• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LOPIKwww.discogs.com
    BAMB00CHA
    BAMB00CHA --- ---
    Zdravim vrele doporucuju Stamina_Records
    Skvely ceny,vyborna domluva,rychly doruceni. Sice bydli kousek od Madagascaru,ale zasilka u me byla do 6ti pracovnich dni.
    KAB
    KAB --- ---
    blacklist "merlinus" z FR
    inkasoval cca 50EUR pres muj PayPal

    po nekolika urgencich konecne odeslal, bohuzel zasilka se z CZ vratila zpet do FR (vim to dle fotky co posilal na ktere bylo razitko vracene zasilky a podpis nejaky cesky postacky) - reklamoval jsem to u CZ posty a vyhadal si postovne v CZK zpet..ok..

    odeslal podruhe, priplatil jsem si za tracking code a verte neverte vratilo se mu to podruhe, tentokrat se to zdaleka do CZ dle web sledovani nedostalo..upozornuju ze se mi to na moji adrese nikdy nestalo, z moji strany udaje 100% spravny..

    a jako tresnicka na dortu ted nekomunikuje vubec, po x hodne klidnych a slusnych mailech s prosbou o refund alespon casti celk.castky, protoze potreti pokouset moje nervy a trpelivost nechci..

    pozadal jsem discogs aby kontaktovali primo oni jeho, uvidime..
    DASHA
    DASHA --- ---
    LOPIK: Cech zijici v Italii asi =P
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    nj mu stara nedala tak se musel vybit jinak :)
    ASYD
    ASYD --- ---
    typico...tak to je poteseni jednat s takovym dementem
    SMAZAK
    SMAZAK --- ---
    LOPIK: co na to rict
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    To je ještě Čech? Tak to je normální idiot..
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Nějakej kokot... nebyl z Itálie náhodou? (na ty tam neustále pláčou..)
    SMAZAK
    SMAZAK --- ---
    to je on

    VladimirS (info@piperrecords.cz) 97.5% positive (40)

    Vladimir Schwarz
    Polni 1288
    Koprivnice, , 74221
    Czech Republic

    Phone: 556811310
    Paypal address: info@piperrecords.cz
    SMAZAK
    SMAZAK --- ---
    no stalo se to, ze tipek si objednal dve desky - jenze ! tu jednu desku jsem prodal zhruba pred dvema mesici nejaky cesce zijici v nemecku, tady to byl muj fail, ze jsme to neresili pres discogs ale po mailu a samozrejme jsem si tu desku zapomnel vymazat z myho for sale. Shodou okolnosti si ji zrovna ten tipek objednal, tak jsem mu napsal mail + interní zoarvu na dscg, ze se omlouvám, ale, že tu desku už nemam, ze jsem ji prodal a ze mu tu nabidku udelam jako cancel z duvodem item unavaible (rovnou sem ji smazal z myho for sale) a ze jestli chce tu druhou desku at si udela novou objednavku. No a ten kokot mi napsal jakoze jestli si z nej delam srandu a jak si to jako muzu dovolit mu to stornovat. Tak jsem mu napsal druhej omluvnej dopis.

    Dobrý den pane Schwarz,
    bohužel Vás musím zklamat, desku FORTUNA jsem prodal před dvěma měsíci do Německa. (ne přes discogs a zapomněl jsem ji smazat z moji nabídky). Já tu Vaší objednávku stornuji a poprosil bych Vás, aby jste případně pokud budete mít ještě zájem o druhou desku objednal znova.
    Omlouvám se za komplikace.

    Nacez mi za dva dny prisel negativní feedback, ze Items are unavailable and he doesn´t communicate.

    Tak jsem mu napsal potreti, ze nechapu proc ten feedback, a ze jestli si vybira email.
    Uz se neozval.
    Jasny byla to moje chyba - ze jsem to mel jeste vystaveny - na druhou stranu jsme lidi a muzem se normalne dohodnout - ve finale jde o hovno. ne proste - cech kokot.
    kill
    ASYD
    ASYD --- ---
    popis situaci ktera k tomu vedla, please
    SMAZAK
    SMAZAK --- ---
    tak jsem dostal prvni negative feedback..... od cecha, me poser fakt ze jo:) zkusil jsem dat remove tak jsem zvedavej jak rozhodnou
    ASYD
    ASYD --- ---
    DASHA: ne nadarmo ma spousta prodejcu Italii ve 'vyjimkach'
    DASHA
    DASHA --- ---
    Tak mi od nej po otevreni dispute ted prislo tohle:

    "no your shipment it's a economy we not have responsability...item it's lost...
    ok for feedback...but no for money..sorry.."

    Rekla bych, ze jsou to prachsprosty zlodejicci.. Uz jen to, ze 14 ni po platbe, kdyz jsem mu napsala, co se deje, odpovedel suse jednou vetou, ze to ted poslal. (Italove, jasny, ale stejne..) Pak nikdy neopovidal..a ted odpovedel takhle..
    V zivote se mi tu v Uk nic neztratilo v poste a prijde mi fakt jako dobra "nahodicka", ze s timhle typem vazne komunikace a pak jen "ooops, item it's lost, sorry.."

    Tak jsem "escalated the claim"
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    DASHA: Přes PayPal.
    DASHA
    DASHA --- ---
    A ten dispute case mam teda rozjet pres Paypal nebo pres Discogs?
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    PSY8076: Pokud vím, tak správní poplatky PayPalu byly 15 GBP i přesto, že byl člověk v právu. Jestli to už změnili, tak super.
    PSY8076
    PSY8076 --- ---
    DASHA: refund nestoji nic, ale musi ho udelat on .. kdyz otevres dispute case na paypalu, bude muset dokazat ze to poslal, nebo to paypal prosetri a v pripade ze rozhodne ve tvuj prospech to sam refundne.
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    DASHA: me onehda nestal nic..
    DASHA
    DASHA --- ---
    SMAZAK: stalo me to 14,50e, refund pres paypal pry stoji 15e?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam