• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ZABIASFOTO - WORKSHOPY
    LEXIK
    LEXIK --- ---
    ZABIAS: jen to ne !!! :)


    KOUDY: ale prdlajs, jakypak ja jsem fotograf ? ... vzdyt ani na digital poradne nefotim ..!!!
    EDA
    EDA --- ---
    ZABIAS: náhledy jsou právě zmenšeniny, proto to jsou náhledy :-) aby měly jeden 5-10kB a stránka se nenačítala tejden...
    ZABIAS
    ZABIAS --- ---
    FOGH: no spis skoda ze sme nezvladly udelat skupinovku to me trosku stve ale ja mel fakt hroznou kocovinu divim se ze sem vubec neco vyfotil
    FOGH
    FOGH --- ---
    ZABIAS: tajne jsem doufal, ze me nikdo nezachytil a ty mi takhle zkazis radost... :]

    EDA: No tak treba ja... ja s focenim vubec zacal teprve ted v zari :)


    Jinak ceka tady nekdo na penize z Canon cash-back? Ja jsem zadost posilal uz v pulce cervence, ale zatim stale nic...
    Status: We have received your submission and it is being processed.
    ZABIAS
    ZABIAS --- ---
    hele klucka ja chci tu galerku an nastenku .. kdo umi ty kody ??? aby se nemusely delat zmenseniny (nahledy zvlast ale vse se to bralo zjedne dks ...) napiste tam par fotek at se to pak jen kopiruje

    pls pls pls dks :D
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    LEXIK: no ja doufam ze pujdes..jako zacatecnik se rad neco naucim od profika :))
    ZABIAS
    ZABIAS --- ---
    LEXIK: usporadej nejakej ty !!!!! i s FIFI :D
    LEXIK
    LEXIK --- ---
    KOUDY: nahodou nekecam, jestli mne FIFI nebude chtit pustit, tak na tebe spoleham "Sawyere" !!! :)
    ZABIAS
    ZABIAS --- ---
    LEXIK: nevim kdo ti brani
    ZABIAS
    ZABIAS --- ---
    drzim se stolu nebudu nic komentovat sory

    jo CODE rikal ze vypadaj jak stetky a ja na to no dyt to taky chci .... skoda ze sem ji CODE nenechal ty puncochy to by bylo jeste vic srackovejch kecu :D
    EDA
    EDA --- ---
    LEXIK: uvozovky ti to zkazily, to je fakt :-)
    KOUDY
    KOUDY --- ---