• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NATASHATěžký život básníkův
    SONA1
    SONA1 --- ---
    SONA1: (podotýkám, že mluvím obecně, zde propíraný Koniáš mě dosud šťastně míjel)
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    NAMESICNIK: Myslels v pátek 4. března, že?
    A protože původně měl být právě 4. března básnický sraz, je jen spravedlivé, aby básnický sraz opravdu byl.

    Znamenám si :)
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    FIN:
    Koukej.
    Trávíme čas diskusí o tom, že kdosi se chová pošetile nebo se zesměšňuje - protože zase taková aféra to vážně není.
    Protože tomu věnujeme čas a úsilí, přičítáme tomu zřejmě i důležitost.

    Jak je něco takového možné?
    Opravdu není v rámci poezie zajímavější materiál k diskusi?

    Tím pádem: my taky patříme do té bandy, protože se tu účatníme pindání o věci, která si dle mého názoru zaslouží umřít na nezájem.
    SONA1
    SONA1 --- ---
    MAEROR: I u literárních periodik myslíš? A v případě plodů tvůrčího vzepětí každého jednotlivého soudruha (nemyslím teď třeba rozhovory) ? Po řvavém příběhu jde primárně bulvár a obecně plátky, co honí čtenost, ne? Nebo jsem moc naivní?
    Věřila bych spíš tomu jánabráchismu nebo nedostatku soudnosti...
    FIN
    FIN --- ---
    dovolil bych si říct, že v pátek asi bude švanda :-)
    FIN
    FIN --- ---
    NAMESICNIK: kdo mi v pátek zavolá, ten se nejspíš dovolá a asi se uvidíme. na paměť (moji) nespoléhat.
    NAMESICNIK
    NAMESICNIK --- ---
    třetího března, pátku čas
    v Praze se budu vzdělávat zas
    Fine! Ricarderone! Natasho!

    nechcete se vidět?

    MAEROR
    MAEROR --- ---
    SONA1: anebo táhne příběh... a nepřeslechnutelný příběh nabídne spíš ten ukřičený...
    SONA1
    SONA1 --- ---
    No mě taky občas šokuje, komu dokáže zavedená tiskovina věnovat několik stran... Buď jde o přátelskou výpomoc, nebo tiskovina není schopna rozpoznat Vogona, pokud má dobré mimikry...
    FIN
    FIN --- ---
    UBIK: co je "úroveň poetického diskursu jako takového"? jsme v klubu, kam chodí řada publikovaných lidí, jejichž básně mají rozhodně jinou úroveň a jako kreténi se nechovají. ne takto. není náhodou chyba se pořád obávat ukázat prstem na konkrétního blbce a namísto toho začít hovořit o "celkovém stavu"? iopatrně s tou flintou, ty i natasha - celkový kurs by zahrnoval i zde přítomné, i vás dva, i mě. a nevím jak vy, ale já se takhle blbě taky nechovám :-)
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    UBIK: Souhlasím.
    UBIK
    UBIK --- ---
    si myslim, že to není primárně o úrovni jtjr, ale o úrovni "poetického" diskurzu jako takového. nebál bych se říci literárního diskurzu celého. několikastránkové texty v zavedených tiskovinách v to počítaje.
    MICHAEL_ALEXA
    MICHAEL_ALEXA --- ---
    FIN: Tak na tohohle kanca jsem ouplně zapomněl
    FIN
    FIN --- ---
    MAEROR: ano. tím jsem taky nejvíc překvapen. já myslím, že ondra lipár, byť už párkrát "slevil" a vyjádřil se kritičtěji, ještě pořád odmítá věřit tomu, že je to vůl :-) (jr. myšleno)
    MAEROR
    MAEROR --- ---
    Ha, Těsnohlídek jr. je ve své "velikosti" a pochybné cestě k ní již několik let konzistentní - o to víc mne na celé věci překvapuje, jak snadno se dali někteří rozumní lidé nalákat a do celé věci se zapletli (byť třeba tím, že referují na blogu)...
    FIN
    FIN --- ---
    RICARDERON: malá? on těsnohlídek není laureátem mnoha pozic mnoha cen a dynamickým básníkem v loňském či jakém výběru nejlepšího? sem pořád myslel, že to největší, co tu máme...

    * šklíb *
    RICARDERON
    RICARDERON --- ---
    NATASHA: Pokud tím myslíš celou českou poetickou scénu, pak ti to podepíšu.:)
    PETR36
    PETR36 --- ---
    FIN: Už zase jsem úplně mimo... Ale to je v podstatě dobře. Jsem ortodoxní konzervativec a mám rád, když se věci v zásadě nemění :-)
    FIN
    FIN --- ---
    PETR36: jakéž strašlivé překvapení zalhal velice neupřímně fin :-)
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    Mně to začíná připadat jako taková žabomyší válka.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam