• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    PECA
    PECA --- ---
    NAVARA: HA! a pak ze to neni prevleceny dracak :-D
    MATHES
    MATHES --- ---
    NAVARA: to bys taky mohl nekam uploadnout plz
    STRYX
    STRYX --- ---
    Dobry napad! :o) To by nemel byt problem.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ALMAD: to neni spatny napad, kdyztak to udelam - take se mi osvedcila A4 s prehledem schopnosti postav pro PJ, nemusi porad cucet na karty hracum
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Přítelkyně přišla s dobrým nápadem - nechcete hodit na net PDF herního plánu, zhruba ve velikosti/kvalitě toho, co je v pravidlech, jenom s bílým pozadím, aby se na něj dalo psát?

    Když se totiž třeba v čajovně nedohraje hra, dá se na to poměrně pohodlně zaznamenat průběžný stav a pak pokračovat jindy ,)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VANAPRASTHA: ne bez trunu, ale mimo trunni/ritualni mistnost - v takovem pripade by chudak nemohl ani zablokovat a drzet vchod, ve kterem ho zablokovali hrdinove aby se nemohl hrdinne ustoupit
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    ...Přičemž u varianty 1) bych dal dodatek: Při hře se zkušeným Zorkalem můžetze hru zkrátit o několik hodin. :o))
    a u var. 2) Při hře se zkušeným Zorkalem se zvyšuje pravděpodobnost přežití hrdinů... :oD Neboť "The Eye of (Sauron) did _not_ see everything...."
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    ZORKAL: Díky za odpověď, takže ne - zní to logicky, ale z pravidel se to musí vyloženě dolovat - navrhuji dát do FAQ !

    Co se týče líhnutí na trůnu - myslím, že by se to mělo dát jako VARANTA HRY: Rozkal bez trůnu nelíhne, stejně jako VARIANTA : Zorkal nevidí poklady...
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    Pořád lepší než Chrocht - i když to by taky mělo své poetické půvaby. :o)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    MATHES: Chorche :) jj, je
    MATHES
    MATHES --- ---
    NAVARA: Chorch ma bejt Choros?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Ja zly kouzelnik Zorkal jsem si dablozel nezapisoval prubeh, jak se me marne snazila vyklepnout banda Chorche+Kaedrak s Eleanor+Gorem (jen tri hraci, s pravidly pro 4 hrdiny)...

    Hrdinove po mape prohanely me potvurky, vyhybali se stokam, drtily mi hermeny,... postupne se jim likvidaci osamocenych potvurek podarilo dosahnout tretich urovni, s vyjimkou Gora, ktery mi na druhe urovni na sve karte drzel sest hermenu, takze jsem s tim sedmym moc srandy za nocnich hodin neudelal :)

    Nakonec jsem asi o tri kola vyhral jen diky tomu, ze hraci to protahovali tak dlouho, ze i ja jsem nabral treti uroven, odcaroval ritualy a zacal sesilat silne potvory za jejich krev. Rozhodli se Zorkala zablokovat v pruchodu, aby nemohl utect k Cernym pramenum, coz mu na druhou stranu zajistilo dostatecny prisun krve, aby ve dne sesilal slabou+silne, v noci dve silne + slabou, coz diky moznosti urcit si jake a odkud to budou hrace postupne udolalo.

    Posledni zustal Gor, ktery lecil Eleanor, ktera by po dalsich trech kolech zabila Zorkala. Diky blokovani hermanu se take Gor nedostal na treti uroven aby mohl pouzivat SPK+AMGD (coz by v kombinaci s Chorchem, kdyz jeste zil a jeho otockou udelalo cistku i mezi duchy, kteri to meli najednou velice blizko do ritualni mistnosti.
    SPIRALI
    SPIRALI --- ---
    ZORKAL: Take se priklanim k tomuto nazoru. Po otevreni brany by to uz melo byt takove vyvrcholeni pro hrdiny kdy si po tuhem boji umlati bosse :)

    Ale aby zustala Zorkalovy trochu moznost pohybove manevrovat, tak bych mu dovolil to ze muze nasazovat pokud se pohybuje v ritualni nebo trunni mistnosti. Na akci "velky utek" to neni ale zase nemusi jen stat na miste a nechat do sebe mlatit
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    No, ten finalni souboj nema byt uplne strategicky, pokud hrdinove sezenou artefakty a je jich jeste dost, vetsinou je vysledek predem jasny, Pan Dornu toho sam uz tolik nezmuze. Celkove to ale podle me nevadi, v tehle fazi hry mi prijde rychly konec spise pozitivum....
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ZORKAL: to ale dosti omezi strategii - jakmile hraci sezenou artefakty, tak pokud nema Zorkal precpanou mistnost, prohral - bohate staci, aby si kterykoli hrac sedl na trun a ostatni branili
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Ad hermani a teleport: V pravidlech je toto:

    "Kdekoliv v Černé bažině může Pán Dornu
    vyvolávat hermany, a to i na polích s Pokladem nebo Artefak-
    tem."

    Z toho vyvozuju, a bylo to tak i mysleno, ze na Teleportu se hermani vyvolavat nedaji.

    Ad honicka: Souhlasim s navrhem, aby Zorkal lihnul pouze na trune, puvodne to tak bylo i v legende - Zorkal byl nekolik desitek let uzavren za branou, nic nevyvolaval, a zivil se pouze svou zlobou... Pak ale prisel na to, ze trun je ve skutecnosti magicky, a po dlouhem zkoumani a meditacich objevil, jak se pouziva, k velke smule mestecka Argos...
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    VANAPRASTHA: Mně by přišlo líhnutí hermana do teleportu poněkud zvláštní, neboť mám za to, že se jedná o tvora povolaného přímo z bažin. Skromně pak předpokládám, že teleport je postaven na pevném podloží a nikoliv bažině.
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    VANAPRASTHA: Otázka na Zorkala.

    Podle mě to nelze, ale to záleží na výkladu pravidel.
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    BTW jak je to s líhnutím hermana do teleportu v bažinách ?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    KERWIL: takze hracum krom artefaktu take k vyhrani hry stacilo, aby obsadili zorkaluv trun? :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam