IZSTVOCH: cela situace sjezdu/vyjezdu na magistralu kolem Prazaku je dost komplikovana a neprehledna (mistnak je zvyklej, ale to neznamena ze je to spravne - tohle vazne neni "funkcni" mimourovnova krizovatka
HVJ3R - na Ipaku ti tram taky krizi a nejakej vyraznej problem to neni). Objizdis bloky a jezdis ulicema kteryma bys nemusel (zatez pro sirokou lokalitu). Touhle jednou krizovatkou posles auta rovnou kam chteji, nemusis objizdet pres Lounskych kdyz chces do Podoli, nebo jet az na kruhac k Pakulu a pak zpet do Sinkulovky. To samy pri najezdu na magistralu. Nekterym ulicim se vyrazne ulevi, nekterym asi pritizi, ale verim ze to nedelaji jen tak, odhadem a maji to podporeny argumenty.
K te urovnove krizovatce namisto mimourovnove, prechodum atd.: pokud mas kapacitni hrdlo primo v centru Prahy (IPak) a nijak se ho nezbavis, neni lepsi posunout ho mimo centrum? Idelane na uroven Pankrace/BBC, aby se auta stosovala nekde mimo obytnou zastavbu/ulici a ne az v centru Prahy mezi baraky (od Ipaku po Nuselak, nekdy az na Prazak). Plynuly prujezd centrem pak regulovat semafory (pri tom mnozstvi mozna utopie). Vpodstate jde o posunuti "hranice mesta" dal pred Nuselak.
Vetsi problem tam jsou auta, nez par pesaku, kterym se to naopak zprijemni jinde. Neco za neco.
Jak jsem psal, nemam ten projekt nastudovanej, mluvim spis obecne/teoreticky a co sem si vsiml na prvni pohled. Takze se nechci poustet do debaty o autech ve meste atd. Natoz se chytat slovicek (prosim). Ani nehajim ten projekt jako takovej, nevim co se dalo resit elegantneji.