Včera proběhla hra ve složení: já - Choroš, Almanor, Eleanor + kámoš - Gor a Guelin.
Na začátku jsme všichni tradičně naběhli do bažin, kde na nás Zorkal přichystal uvítací výbor ve složení jedna zombie a herman, což byla pro hrdiny snadná kořist. Začali jsme sbírat poklady a Choroš s Gorem odvážně proběhli teleportem do Dornu. Zbytek postupoval směr krypta upírů. Zorkal se začal soustředit na Choroše, k dispozici měl dvě medůzy a upíra plus nějaké slabší potvory. Chorošovi se podařilo pomocí svitku ohnivého dechu a vydatného máchání sekerou zlikvidovovat čtyři příšery, nicméně to s ním i přes Gorovo léčení začalo vypadat bledě. Mezitím Dornem rychle na pomoc spěchal zbytek skupiny. Choroš v poslední chvíli vstoupil do astrálu a Gor se stáhl k léčivé fontánce pod hřbitovem zombíků. Vzhledem k tomu, že zbytek skupiny už byl na dosah, stáhl i Zorkal svou mírně prořídlou armádu do rituální místnosti - pořád ještě měl upíra a dvě medůzy, což bylo pro hrdiny poněkud nepříjemné. Choroš se objevil na léčivé fontánce, kde na ně už čekal Gor. Almanor a Guelinem zablokovali kryptu upírů a Eleanor sebrala první artefakt. Zorkal vyčkával. V násleujícím tahu hrdinové společnými silami udolali čerstvě zrozenou mumii a Choroš s pomocí teleportu doběhl a ztrestal osamoceně se potulující zombii, čímž postoupil o level a od té chvíle se z něj poměrně slušný masomlejn na Zorkalovy zrůdy. Zorkal mezitím rodil hermany. V následujícím tahu se hrdinové opět setkali u krypty upírů, kterou zablokovali. Eleanor se rozeběhla pro další artefakt pod rodištěm kostlivců. Zorkal, který v tu chvíli už byl na druhé úrovni, vyplivl tři kostrouny a navíc jim na pomoc poslal své dva upíry, aby osamocené Eleanor přichystal uvítání. Eleanor sebrala artefakt. Zorkal si strategicky rozmístil potvory, aby jí co nejvíc znesnadnil únik zpět ke zbytku skupiny. Eleanor použila Vědmino pouto, v bažinách pomocí karty dvojitého útoku poslala na smrt jednoho ze dvou hermanů a k Zorkalově nelibosti postoupila na druhou úroveň. Almanor mezitím dorazil zrozeného "artefaktového" upíra, čímž také dal level. Zorkal následující tah obklíčil Eleanor v bažinách novými třemi hermany a bleskově tam poslal upíry. Zapomněl ale, že se Eleanor může teleportovat, čehož ona také využila a přemístila se do bezpečí chodby vedoucí do krypty upírů. Během následujích několika kol se odehrála brutální řež, kdy Zorkal zakouzlil Temné učedníky a Chuť po krvi, díky čemuž se mu podařilo zabít Gora. Hrdinové stáli semknutí v těsném hloučku a všude okolo nich byly mraky příšer. Kdyby Almanor neměl mražení, následoval by pravděpodobně rychlý a pro hrdiny smutný konec. Poprvé se zde mohl projevit Choroš, který je pro boj v takovýchhle shlucích jak dělaný. Likvidování zmražných příšer připomínalo jatka a Zorkalova armáda byla skoro celá vyhubena, Guelin byl na druhé, Choroš s Eleanor na třetí úrovni. S možností uběhnout dvanáct polí za kolo nebyl pro Eleanor problém sebrat třetí arefakt a šlo se na Zorkala. Mezitím ještě díky mému přehlédnutí, mohl Zorkal poslat teleportem na Alamanora tři krysy a ducha, čímž ukončil jeho slavnou pouť. Zbytek hrdinů Almanora pomstil a Guelin postoupil na třetí úroveň. Závěrečná bitva už byla hračka. Zorkal měl k dispozici jen pár hermanů a kostlivců a jednu medůzu, o které měl oprávněný strach, tak je držel mimo dosah hrodinů i mimo rituální místnost. Brána osudu se otevřela a následující kolo hrdinové Zorkala svými šesti útoky slavně porazili. Hra trvala asi tři hodiny.