• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
      AUTOŘI
    Kerwil - Jan Daněk
    Muflon - Jiří Daněk
    Stryx - Jan Dřevíkovský
    Amarath - Filip Kozák
    Alistair - Jan Kozák
    Zorkal - Kryštof Kozák

    Tento klub slouží k diskuzi, výměně zkušeností a zodpovídání dotazů k dobrodružné deskové hře Dorn.
    V klubu jsou přítomni autoři hry, kteří vám rádi zodpoví otázky všeho druhu...
     

    Oficialni Stranky

     
    rozbalit záhlaví
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    SPIRALI: jenze pokud se hrdinove neflakaji a sbiraji rychle predmety a artefakty, tak zrejme musi byt vic roztahani po hernim planu... to by jim ale Zorkal nemel dovolit, pri rozdeleni by jim mela hrozit brzka zkaza... a pokud budou chodit spolecne, artefakty nasbiraji mnohem pomaleji a daji tim Zorkalovi cas vybudovat obstojnou armadu... tot pohled z teoreticke roviny... jak to funguje ve skutecnosi, bych nejdriv rad vyzkousel... :-)
    me proste ostatni strategie pripadaji mene vyhodnejsi... ja nevim... jak bys za Zorkala hral Ty?
    SPIRALI
    SPIRALI --- ---
    NIGHTINGALE: No co jsem to tak zkouseli tak strategie, hromadeni priser ma pak cenu az kdyz je Zorkal na 2lvl a ma alespon nejakou krev na nejaky ten ritual. Pokud to hrdinove neflakaji a nic jim nestoji v ceste, tak jsou schopni vybrat dostatek pokladu a artefakty pomerne rychle, takze v tom prostredku toho zas takolik nebude. A pokud se prisery moc rozprostrou tak tam staci sikovne nabehnout, rychle otevrit branu a zabit Zorkala se 4 zivoty bez vykryvani je uz celkem snadne. Ale priznavam ze obtiznost teto zaverecne akce dost zalezi na tom jake predmety maji hrdinove a jake cervene prisery Zorkal dostal.

    Ale pokud ma Zorkal napr Blata zoufalstvi a hrdinove se rozdelili tak je IMHO jendnodussi je zmasakrovat hned v bazinach:)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Cyberwolf: Budeme mit ted v sobotu prezentaci Dornu na Pragoconu, tak kdyz tam prijdes, tak se muzeme vsadit o lahev VAT 69, ze te ja nebo id Muflon nebo id Amarath nebo id Alistair porazime, i kdyz budeme hrat za hrdiny... :)
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    SPIRALI: Nemam to sice ve hre vyzkouseny, ale zrovna strategie, kdy Zorkal odklada stret co nejdyl a jen hromadi nestvury, mi prijde pro nej jako jedna z nejvyhodnejsich. Kazdym kolem sili, zatimco hrdinove i kdyz sbiraji predmety jsou na tom temer stejne... A pokud si potvory sikovne rozestavi (neni prece blbej, aby si je nechal jednim fireballem vsechny zlikvidovat), tak se hrdinove hodne zapoti. Utocit ve vlnach ale neustale a pokusit se v kazdym kole aspon nekoho zabit.
    SPIRALI
    SPIRALI --- ---
    CYBERWOLF: Mam odehrano cca 12her a vytezsvi je tak pul na pul.
    Navic mam zkusenost ze kdyz Zorkal uplne kaslena hrdiny a jen posila prisery doprostred, tak pak nema zadnou sanci. Namackanou ritualni mistnost lze v kombinaci choros & almanor (+ meduzina maska nebo neco takoveho) vybit celkem rychle i kdyz jsou vsichni na prvnim levelu. Zabit pak zorkala na prvni levelu, temer bez krve a bez priser je velmi snadne. A nez Zorkal misnost naplni tak je cas si obstarat artefakty a docela dost predmetu. Takze bych spise rekl ze tvy hrdinove to neumeji hrat:)
    MATHES
    MATHES --- ---
    CYBERWOLF: me se povedlo az po asi 5ti hrach vyhrat s hrdinama, musis proste nechat zorkala rozdrobit mrchy, kdyz vbehnes do mistnosti plny kostlivcu, tak si dost bez sance a je to zhruba 1 mrtvy hrdina/1 kolo. Me se paradoxne povedlo vyhrat prave s rozdelenim hrdinu (rozhodl jsem se usporit co nejvice casu a jit co nejrychleji na BBB (ci Zorkala co kdo radsi ;) ) Za hrdiny to je dost o premejsleni a pocitani, ale da se to zvladnout.
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    CYBERWOLF: Na zaplneni ritualni mistnosti je treba pomerne hodne kol. Rekl bych tak zhruba na to, aby hrdinove sebrali poklady, prisli do centralni mistnosti, zakouzlili jedno plosne kouzlo, vybili tim celou centralni mistnost a pak dorazili Zorkala, ktery muze hledat jinou taktiku ;)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    CYBERWOLF: mne naopak prijde, ze pokud se druzina nerozdeli a je aspon trochu rozumne slozena, tak nema sanci Zorkal :)

    ZELGARIS: padnulo mi disk.pole, takze to musim naskenovat a urobit znovu - lec robit budu (pro sebe), takze pak pripadne uploadnu.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    To si nemyslim. Pokud by proste obsadili mistnost s portalem, nemohli by najit hlavni artefakty a timpadem ani vyhrat a bud by donekonecna vybijeli potvory, nebo by proste casem podlehli, coz by byla varianta, kdyby se rozdelili - a styl sup pro artefakt a zpatky k portalu, vymlatit a zas pro artefakt ma zasadni vadu, ze to trva strasne dlouho a hrat dyl jak 2 hodiny je pro me moc:]
    V zasade se da rict, ze zloun muze prohrat jenom kdyz udela zasadni chybu, nebo ma smulu.
    Ale jak jsem rekl, hral jsem to 3x, ne 100x ovsem nemam pocit, ze bych to tolikrat hrat chtel:]
    PECA
    PECA --- ---
    CYBERWOLF: dovolim si nesouhlasit. pokud hrdinove nechaji potvorama zaplnit centralni mistnost, je to jejich chyba.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Tak se obavam, ze tato hra ma problem s vyvazenosti - hrali jsme to 3x a pokazdy vyhral BBB (BigBadBoss) - v podstate staci presouvat potvory do ty mistnosti s portalem a nechat hrdiny saskovat s artefaktama - a nestihnou to driv, nez se mistnost zaplni.
    Muze to byt dobry, kdyz "temna strana" hraje stylem PJ, tj nesnazi se vyhrat, ale aby si vsichni dobre zahrali, coz je hezka myslenka, ale u stolnich her, kde si strany oponuji prakticky nepouzitelna.
    Ale nevadi, nic neni ztraceno a jsem si jisty ze par dodatku k pravidlum (a mozna vyskrtani nekterych peknych, ale vcelku nadbytecnych veci, zejmena z oblasti artefaktu) dokaze tuto nevyvazenost zahladit
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    NAVARA: Jak to vypda s tim pomocnym hernim planem a A4 prehledem vlastnosti hrdinu? BTW kdyby byl zajem a autori by svolili, tak by se mohly (bych mohl) nahodit nejake ty "nove prilohy" i do grafiky, ve ktere jsou vyvedena pravidla a prilohy.
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    STRYX: Mě tahle sestava přišla poměrně vyvážená. Největším překvapením pro mě byl Choroš, který se na druhé úrovni stává velmi nebezpečnou postavou díky kombinaci dvou útoků, taktického průniku a otočky. Povedlo se mi třeba přepadnout skupinu čtyř slabých potvor. Choroš prvním útokem zabil kostru, použil taktický průnik, čímž se dostal mezi zbývající tři, které sundal otočkou. A Zorkal jenom zíral :-)) Eleanor je zase výborná díky schopnosti teleportovat se, rychlostí a Propichováním - díky Propichování je výborná ucpávka chodeb :-) Podařilo se jí takhle držet v šachu asi tři hermany a dva upíry, kteří tak asi dvě kola museli přešlapovat na místě, dokud jim na pomoc nepřišli kostry. A navíc to byla ona, kdo pobral všechny tři artefakty. Guelin mi zase přišel jako relativně slabá postava a v boji se příliš neuplatní (málo útoků), ale plně si to vynahrazuje právě Nezadržitelným postupem, čímž spíš pomáhá ostatním postavám, aby mohli zaujmout výhodnější pozice. A Gor s Almanorem jsou prostě neoddělitelná dvojice a podle mě naprostý základ :-) Nejdůležitější je podle mě dostat co nejdřív Almanora, Choroše a taky Eleanor na druhou úroveň... v Zorkalovi pak rozhodně vzbuzovali patřičný respekt :-))
    STRYX
    STRYX --- ---
    NIGHTINGALE: Skvely report! Uplne si clovek predstavi jaka jatka tam musela probihat :o) Jak jste byli spokojeni s volbou tehle skupinky postav. Chybel vam treba nekkdy nekdo s nejakou klicovou schopnosti? Pouzivali jste Guelinuv nezadrzitelny postup?
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    Včera proběhla hra ve složení: já - Choroš, Almanor, Eleanor + kámoš - Gor a Guelin.
    Na začátku jsme všichni tradičně naběhli do bažin, kde na nás Zorkal přichystal uvítací výbor ve složení jedna zombie a herman, což byla pro hrdiny snadná kořist. Začali jsme sbírat poklady a Choroš s Gorem odvážně proběhli teleportem do Dornu. Zbytek postupoval směr krypta upírů. Zorkal se začal soustředit na Choroše, k dispozici měl dvě medůzy a upíra plus nějaké slabší potvory. Chorošovi se podařilo pomocí svitku ohnivého dechu a vydatného máchání sekerou zlikvidovovat čtyři příšery, nicméně to s ním i přes Gorovo léčení začalo vypadat bledě. Mezitím Dornem rychle na pomoc spěchal zbytek skupiny. Choroš v poslední chvíli vstoupil do astrálu a Gor se stáhl k léčivé fontánce pod hřbitovem zombíků. Vzhledem k tomu, že zbytek skupiny už byl na dosah, stáhl i Zorkal svou mírně prořídlou armádu do rituální místnosti - pořád ještě měl upíra a dvě medůzy, což bylo pro hrdiny poněkud nepříjemné. Choroš se objevil na léčivé fontánce, kde na ně už čekal Gor. Almanor a Guelinem zablokovali kryptu upírů a Eleanor sebrala první artefakt. Zorkal vyčkával. V násleujícím tahu hrdinové společnými silami udolali čerstvě zrozenou mumii a Choroš s pomocí teleportu doběhl a ztrestal osamoceně se potulující zombii, čímž postoupil o level a od té chvíle se z něj poměrně slušný masomlejn na Zorkalovy zrůdy. Zorkal mezitím rodil hermany. V následujícím tahu se hrdinové opět setkali u krypty upírů, kterou zablokovali. Eleanor se rozeběhla pro další artefakt pod rodištěm kostlivců. Zorkal, který v tu chvíli už byl na druhé úrovni, vyplivl tři kostrouny a navíc jim na pomoc poslal své dva upíry, aby osamocené Eleanor přichystal uvítání. Eleanor sebrala artefakt. Zorkal si strategicky rozmístil potvory, aby jí co nejvíc znesnadnil únik zpět ke zbytku skupiny. Eleanor použila Vědmino pouto, v bažinách pomocí karty dvojitého útoku poslala na smrt jednoho ze dvou hermanů a k Zorkalově nelibosti postoupila na druhou úroveň. Almanor mezitím dorazil zrozeného "artefaktového" upíra, čímž také dal level. Zorkal následující tah obklíčil Eleanor v bažinách novými třemi hermany a bleskově tam poslal upíry. Zapomněl ale, že se Eleanor může teleportovat, čehož ona také využila a přemístila se do bezpečí chodby vedoucí do krypty upírů. Během následujích několika kol se odehrála brutální řež, kdy Zorkal zakouzlil Temné učedníky a Chuť po krvi, díky čemuž se mu podařilo zabít Gora. Hrdinové stáli semknutí v těsném hloučku a všude okolo nich byly mraky příšer. Kdyby Almanor neměl mražení, následoval by pravděpodobně rychlý a pro hrdiny smutný konec. Poprvé se zde mohl projevit Choroš, který je pro boj v takovýchhle shlucích jak dělaný. Likvidování zmražných příšer připomínalo jatka a Zorkalova armáda byla skoro celá vyhubena, Guelin byl na druhé, Choroš s Eleanor na třetí úrovni. S možností uběhnout dvanáct polí za kolo nebyl pro Eleanor problém sebrat třetí arefakt a šlo se na Zorkala. Mezitím ještě díky mému přehlédnutí, mohl Zorkal poslat teleportem na Alamanora tři krysy a ducha, čímž ukončil jeho slavnou pouť. Zbytek hrdinů Almanora pomstil a Guelin postoupil na třetí úroveň. Závěrečná bitva už byla hračka. Zorkal měl k dispozici jen pár hermanů a kostlivců a jednu medůzu, o které měl oprávněný strach, tak je držel mimo dosah hrodinů i mimo rituální místnost. Brána osudu se otevřela a následující kolo hrdinové Zorkala svými šesti útoky slavně porazili. Hra trvala asi tři hodiny.
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    ze jsem to co mi bouchi poradil udelal, email poslal i podle instrukci cloveka, ktery sedi na tom icq, ale nedostal jsem ani odpoved ve smyslu: bereme na vedomi. proste jsem ve vakuu
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    LITTLELI: Ted jsem si to tedy vyfiltroval, je to asi mesic a pul stare a odpovedel ti na to Bouchi. Co te jeste trapi?
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    Poskozene karty jsou obe cervene (karty ritualu)
    1) Posily ze zasveti (6 kapek krve)
    2) Chut po krvi (6 kapek krve)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    littleli: porad jsi nezminil, o jake karty se jedna...
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    pouzivejte filtr, nechci se opakovat.
    MATHES
    MATHES --- ---
    LITTLELI: o jakejch kartickach mluvis?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam