• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    NAVARA: Nerozumím otázce. Co přesně ti není jasné ? Jeden zával = tři žetony na sobě...(1 žeton = 1 život) ... 2 x 3 žetony = 6 žetonů závalů.
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    NAVARA: taky mi nakou dobu trvalo nez sem to pochopil:) je to tak ze jeden zetom symbolizuje jeden zivot zavalu.. zaval ma tri zivoty takze kdyz zakouzlis zaval poskladas na jedno policko 3 zetony na sebe a postupne je ubiras s tim jak se zaval probourava:)
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    ...rezervni zavaly pro pripad druhe dornske valky? :)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    Deset malých černoušků mělo rádo med, jeden se z nich ulízal, zbylo jich devět, a devět malých černoušků mělo rádo rum, jeden se z nich ubumbal, zbylo jich osum, a osum malých černoušků stavělo si dùm jeden spadl do malty a zbylo jich sedum, a sedum malých černoušků šlo na medvěda, medvěd jich pět udupal, zbyli jenom dva, a dva malý černoušci šlapaly světem, jeden se z nich ušlapal, zbyl už jenom jeden ...

    ... a dál to v Dornu často nepokračuje. :o)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Btw. proc je ve hre sest zavalu, kdyz jedina moznost jak je tam dostat je skrze jediny ritual - a to jeste do presne danych pozic...

    i pokud se pouzije nepovinne pravidlo, porad to neni sest ritualu...
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    NAVARA: Těžko můžou pronásledovat nestvůry, když jim nacpeš hnědáka do cesty - nejlépe hermana, ale krysa je taky dobrá, když nemají guellina, aby jim vyčistil cestu.

    PANTARIL: 3 artefakty = 3 červené plus min. deset kol (tipuju) na posbírání (5 červených + 5 hnědých) + počáteční stav (1 červená + 5 hnědých) ... to je slušná armádička - "v nejhorším případě" na založení tučné krevní banky a rituálek

    těch řekněme nejkratších pomyslných deset kol (nikdy jsem takovou krátkou hru nezažil, pokud jsem to nehrál jako začátečník) se dá různě protahovat - závaly, jedna nestvůra do cesty hlavní skupině hrdinů, duch v chodbě pokud jsou hrdinové dva nebo jeden - za ním nakupení pikenýři, útok na slabší polovinu - druhá polovina musí ohrožené vysekávat ...

    ...prostě se to dá hrozně protáhnout v Zorkalův prospěch s naprosto minimálním levelováním, takže se to nakonec protáhne na dvacet tahů + 3 artefakty = 13 červených a 10 hnědých + počáteční stav (1 červená + 5 hnědých) ... taková síla takticky rozmístěná vede vždy k jasnému konci -

    můžeme ho pracovně nazvat "deset malých černoušků" ...
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    chtel bych tu jenom napsat, ze jsem poslal znovu email na adresu, kterou mi rekl clovek z altaru. dostal jsem odpoved s tim, ze mam ocekavat zasilku. takze snad bude konecne zase posviceni. :)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    ZELGARIS: Jsi asi dlouho nebyl ve trech v bazinach... :)
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Az prilis na takovou lame nestvuru ^_^
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    STRYX: huuu... strasidelny :-)
    STRYX
    STRYX --- ---
    Herman ma tisic a jednu tvar. A jakakoliv jedna je jenom maskou pro neustale neklidnou nictotu, ktera se za ni skryva.
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    PANTARIL: To me taky napadlo :-) Nebo jeste ze dokaze menit tvar, podle toho koho zrovna vidi... jakoze pak hrdinove bojuji se svymi dvojniky :-))
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    NIGHTINGALE: me napadlo ze ho maj promenlivy jako bazina ze ktere se rodi:)
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    bojim bojim :-))
    MUFLON
    MUFLON --- ---
    Protoze jejich oblicej nikdy nikdo nevidel. A kdo ho zahledl, ten setkani s nimi neprezil.:)
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    Omlouvam se, jestli to tu uz bylo, ale filtrem jsem nic nenasel - proc vlastne maji Hermani misto obliceje otaznik?
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    VANAPRASTHA: co strategie ze se hrdinove nerozdeluji, co nejrychleji sesbiraji potrebne 3 artefakty a jdou zabit zorkala?
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VANAPRASTHA: a kdyz hraci dusledne pronasleduji a likviduji zorkalovy potvory, artefaky/poklady sbiraji jen pri ceste?
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    ZORKAL: BTW útočí s jasnou převahou na menší část hrdinů - kteří se buď rozejdou, nebo jsou se Zorkalovou pomocí odděleni (nestvůrami, závaly, nebo prostě touhou po pokladech).

    Když jdou všichni hrdinové pohromadě - sbírají pomalejc a snadněji se před nimi blokuje a ustupuje... a čas hraje pro koho? :-)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    MATHES: Koukám, že moc nečteš, co tady píšu. Jasně jsem mluvil o dalších dvaceti hrách s kamarádem, ale to je fuk. Nechci nikoho přesvědčovat. Mysli si co chceš. :-)

    ALISTAIR: Ten systém není založen jenom na náhodě. U Zorkala převažuje taktika.

    ALISTAIR: To, že orfeova melodie bez kombinace nic nezmůže jsem tu také psal...

    ZORKAL: Taky si myslím, že může být jiná cesta. Alespoň doufám, protože jinak by to bylo jednoduché: orfeus plus oheň = vítezství, no orfeus = prohra,
    zatím mě ale nenapadá jiná varianta u zatraceně hnusného Zorkala, který si prostě nestvůry šetří, nedává je do jednoho chumlu ustupuje a blokuje chodby a útočí když má jasnou převahu...jak jsem psal.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam