• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WHITESCORPIOThe Dune - Kultovní dílo Franka Herberta a vše okolo - see HOME!
    SAJMONDEE
    SAJMONDEE --- ---
    KALIPH: proti gusru žádnej dišputa. mě teda rozhodně nejvíc obohatí Frank , ale i jeho následovníci maj něco zajímavého do sebe
    MISON
    MISON --- ---
    Tak, pustil sem si k tomu onen vybornej soundtrack z Lynchovy Duny a de se na vec :)
    KALIPH
    KALIPH --- ---
    SAJMONDEE: Je teda čtu (a studuju) jenom Franka...
    SAJMONDEE
    SAJMONDEE --- ---
    MISON: to buď a přečti včech 12 knížek..
    MISON
    MISON --- ---
    Tak se jdu pustit do cteni Duny. Jsem zvedavej, protoze sem natesenej ;)
    RADO1
    RADO1 --- ---
    Tak potom som nepochopil pointu...
    JANCHOR
    JANCHOR --- ---
    RADO1: To je tak schvalne.
    RADO1
    RADO1 --- ---
    DOGGIE: Eee. vzdialene to pripomina anglictinu, ale anglictina to nie je...
    MUADDIB
    MUADDIB --- ---
    DOGGIE: nádhera... :)
    WHITESCORPIO
    WHITESCORPIO --- ---
    :))) ...
    DOGGIE
    DOGGIE --- ---
    (aha,uz se to puvodni nastesti smazlo)
    DOGGIE
    DOGGIE --- ---
    Pardon,hledal jsem tenhle obrazek,jestli uz tu nebyl:)
    http://www.242.vetrov.cz/dunecat.jpg
    LONESTAR
    LONESTAR --- ---
    BUG: no pokud to bude VLAHÁ (s dlouhým druhým Á), tak to na favorita neukecáš ;-D)))
    BUG
    BUG --- ---
    paaani tady to jede....asi si zmenim nick na VLAHA a pockam az me nekdo sjede za to, ze tim nemyslim vzdusnou vlhkost ale myho favorita:-)
    TRIPRD
    TRIPRD --- ---
    Ééééééště. Eště se dohadujte. Se mi to líbilo. Ééééééště.
    MUADDIB
    MUADDIB --- ---
    RADO1: a dobře děláš...
    RADO1
    RADO1 --- ---
    Az ma zaskocilo, kolko prispevkov. Som myslel, ze budem pol hodinu studovat, ale po 2-3 prispevkov vsetko ostatne preskakujem.
    MUADDIB
    MUADDIB --- ---
    ULRIK: to je naprostá pravda... :)
    STRANGERD