• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
      AUTOŘI
    Kerwil - Jan Daněk
    Muflon - Jiří Daněk
    Stryx - Jan Dřevíkovský
    Amarath - Filip Kozák
    Alistair - Jan Kozák
    Zorkal - Kryštof Kozák

    Tento klub slouží k diskuzi, výměně zkušeností a zodpovídání dotazů k dobrodružné deskové hře Dorn.
    V klubu jsou přítomni autoři hry, kteří vám rádi zodpoví otázky všeho druhu...
     

    Oficialni Stranky

     
    rozbalit záhlaví
    STRYX
    STRYX --- ---
    NIGHTINGALE: Skvely report! Uplne si clovek predstavi jaka jatka tam musela probihat :o) Jak jste byli spokojeni s volbou tehle skupinky postav. Chybel vam treba nekkdy nekdo s nejakou klicovou schopnosti? Pouzivali jste Guelinuv nezadrzitelny postup?
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    Včera proběhla hra ve složení: já - Choroš, Almanor, Eleanor + kámoš - Gor a Guelin.
    Na začátku jsme všichni tradičně naběhli do bažin, kde na nás Zorkal přichystal uvítací výbor ve složení jedna zombie a herman, což byla pro hrdiny snadná kořist. Začali jsme sbírat poklady a Choroš s Gorem odvážně proběhli teleportem do Dornu. Zbytek postupoval směr krypta upírů. Zorkal se začal soustředit na Choroše, k dispozici měl dvě medůzy a upíra plus nějaké slabší potvory. Chorošovi se podařilo pomocí svitku ohnivého dechu a vydatného máchání sekerou zlikvidovovat čtyři příšery, nicméně to s ním i přes Gorovo léčení začalo vypadat bledě. Mezitím Dornem rychle na pomoc spěchal zbytek skupiny. Choroš v poslední chvíli vstoupil do astrálu a Gor se stáhl k léčivé fontánce pod hřbitovem zombíků. Vzhledem k tomu, že zbytek skupiny už byl na dosah, stáhl i Zorkal svou mírně prořídlou armádu do rituální místnosti - pořád ještě měl upíra a dvě medůzy, což bylo pro hrdiny poněkud nepříjemné. Choroš se objevil na léčivé fontánce, kde na ně už čekal Gor. Almanor a Guelinem zablokovali kryptu upírů a Eleanor sebrala první artefakt. Zorkal vyčkával. V násleujícím tahu hrdinové společnými silami udolali čerstvě zrozenou mumii a Choroš s pomocí teleportu doběhl a ztrestal osamoceně se potulující zombii, čímž postoupil o level a od té chvíle se z něj poměrně slušný masomlejn na Zorkalovy zrůdy. Zorkal mezitím rodil hermany. V následujícím tahu se hrdinové opět setkali u krypty upírů, kterou zablokovali. Eleanor se rozeběhla pro další artefakt pod rodištěm kostlivců. Zorkal, který v tu chvíli už byl na druhé úrovni, vyplivl tři kostrouny a navíc jim na pomoc poslal své dva upíry, aby osamocené Eleanor přichystal uvítání. Eleanor sebrala artefakt. Zorkal si strategicky rozmístil potvory, aby jí co nejvíc znesnadnil únik zpět ke zbytku skupiny. Eleanor použila Vědmino pouto, v bažinách pomocí karty dvojitého útoku poslala na smrt jednoho ze dvou hermanů a k Zorkalově nelibosti postoupila na druhou úroveň. Almanor mezitím dorazil zrozeného "artefaktového" upíra, čímž také dal level. Zorkal následující tah obklíčil Eleanor v bažinách novými třemi hermany a bleskově tam poslal upíry. Zapomněl ale, že se Eleanor může teleportovat, čehož ona také využila a přemístila se do bezpečí chodby vedoucí do krypty upírů. Během následujích několika kol se odehrála brutální řež, kdy Zorkal zakouzlil Temné učedníky a Chuť po krvi, díky čemuž se mu podařilo zabít Gora. Hrdinové stáli semknutí v těsném hloučku a všude okolo nich byly mraky příšer. Kdyby Almanor neměl mražení, následoval by pravděpodobně rychlý a pro hrdiny smutný konec. Poprvé se zde mohl projevit Choroš, který je pro boj v takovýchhle shlucích jak dělaný. Likvidování zmražných příšer připomínalo jatka a Zorkalova armáda byla skoro celá vyhubena, Guelin byl na druhé, Choroš s Eleanor na třetí úrovni. S možností uběhnout dvanáct polí za kolo nebyl pro Eleanor problém sebrat třetí arefakt a šlo se na Zorkala. Mezitím ještě díky mému přehlédnutí, mohl Zorkal poslat teleportem na Alamanora tři krysy a ducha, čímž ukončil jeho slavnou pouť. Zbytek hrdinů Almanora pomstil a Guelin postoupil na třetí úroveň. Závěrečná bitva už byla hračka. Zorkal měl k dispozici jen pár hermanů a kostlivců a jednu medůzu, o které měl oprávněný strach, tak je držel mimo dosah hrodinů i mimo rituální místnost. Brána osudu se otevřela a následující kolo hrdinové Zorkala svými šesti útoky slavně porazili. Hra trvala asi tři hodiny.
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    ze jsem to co mi bouchi poradil udelal, email poslal i podle instrukci cloveka, ktery sedi na tom icq, ale nedostal jsem ani odpoved ve smyslu: bereme na vedomi. proste jsem ve vakuu
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    LITTLELI: Ted jsem si to tedy vyfiltroval, je to asi mesic a pul stare a odpovedel ti na to Bouchi. Co te jeste trapi?
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    Poskozene karty jsou obe cervene (karty ritualu)
    1) Posily ze zasveti (6 kapek krve)
    2) Chut po krvi (6 kapek krve)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    littleli: porad jsi nezminil, o jake karty se jedna...
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    pouzivejte filtr, nechci se opakovat.
    MATHES
    MATHES --- ---
    LITTLELI: o jakejch kartickach mluvis?
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    MATHES: nejak nechapu jak tohle souvisi s mym problemem. rekl bych ze nijak.
    MATHES
    MATHES --- ---
    LITTLELI: ehm... NAVARA:
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    hmm ja jsem psal kvuli tem kartickam, ale nikdo mi ani neodpovedel :(
    a tak ani nevim jestli to nekdo registroval nebo ne.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Zorkal: az se objevim na svem compu, vse uploadnu
    MATHES
    MATHES --- ---
    ZORKAL: tak sem potom nezapomen hodit link ;)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Jestli nekdo mate tu prehlednou A4 s prehledem vlastnosti hrdinu, tak nam ji (nejlepe Alistairovi, ten se stara o web) poslete, povesime to tam. Tu cernobilou mapku samozrejme taky. Pro hrdiny neni spatny mit zase seznam Ritualu, nema ho uz nahodou nekdo?

    (PJ-PD je jeste v klidu, ale anglicky to vyjde DM-DM...)
    MATHES
    MATHES --- ---
    PECA: heh PJ... spis PD ale je to jedno no ne?! krom toho dracak je uplne jinej.
    PECA
    PECA --- ---
    NAVARA: HA! a pak ze to neni prevleceny dracak :-D
    MATHES
    MATHES --- ---
    NAVARA: to bys taky mohl nekam uploadnout plz
    STRYX
    STRYX --- ---
    Dobry napad! :o) To by nemel byt problem.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ALMAD: to neni spatny napad, kdyztak to udelam - take se mi osvedcila A4 s prehledem schopnosti postav pro PJ, nemusi porad cucet na karty hracum
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Přítelkyně přišla s dobrým nápadem - nechcete hodit na net PDF herního plánu, zhruba ve velikosti/kvalitě toho, co je v pravidlech, jenom s bílým pozadím, aby se na něj dalo psát?

    Když se totiž třeba v čajovně nedohraje hra, dá se na to poměrně pohodlně zaznamenat průběžný stav a pak pokračovat jindy ,)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VANAPRASTHA: ne bez trunu, ale mimo trunni/ritualni mistnost - v takovem pripade by chudak nemohl ani zablokovat a drzet vchod, ve kterem ho zablokovali hrdinove aby se nemohl hrdinne ustoupit
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam