• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    SPIRALI
    SPIRALI --- ---
    ALISTAIR: No chvili jsme o tom premysleli jestli je to mozne, ale v pravidlech je primo napsano ze Zorkal se povazuje za nestvuru.
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    ARFEA: Je to rituál. Stojí dvě krve a někdy je zcela fatální :) Jako třeba v onom reportu.

    V dnešní hře (viz report na fóru na stránkách) naopak byl rituál se závaly velmi neúčinný. Zorkal nám chtěl zabránit se léčit ve fontánkách (neměl po ruce dost krve nebo rituál na krvavou fontánu) tak seslal do fontán závaly.

    Mimochodem došli jsme k tomu, že to lze. Myslím závaly do fontán. Jen pro pořádek.
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    BOUCHI: Dobře. Možná máš pravdu, třeba jsem jenom soudil podle dřevěného špalíčku :)
    ARFEA
    ARFEA --- ---
    ALISTAIR: seslal dva závaly...rozšířená pravidla mluví o umístění závalů na začátku hry, je tohle nějaké přidané pravidlo nebo rituál, s kterým jsem se dosud nesetkal? (nemám zrovna u sebe Dorn, abych si to mohl ověřit)
    BOUCHI
    BOUCHI --- ---
    ALISTAIR: Z hlediska aplikaci vsech moznych pravidel se AFAIK Zorkal povazuje za nestvuru.
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    SPIRALI: To s tím teleportem Zorkala do stok je hustý!

    Moc se mi to líbí jako dějový prvek (hrdinové zápolí s Temným pánem a najednou "pink" a místo něj je na trůně jenom dezorientovaná krysa :)) ale nejsem si jist, že je to pravidlově možné: nestojí v tom rituálu náhodou slovo "nestvůra"? Jde o to, že technicky vzato Zorkal je postava. Nestvůry jsou ta verbež, co vyvolává, ale ne on sám... teda IMHO.
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    Napsal jsem teď nové reporty na fórum. Docela jsem se tam rozepsal včetně výhod postav a doporučených strategií:

    http://www.dorn.cz/forum/viewtopic.php?t=26
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    PATEJL_CZ: Nejen Stryxe tesi kladne ohlasy na Dorn. V techto vanocnich dnech je prijemne slyset, ze nase snaha nebyla vynalozena nadarmo.

    Diky vsem za reporty i za slova uznani... ;)
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    Také jsme si včera zahráli vánoční hru. Byla to však taková poznávací hra. Začali jsme o půlnoci a skončili kolem čtvrté ranní. Ačkoliv to šlo trochu pomaleji a na obou stranách jsme se dopustili hodně chyb (některé byly opravdu hloupé), hru jsme si skvěle užili. O hratelnosti hry tedy již není žádných pochyb. Ostatní mi nechtěli věřit, že je ta hra úplně nová. Jinak řečeno, těch několik let práce je opravdu poznat.

    Věřím, že příště to už půjde hladce a snad pak i pošlu report.

    Snad bych ještě dodal, že grafika se všem velmi líbila – zejména karty hrdinů a Zorkala. Pravda, dobré dílo se sice chválí samo, avšak tak nějak tuším, že STRYXe bude určitý ohlas v tomto směru zajímat.
    SPIRALI
    SPIRALI --- ---
    Tak ja uz mam za sebou take prvni vanocni hrani.

    Vcelku normalni postup pres bazinu, jel jsem ze zakladni skupinkou, hra velmi velmi vyrovnana. V pulce hry mi padnul paladin, ale jinak jsem mel relativne zdravou skupinku vetsinou na druhych levelech. Po mensich problemech kdy to semnou zacalo vypadat spatne, se mi nakonec podarilo otevrit branu osudu. Pan Dornu se ale nejakym ritualem vymenil na mape s krysou v dolech. Takze zacalo dobyvani dolu v zaplave krys a vseho mozneho. Ztratil jsem u toho zaklinace, ale nakonec Zorkal padnul v uplne pravem dolnim rohu mapy. Ale jeste tak 4 kola, a uz bych to asi neustal. Ale zvitezil jsem!:)
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    Doporučuji vám navštívit dornové forum na stránkách a případně tam repastovat svoje herní zážitky. Už tam někdo píše :)
    STRYX
    STRYX --- ---
    ALISTAIR: My jsme take odehrali nekolik vanocnich her, behem nichz jsem si velmi oblibil riel. Ono se to sice nezda, ale riel je docela kosa. S operativnim dosahem 10 poli na prvnim levelu, casto nuti nestvury stahovat se dost daleko do stinu chodeb a zhorsuje tak moznosti nenadaleho obkliceni. Obzvlaste ve dvojici napriklad s Vargenem jsou dost smrtici. A ona proti gorgoni vlastnost na druhem levelu se casto tak ukaze zasadni. Jednou jsem tak drzel chodbu proti duchovi a trem gorgonam najednou. Samozrejme si ani neskrtli. V kombu s Gorem, jsme je dokonce obratili na utek :o)

    Vargen, Riel a Gor jsou dobra trojka. Take Almanor, Choros a Kaerdrak je ma oblibena sestava.

    Guelina si moc casto neberu, ale je fakt, ze nezadrzitelny postup je vytecna schopnost.

    Co se tyce ragnara. Mam dojem, ze neni spatny, jenom se proste uplatnuje jako obrany element. Kdyz kryje zada ostatnim postavam, drzi dulezitou pozici atd. Neni to reznik, ale sejmout ho, kdyz na druhem levelu hlida pozici, je zatracene tezke!
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    Jinak až budeme mít nahránu větší řadu her, zajímaly by mě reflexe na to, jestli některé postavy jsou trochu silnější nebo slabší - čistě vaše zkušenost. Ono někdy může být nějaká postava jakoby slabší, ale je to jen proto, že někdo neumí vytěžit její potenciál, přesto je možné říct, že některé postavy jsou zkrátka méně populární, ať už se tomu chce jakkoliv.

    Podle mě nejlepší postava na první úrovni je jednoznačně Choros - kromě toho, že snad jako jediný má vícečetný útok (otočka), tak má follow up, což se ukazuje jako důležtá vlastnost (když už není nezadržitelný postup) a také má hromadu životů.

    Zatím jsem nedokázal najít svou cestu k výslednému pravidlovému Ragnarovi. Nemůžu si pomoct, ale proti řezníkům jako Choros, Vargen nebo pyromanům typu Almanor mi přijde jako takový čajíček.
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    MATHES: Super report :)

    My jsme včera večer taky zahráli. Brácha ho dostal pod stromeček, tak jsme v rámci vysvětlování dali testovací hru. id Vanaprastha zasedl na Zorkalův trůn a já a id Jermes jsme hráli za hrdiny. Měl jsem kombo Vargen-Riel-Almanor (v poslední době se mi to zdá jako výborně optimální sestava, alternativně se dá místo Riel dát Guelin), Jermes měl Kaerdraka a Chorose. K+Ch šli do stok, V+R+A šli do dornu přes zombie (do bažin jsme celou hru nestrčili nos). Zorkal zkraje trochu hlodal mé tři postavy, ale všechno jsme odrazili. Pak ale Jermes ve stokách zlehkomyslněl a začal sbírat poklady během čehož se od sebe vzdálil Choros a Kaerdrak. Zorkal toho využil a seslal dva závaly, které umístil tak dobře, že obě postavy oddělil zároveň od sebe a zároveň od bližšího východu a zároveň ke Kaerdrakovi měly přímý přístup nestvůry z líhně i od teleportu. Mně na severu si úplně přestal všímat, takže jsem bez odporu vybíral jeden podlad za druhým, jenom mi bránil v cestě na pomoc do stok a tady se ukázala plně výhoda nezadržitelného postupu, který jsem samozřejmě neměl. Také jsem v pokladech nenašel žádnou magickou šipku ani nic podobného, takže Zorkalovi stačilo, aby mi každé kolo předhodil před nos třeba jen obyčejnou krysu a můj postup se neposunul ani o políčko, protože se zabíjí až po chození...

    Kaerdrak s Chorosem vedli ve stokách mnoho kol trvající hrdinský last stand s postupně ubývajícími životy, přičemž se na ně hrnuly vlny krys, píkařů a gorgon. Kaerdrak si životy léčil a dokonce postoupil, Choros postoupil jen tak tak, lépe řečeno postoupil v tu chvíli kdy za pomoci svého posledního života seslal ohnivý dech, čímž ale zároveň zahynul. Kaerdrak ustoupil před další vlnou a vybojoval svůj poslední boj opřený zády o zával (na jehož druhé straně se už hemžily krysy a píkaři). Pak jsme hru přerušili protože jsem šel na půlnoční a Vanaprastha jel domů. Se třemi přeživšími postavami z nichž jen jedna byla na druhé úrovni (Riel), by postavy pravděpodobně prohrály.

    Hra byla velmi zábavná a odehrávala se zas naprosto odlišně. V poslední době mě moc baví vyhýbat se bažinám, vznikají tak nové situace.

    Příčina prohry: oddělení dvou postav tak, že zůstaly osamocené v nebezpečném místě.
    MATHES
    MATHES --- ---
    Takze mam za sebou prvni hru s bratrem (ID ONDRASH), bohuzel ho hra prej nebavi... me moc :D

    Takze bratr, zdesen predstavou odehravani za 5 hrdinu, se rozhodl hrat za temneho pana. Ja jsem si vzal doporucenou pocatecni sestavu s jednou zmenou. Misto Eleanor jsem nabral do party vlkodlaka Vargena.
    Hned na zacateku jsem rozdeleil partu. Choros, Almanor a Kaerdrak sli do bazin a Vargen s Ragnarem se vydali na hrbitov s malou zastavkou ve stokach.
    Priser bylo malo a prilis slabe, takze je bratr zacal soustredit do ritualni mistnosti. Vyrazil jsem ji vybit. Vsechno slo fajn az do chvile, kdy jsem si zranil Almanora, kterej fireballem zabil v chodbicce kostlivce a prchajiciho hermana. S Almanorem tam postaval jeste Choros, takze iluze bezpeci byla dokonala a Kaerdrak bezel pro artefakt. Najednou, kde se vzali tu se vzali 4 kostlivci s pikama a zabili mi Almanora (nejak sem zanedbal fakt, ze stom se da obehnout i z druhy strany). Dvojka Vargen/Ragnar okamzite vyrazila na pomoc, ale obklicenyho Chorose uz nezachranili. Kaerdrak nakonec umrel, kdyz mu unikovou cestu zablokoval Herman, kterej vyskocil z pokladu, kde sem ocekaval nejaky leceni. Vargen pomstil partaky a razem byl na 2. lvlu, Ragnar stale lvl 1. Zorkal zacal stahovat prisery zpatky k ritualni mistnoti, protoze jsem uz mel 3 artefakty (respektive je mel Vargen), kterej probehl do ritualni mistnosti skrz par priser a ze zadu hned 2 zabil a vylecil si dva zivoty a jeste jeden dostal za dalsi lvl. Ragnar mezitim krosil cestu, kterou vlkodlak probehl bez boje. Ovsem diky mym poctarskym schopnsotem byl vlkodlak obklicen a velmi, opravdu velmi, potupne zabit. Ragnar uz ani moc neprotestoval a nechal se zabit 3 kostema s pikou a nejakym upirem.

    Prestoze sem prohral je to SUPER hra :D
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    SULINAR: Áha, díky ,) (to by možná mělo být explicitně v pravidlech)
    SULINAR
    SULINAR --- ---
    ALMAD: U vsech, kde je nakreslena kapka krve.
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Zravím, jen zrovná dáváme testovací hru

    V pravidlech je, že "Při seslání obtížnějších kouzel ztrácejí 1 život kvůli vyčerpání" - co jsou to "obtížnější kouzla"?
    STRYX
    STRYX --- ---
    VANAPRASTHA: DObra prace! :o)
    MATHES
    MATHES --- ---
    btw pro vsechny co shanej Dorn - behem dneska by meli privezt novou dodavku do toho kramku v pasazi rokoko (nevim jak se ten kramek menuje)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam