• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KETHAMINAPRAHA 4 - rozšiřte naše řady .)
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    GUDRUN: rekl bych ze jo, busy uz jezdi normalne.
    GUDRUN
    GUDRUN --- ---
    prosím vás, už je průjezdná ul. U plynárny mezi Michelskou a Kauflandem i pro auta? Díky!
    BULHI
    BULHI --- ---
    PANACEK: no jako z Pankrace dve stanice na Smichac.. sem taky uplne zvlhnul :-)
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    PANACEK: ty jo co to tam delaj s tim Ackem? :)
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    PANACEK: Mnojo, kéžby.
    Ale jak říká klasik: Ani za kokot, vole!
    PANACEK
    PANACEK --- ---
    Když mokrý sny, tak pořádně: http://img.ihned.cz/attachment.php/600/21468600/bvKQ02GVdU8wnPTyH5es7zt9iCRxMj1o/metro-rozvoj.jpg

    Takže na co tramvaj, když tu bude metro! .o)
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    PANACEK: Jojo, jsou to vlhký sny.
    PANACEK
    PANACEK --- ---
    ad Jeremenkova: Tramvaje se tam nevejdou, pokud by se mělo vyhovět normám pro stavbu nových tratí, takže by se musely ohnout - získat výjimky, nebo třeba zbourat starej Ženíškovic barák (nejužší místo). Tramvaje se tam nevejdou, pokud by se zásadním způsobem neomezila možnost zde zaparkovat a zachovat zde kolem ulice stromy. Problém je zde imho i s podložím, které se opakovaně propadá, i když je na něm jen ta vozovka. Bydlim na Jeremenkově a tenhle evergreen sleduju už ... dlouho a nemyslim, že by v dohledný době byly prachy na tuhle legraci, o schopnosti vyřešit problémy projektu a vyřídit pro něj veškerý povolení a ustát spory kolem nemluvě, byť ten článek se tváří jinak. Ale třeba se pletu. A klidnym mě to nechává o to víc, že by mi tam ta trať při citlivym zakomponování vlastně ani nevadila. Z hlediska dopravní obslužnosti super, určitěby to zde ožilo (pomohlo obchodníkům atp.) a mám i za to, že hluk z tramvají už taky neni, co bejval, když se postaví nová trať tak, aby hlučná nebyla...

    ad metro Olbrachtova: Na těch vizualizacích, co jsem viděl a jak si je pamatuju, byly vstupy do metra na křížovatce Jeremenkova - Na Strži. Když jedu Jeremnkovou nahoru, tak před křižovatkou napravo, jak jsou ty stromky za zastávkou 118 (zastávka Na Strži).
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    MAWERICK: A jo, to dává smysl. Nějaký místo tam je a peneři už to tam mají zmáknutý
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    KORKMAZ: https://www.google.com/maps/@50.0413985,14.4387169,290m/data=!3m1!1e3

    na te krizovatce Antala Staska - Na Strzi.
    Je tam Albert. A kdyz jedes zdola od krcskeho nadrazi tak bys tam odbocoval doprava na budejovickou a doleva na zelenej pruh
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    Btw kde má stát ta stanice Olbrachtova? Z vizualizace v různejch článcích na webu vidím jen výlet u paneláku a nějaký prkenný lidi, což může být de facto kdekoliv. Na wiki píšou, že výstup má být na křižovatce Na Strži - Jeremenkova, ale tam je jaksi teďkonc roztáhla škodovka.
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    SQUOP: no dobre... tak pardon za spatne pouzite nazvoslovi...
    SQUOP
    SQUOP --- ---
    MAWERICK: prodej pozemků jde na vrub zastupitelům, ne úředníkům. bylo by fajn se zamyslet než začneš někomu nadávat
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    BIDAK: coz je porad neschopnost planovat :) Proste to jsou urednici... Ti jsou z definice neschopni :D

    asi ne... ve Vidni jsem nebyl leta :) Ale je mi jasny ze tam nad tim malinko premyslej...
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    MAWERICK: To není neschopností. TO je tím, že všechny pozemky který na tyhle věci byly vyhrazený jsou buď dávno zastavěný, případně je vlastní šíbři. Praha si ani neuprdne, už je pozdě. Jo a když nějaký ty pozemky koupí, tak se neznámo jak zase prodaj někomu.

    MAWERICK: Byls někdy ve Vídni na Kagranu? Tak má vypadat P+R...
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    BIDAK: jooo kunratice a jsou vesely... a ze by nejak treba resili libusskou a obecne ten "privod" od vychodu to ne... a ted to jeste zhorsej tim novym metrem az ho budou stavet... Je to proste banda neschopaku...

    No to je jasny.. musime prece vsichni zacit jezdit na kole ne? To si prece vladnouci mensina zada...

    BIDAK: me fascinuje ze treba u nove trasy metra naplanovali 3 P+R s celkovou kapacitou 850 aut :D :D dementi proste...

    Ach jo... ja jdu radsi neco delat... tohle me akorat vytoci : D: D
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    MAWERICK: Kdyby vybudovali novou, nemusej řešit starou. Zoufalé řešení.
    Jenže ono funguje tam, kde lidi jsou zvyklí jezdit. U nás lidi jezdit musí, protože nemají jinou volbu, docela hodně a docela často. Takže to fungovat nebude, viz zklidnění Kunratic až k neprůjednosti.

    Navíc v Praze musíš zklidnit tak aby lidi náhodou nezačali přecházet do MHD. Ta je totiž přěetížená a na auta nakonec spoléhá. Není divu, že to nefunguje.
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    Už se s tím nedá nic dělat, po volbách to zas utichne, protože by to stálo miliardu za 100m trasy.
    Prostě to je a bude otevřená a mokvající rána a z Prahy bude Sao Paulo se zácpama úplně všude.
    Už je pozdě.
    BTW vyprávěl jsem vám, že kapavita P+R parkovišť se snižuje a momentálně jsme na 10% plánované kapacity?
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    BIDAK: jenze kolony jsou primarne dany tim ze na to jdou uplne naopak... nedjriv neco zuzej, zklidnej nebo jak se tomu ted rika a pak teprve zacnou mluvit o nejake nahradni ceste... To ma byt opacne.. nejdirv vybudovat novou a pak teprve resit starou...
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    VASHA: Mno jasněže to jsou mokrý sny, ty plány jsou dávno v troskách. A to i na to co je v územním plánu. Ono pořád lepší tramvaje, než kolony aut i v bočních, dříve klidnejch uličkách jak to teď je v krči. Plus hlavní cesty ucpané... autobusy.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam