• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    MATHES
    MATHES --- ---
    hra vypada opravdu zajimave, jenom se bojim, aby to nebylo jak talisman...
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    No mozna do budoucna vydame i slovenskou mutaci ;)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    takze 25600,- SKK :)
    HAC
    HAC --- ---
    Tedy v ceskych korunach.
    HAC
    HAC --- ---
    Overdrive: neni problem, ale postovne te bude stat 230,- takze celkem te to prijde na 810,-.
    Pokud te to stale zajima ozvi se mi do posty.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    OVERDRIVE: bude to chvili trvat, musi se opatrit ozbrojeny konvoj pro karavany, uplatit uredniky aby nic nevideli,... a kdyz to neprepadnou zadni banditi nebo draci, tak to tam tak pristi rok bude
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    aporpos nevite nekdo kdo bz to moh prodavat na Slovensku?
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    book and buy
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    STRANGERD: Navrhni místo a pár časů a nepřijď sám :)
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    vypada to krute, nebudete nekdo nekdy poradat demo parbu v naky hospode? .)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    budou k dispozici pdf pravidla, abych se na to mohl podivat predem?

    ZORKAL: kdyz ten hraci plan podlepis tvrdym kartonem, tak se to i hrat da - ale na tom papiru to bylo fakt maso :)

    AMARATH: co Vetrelci?
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    no bude to moje prvni deskovka, tak jsem moc zvedavej, jak budu spokojeny.
    PECA
    PECA --- ---
    prosim, prosim, mohl by mi nekdo poslat pravidla? fakt bych si je rad nastudoval pred vanoci, abych to mohl hned po najezeni vysvetlit detem a hrat. nechce se mi krabice rozbalovat driv nez na vanoce, at mam aspon nejake "prekvapko" :-)
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    jejej, tak to vypada dobre 0:-) tohle jsem si vzdycky pral.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    KERWIL: Mno že jo, já bych třeba uvažoval o koupi, ale netuším, co od hry očekávat. Takhle na pohled se mi to líbí, ale bál bych se překomplikovanosti.
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Kerwil: No nevim, jestli jsou sachy uplne nejpresnejsi metafora, tady je preci jenom o hodne vice nahody (co najdu za Poklad, co se vylihne za silnou nestvuru). Taky ten princip, ze jeden kazdy tah lihne slabe nestvury, a druhy ma silne hrdiny, kteri se ale nedaji doplnit, je podobnejsi spis nejakym tem Alienum. Spoluprace mezi hrdiny to taky posouva dost jinym smerem. Je ale pravda, ze se nehazi zadnymi kostkami, a a je casto potreba strategicky premyslet...
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    ARFEA: Je pravda, ze ve dvou se hrac, ktery bude hrat za hrdiny trochu zapoti (ale vlastnosti a schopnosti jednotlivych hrdinu jsou velmi specificke a tudiz snadno zapamatovatelne), takze nehrozi nejake velke zmateni nebo neprehlednost. Primarne jsme hru pripravovali jako spolecenskou a tedy cim vice lidi se z toho zminovaneho rozmezi 2-6 hracu zapoji, tim je podle me hra zajimavejsi a zabavnejsi. Navic se tak kazdy muze koncentrovat na hrani role prave toho sveho vybraneho hrdiny a vic se s nim ztotoznit. V tomto ohledu pak dostava Dorn rozmer castecne i RPG (neboli her na hrdiny) a komunikace mezi jednotlivymi postavami behem hry se stava zabavnym vedlejsim produktem ;)

    DAVESADE: No, prirovnavat Dorn k necemu znamejsimu je dost tezke, jelikoz nase snaha se upirala k tomu, abychom vytvorili hru co nejvice originalni. Neco, co tu jeste nebylo a co by i nas tvurce bavilo hrat stale dokola a neomrzelo nas to (coz se myslim po tech peti nebo mozna uz sesti letech vyvoje myslim podarilo). Pokud vsak presto Dorn k necemu prirovnat, tak mozna vzdalene k sachum, pro ktere je take priznacne, ze lze zvitezit neprebernym mnozstvim zpusobu a je nekonecne mnozstvi zpusobu a cest, jak toho dosahnout. Navic jiz po nekolika tazich je na hracim planu pravdepodobne situace, ktera neni identicka s zadnou predchozi hrou a tak je pokazde nutne hladat nove postupy a nova reseni. Navic uz i pocatecni rozvrzeni sil je vcelku variabilni diky jiz zminovanym alternativam hraciho planu a moznosti zvolit vyvolenou petici hrdinu z deviti moznych. Proto je kazda hra unikatni a jen malokdy v ni lze uplatnit nejake zabehnute nebo drive overene koncepty. Zkratka jedna se imho o celkem originalni kousek, ktery kdyz uz nic tak za vyzkouseni urcite stoji, nebot leta testingu vybalancovala silu obou stran tak, ze sance vyhrat je 50:50 (koneckoncu stejne jako v tom sachu) ;)
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    ZELGARIS, ZORKAL: Díky. Tipoval jsem trojku, jen jsem to ve své zbrklosti přehlédl.
    Koukám, že si Dorn pravděpodobně taktéž nadělím k vánocům :o)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Bloodrat: Je to jednoduche - stridaji se tahy hrdinu a Pana Dornu. V kazdem tahu je nejdrive pohyb a pak utok. Hrdina jednim utokem zabije slabou nestvuru a zrani (otoci zeton) silne nestvury. Kazdy hrdina vyblokuje jeden utok od nestvur, tj. nestvur musi utocit vice najednou, aby hrdinu vubec zranily.

    Nejvyssi mozna uroven hrdiny i Pana Dornu je 3.
    PECA
    PECA --- ---
    daji se stahnout pravidla? cekam sice na zasilku, ale dostanu Dorn az pod stromecek, takze bych si to rad nastudoval dopredu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam