mit smulu/stesti na spatny/spravny uder
    MACLINKS
    MACLINKS --- ---
    ATOMOUSEK: jde... jen musis vedet jak
    ATOMOUSEK
    ATOMOUSEK --- ---
    jeste k tem dvema typum dmg: ten P se celkem snadno leci s pouzitim FirstAid, kdezto S se zase celkem rychle leci sam... rekl bych, ze by se to nemelo moc resit, ze te nekdo dokaze kladivem rozsekat - beru to tak, ze zabit cloveka, pokud do nej nebusis, kdyz uz lezi na zemi, prakticky nejde, coz odpovida i pravidlum... (az na ty nestastne kritikly)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam