• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NATASHATěžký život básníkův
    MAEROR
    MAEROR --- ---
    FIN: Asi že máme pocit, že jít sedět je pořád ještě horší. Pravda, situace se zhoršuje, možná to dlouho trvat nebude :-)
    FIN
    FIN --- ---
    MAEROR: ne, proč? k učitelům chovám nezřízenou úctu. já bych ty parchanty pozabíjel a šel sedět, nechápu, kde se ve vás bere ta smířlivost :-)
    MAEROR
    MAEROR --- ---
    FIN: Když mi slíbíš, že se nebudeš smát, tak se přiznám, že jsem učitel. ;-)
    SONA1
    SONA1 --- ---
    FIN: Žel, svět je zlý a my jsme malí:) A velikáni jako STVN nikdy neprohrávají:)
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    ZMYJKA: Rozhodla jsem se nepředstavovat si to.
    :)
    ZMYJKA
    ZMYJKA --- ---
    NATASHA: Hele já ti nevím - na jednu stranu perverzní to je. Na druhou stranu - věřím, že existují ženské, které mu po přečtení tohohle napíšou a budou se s ním chtít seznámit. Právě proto, že to působí perverzně. Ale zároveň velmi "otevřeně". Takže pokud je jeho cílem "zašukat si" a vypadá skutečně tak, jak píše, tak možná zvolil jednu z mála teoreticky funkčních strategií.
    FIN
    FIN --- ---
    NATASHA: no, sice nevíme nic o jeho orientaci, ale spíš to vypadá, že máš pravdu. ne, že bych ti takovou pravdu záviděl :-)
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    FIN: Řekla bych, že to plnou vahou (sic) může dopadnout skutečně jen na ženu.
    FIN
    FIN --- ---
    NATASHA: na tlusté prase, co by si moc potřebovalo - ehm, jak jen to říct básnicky... - pořádně zašukat, jsem narazil již před nějakou dobou. asi jsem již okoral, ale jelikož jsem viděl i horší exempláře lidství, ani mě to moc nedojímá.
    CORWEX
    CORWEX --- ---
    NATASHA: A na ten mě nějaké neprozřetelné kliknutí zaválo už asi před čtrnácti dny! Zas je s mou vyrovnaností konec ještě před obědem...
    NATASHA
    NATASHA --- ---