SINEAD: možno sme čítali každá iný článok - ale ja som to pochopila tak, že s nákupom a s dieťaťom práveže zaparkuješ relatívne ľahko - akurát by to bolo drahšie.
(Ale na uliciach by nezaberali miesto autá, ktoré sa týždeň nepohnú z miesta, alebo rôzne tie firemné vozy, ktoré slúžia ako dáždnik a kabelka, atď., lebo by sa to ich šoférom finančne neoplatilo.)
Kopírujem záver článku:
Takže jaká je TLDR verze zlepšení parkování?
Deregulace pro výstavbu nových míst v budovách – každý ať si jich postaví kolik chce.
Cena za veřejné parkování nastavená tak, aby se vždy dalo zaparkovat.
Okamžitě zastavět každé povrchové parkoviště ve městě – kompaktní město kde je všude blízko a dá se realisticky a příjemně přepravovat pěšky a MHD je ta nejlepší a nejlevnější dopravní politika.
Prostor v ulicích věnovat na doslova cokoliv jiného než parkování, vše bude mít lepší dopad na kvalitu a hodnotu okolí.
Výnosy z veřejného parkování investovat do bezprostředního okolí místa, kde parkování probíhá.
Zlobíte se že nemůžete zaparkovat? Nezlobte se na nedostatek parkování, zlobte se, že za něj platíte málo.