• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
      AUTOŘI
    Kerwil - Jan Daněk
    Muflon - Jiří Daněk
    Stryx - Jan Dřevíkovský
    Amarath - Filip Kozák
    Alistair - Jan Kozák
    Zorkal - Kryštof Kozák

    Tento klub slouží k diskuzi, výměně zkušeností a zodpovídání dotazů k dobrodružné deskové hře Dorn.
    V klubu jsou přítomni autoři hry, kteří vám rádi zodpoví otázky všeho druhu...
     

    Oficialni Stranky

     
    rozbalit záhlaví
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    REQUO: Jsem zvědav, co řeknou ostatní autoři, ale za sebe:

    ad 1: podle mně v tom není problém. Ano, v původních pravidlech a na mapě je status brány osudu poněkud ambivalentní a v reedici bude jasněji vyznačeno, že brána není jen brána, ale i políčko.

    ad 2: hezký nápad. ono druhá strana potištěná také nebude úplně zadarmo, ale je pravda, že náklady na přidání "druhé hry" by takhle byly poměrně minimální. Problém je spíš jiný: vytvořit druhou mapu, která by byla podobně vyvážená a otestovaná jako ta dosavadní by byl docela kumšt a časově náročná věc. Dorn tak, jak je, je vyvážený za cenu mnohaletého testingu a kontinuálních změn, které ještě o dlouhé roky nazpět přesahují čas, kdy jsem se k autorskému týmu přidal já. Možná by to z nabytými zkušenostmi bylo tentokrát snazší... Nicméně jako nápad se mi to líbí. Mapa by mohla být jak alternativou téhož, tak něčím časově předcházejícím nebo následujícím. Postavy i Zorkal by se tam mohly třeba po dohrání jednoho plánu přenést na druhý :) V případě že večer je dlouhý a hra baví z toho může vznikout pořádné tažení a začínat už s rozjetýma postavama třeba na druhé úrovni je také něco, co prvotní mapu změní do nové :)
    REQUO
    REQUO --- ---
    ALISTAIR: no, máme za sebou několik her, vychází to průměrně tak půl na půl. Samozřejmě nějaké drobné připomínky by byly (či chcete-li náměty) - nebo nejasnosti. Vždycky jsme to ovšem hráli ve třech lidech, tzn. že bohužel nemám zkušennost v šesti hráčích. Ale... obecně bych řekl, že hra je pro Zorkala výrazně složitější, hrají-li hrdinové 4 než když je hrdinů pět.

    - k těm drobnostem, bohužel nemám hru před sebou, má jí kamarád (NAVARA), tak snad mě doplní, z hlavy si pamatuji jen jednu:

    1. bylo by možné v reedici nakreslit políčko na bránu, která zadržuje Zorkala (po otevření je to pole, nebo není?)
    2. líbí se mi cena hry, je příznivá. Ovšem její užitná hodnota by vzrostla druhým hracím plánem (stejná pravidla), který by byl na druhé straně, vytištěný... v podstatě by to pak byly dvě hry v jedné za cenu "minimální" invence (ale chápu, že takto se marketing nedělá). Toto se mi hodně líbilo např. u hry "Memoir"
    STRYX
    STRYX --- ---
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    REQUO: Jaký je poměr výher Zorkal / hrdinové?
    TAYLES
    TAYLES --- ---
    NIGHTINGALE: tse..dobře jsem viděla, jak ses vždycky otočil a cukaly Ti ramena ! :))
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    Vcera jsem hral poprve s pritelkyni a docela legrace... ona tam s tema hrdinama chodila, jako by sli na vylet :-)
    - "Tak ja s nim jedu sem."
    - "Tak ti umrel."
    - "Ty jsi blbej."
    :-))
    REQUO
    REQUO --- ---
    Díky za hru, máme za sebou několik her a stále větší a větší spokojenost. :)
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    ALMAD: Vielen dank, dr. Merkwürdigliebe!
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Fora jedou.
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    To je karmický švédský trest za používání mysql. Já bych to zakázal.

    // na opravě se pracuje, ale server went terribly wrong...
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    jenom hlaseni, minuly tyden dorazily karticky
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    Vydrzte.
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    No jo, taky mi to nefunguje. Uvidime, co se s tim da udelat.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    MATHES: to je karmicky trest za pouzivani phpbb fora - navyseni herezi uzivani jineho kodovani, nez utf8.
    STRYX
    STRYX --- ---
    Something went terribly wrong :o(
    MATHES
    MATHES --- ---
    sem jedinej, komu nefunguje dorn forum?

    hlasi mi to tohle:

    phpBB : Critical Error

    Error doing DB query userdata row fetch

    DEBUG MODE

    SQL Error : 1267 Illegal mix of collations (latin2_general_ci,IMPLICIT) and (latin1_swedish_ci,COERCIBLE) for operation '='

    SELECT u.* FROM phpbb_users u, phpbb_sessions_keys k WHERE u.user_id = 31 AND u.user_active = 1 AND k.user_id = u.user_id AND k.key_id = 'b0f002c77719762f0b6809c20c302940'

    Line : 89
    File : sessions.php
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Omlouvam se za zmateni, Woda ma samozrejme pravdu: "Poté, co je určeno, kolik útoků na něj směřuje, se hrdina může rozhodnout, který z útoků nestvůr vykryje." To je v pravidlech kvuli tomu, aby jedna mumie nemohla "stunovat" dva hrdiny v jednom kole. V klasickem pripade ze jedna mumie utoci na jednoho hrdinu se to stejne nepouzije, protoze hrdina stejne vyblokuje jenom jeden z utoku.
    WODA
    WODA --- ---
    dulezite je, ze si Zorkal vybira, kdo bude utocit prvni
    V pravidlech je ale naopak napsáno, že si hrdina vybírá, který útok vykryje...
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Na pohyb a na pouzivani predmetu nema mumie vliv, je opravdu potreba hrdinu zranit, tj. "stun effect" neni od utoku oddelitelny.
    ARFEA
    ARFEA --- ---
    ALMAD: Ale ten stun effect se vztahuje jenom na kouzlení a útočení, ne? Mám za to, že postava zraněná mumií se pohybovat může.
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    ZORKAL: Tady to neslo, Mumie byla jedina v uzke ulicce a chtela stunovat tu postavu tam, aby neutekla a zranovat jinde ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam