NAVARA: Těžko můžou pronásledovat nestvůry, když jim nacpeš hnědáka do cesty - nejlépe hermana, ale krysa je taky dobrá, když nemají guellina, aby jim vyčistil cestu.
PANTARIL: 3 artefakty = 3 červené plus min. deset kol (tipuju) na posbírání (5 červených + 5 hnědých) + počáteční stav (1 červená + 5 hnědých) ... to je slušná armádička - "v nejhorším případě" na založení tučné krevní banky a rituálek
těch řekněme nejkratších pomyslných deset kol (nikdy jsem takovou krátkou hru nezažil, pokud jsem to nehrál jako začátečník) se dá různě protahovat - závaly, jedna nestvůra do cesty hlavní skupině hrdinů, duch v chodbě pokud jsou hrdinové dva nebo jeden - za ním nakupení pikenýři, útok na slabší polovinu - druhá polovina musí ohrožené vysekávat ...
...prostě se to dá hrozně protáhnout v Zorkalův prospěch s naprosto minimálním levelováním, takže se to nakonec protáhne na dvacet tahů + 3 artefakty = 13 červených a 10 hnědých + počáteční stav (1 červená + 5 hnědých) ... taková síla takticky rozmístěná vede vždy k jasnému konci -
můžeme ho pracovně nazvat "deset malých černoušků" ...