• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LEWINRakovina - zkušenosti, prevence, podpora nemocného, alternativní léčebné metody
    VALOR
    VALOR --- ---
    CORNELA: jdi jinam radeji ty. O Tebe tady nikdo nestoji
    KARETAKARETA
    KARETAKARETA --- ---
    CORNELA: jako stavební inženýr jsem skutečně nadprůměrný lékař a v pavědě psychiatrie se orientuji evidentně lépe jak taková kvazidoktorka jako jsi ty:D
    KARETAKARETA
    KARETAKARETA --- ---
    CORNELA: už jsem slyšela, že úroveň vzdělání dnešních mediků šla dolů, ale že až takto...
    KARETAKARETA
    KARETAKARETA --- ---
    CORNELA: poslyš, skutečně jsi lékař? Máš docela mezery, sorry, ale tohle je teda vrchol! končím a nazdar, doplň si vzdělání!
    KARETAKARETA
    KARETAKARETA --- ---
    CORNELA: no, tak to může být nějaká forma demence, věk na to má...Zvýšená agresivita..Organická porucha osobnosti ..?Po lécích? To je pro psychiatra.
    KARETAKARETA
    KARETAKARETA --- ---
    CORNELA:a co tak se jí zeptat na rovinu co by chtěla?
    KARETAKARETA
    KARETAKARETA --- ---
    CORNELA:tak ji začněte vozit po výletech, musí být z vysedávání po ordinacích a nemocnicích hotová..domů se taky nemůže asi moc těšit...co z toho života má?
    KARETAKARETA
    KARETAKARETA --- ---
    CORNELA: strávit jen měsíc s člověkem, kterého nesnášíš jen proto, abys neobtěžovala okolí...dokážeš si to představit? A pak už NIC! Jistě ještě může zobat ATD, a pak umřít. To by bylo zase nejpohodlnější pro okolí. Je to složité. Děti a vnoučata nedokážou být nestranné.
    KARETAKARETA
    KARETAKARETA --- ---