• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    NECROHEALER
    NECROHEALER --- ---
    Tak jsme si Dorn také pořídili a musím říct, že mne to nadchlo ! Líbí se mi strategický princip, kdy náhoda rozhoduje jen minimálně, jsou to takové šachy. Mám pár dotazů :

    1. mumie - postava zasažená mumií může použít požehnání a předměty ? přijde mi logištější že nemůže dělat nic, jen utíkat
    2. používání předmětů a předávání - za kolo může postava použít pouze jeden předmět, týká se to i předávání ? pokud si postavy předají předmět tak už nemůžou žádný jiný použít ?
    3. hráči si vybírají postavy - co třeba aby si zorkal mohl vybrat nějaké rituály ? ne všechny, ale když chci zahrát nějakou strategii podmiňující zahrání rituálu, který nemám tak je to problém :)
    4. jaké doplňující pravidla používáte ? my zatím jen závaly, určitě zavedeme to odpoutání se od nepřítele ale třeba 4 hrdinové nám zatím přijdou příliš nevýhodné

    taky jsem uvažoval o pěti hrdinech, takový zvláštní počet - nedá se to rovnoměrně rozdělit mezi hráče. Co třeba šest hrdinů a vyvážit to novým hrdinnou pro Zorkala ? Ten by se mu hodil, takový vůdce nemrtvých armád. Mohl by mít na výběr z cca tří jako třeba temný rytíř, černokněžník a nekromant, který by spawn pointech mohl vyvolávat nestvůry co se tam rodí.
    SKLIBA
    SKLIBA --- ---
    myslím, že tohle se sem taky hodí :-) aneb v sobotu jsme nebyli tak zcela v kondici :-D
    [RPG- Nejlepší perličky ze hry aneb pobavte ostatni ]
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    STRYX: velmi snadno, jen neni vule

    ZORKAL: supr :)
    C0RW
    C0RW --- ---
    ZORKAL: dobry ;)
    STRYX
    STRYX --- ---
    No, trochu problem by mohl byt s tou adresou. Ale moc si nedokazu predstavit, nakolik je to dohlidatelne..
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Taky jsem si rikal, ze to muze byt problem, asi nejlepe to bude prezentovat jako "fanouskovske video", na ktere muzeme sice casto odkazovat, ale jako uplne "oficialni" bych to radeji neprezentoval. Vzhledem k tomu, ze na youtube jsou mnohem flagrantnejsi porusovani autorskych prav, tak nam to snad zatim projde...
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    ZORKAL: Velmi pěkné! Jenom si říkám, že pokud by to mělo být oficiální video, mohla by být potřeba nějaká licence/svolení od Therionů.
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Tady tri propagacni filmecky k Dornu, da se to jeste upravovat, tak ocenime konstruktivni komentare... Kdyby si nekdo chtel udelat z cireho zachvatu vlastni video z Dornu, tak to taky ocenime!

    http://www.youtube.com/watch?v=Cc6rkMEuytM

    http://www.youtube.com/watch?v=bEAIdkTkVJQ

    http://www.youtube.com/watch?v=Ybs3mKH_SEo
    ALISTAIR
    ALISTAIR --- ---
    MATHES: No logicky ne, protože Gor má svá vlastní útočná kouzla :)
    MATHES
    MATHES --- ---
    ZORKAL: Takze Gor nebude moct delat ohnivou kouli?
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    NAVARA: No, mel bych akorat obavu, aby se takhle hra prilis neprodluzovala - i kdyz se hraje na tri artefakty, tak to nekdy trva pekelne dlouho... I takhle mi prijdou artefakty dost silne, takze by je mel Zorkal vic hlidat.

    Kerwil: Brutalni nestvury s artefaktama bych nechal az do rozsireni...
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    NAVARA: a proc bez bonusu ;)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ZORKAL: co udelat, ze kdyz hraci stihnout nasbirat vsech sest artefaktu, dostanou nejaky ukrutny bonus? aby mel Zorkal motivaci branit hracum ve sbirani, misto aby si nekde bokem susnil potvurky...

    (na druhou stranu by pak treba potvory mohly nosit zvednute artefakty po zabiti hrace - bez bonusu ovsem)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Je to presne tak, pak by mel moznost seslat dokonce tri kouzla za kolo. Mozna je to trochu hodne, na druhou stranu je to dost nepravdepodobna kombinace. Napady na upravu artefaktu jsou z tohoto hlediska jedine vitane...
    L_DAMIAN
    L_DAMIAN --- ---
    Teoreticky pokud bude mit Almanor 3. uroven a Morhenuv prsten a zaroven Morhenovu hul. Co s tim bude moci behem jednoho kola vsechno udelat? Zmrazit a hodit dve ohnive koule?
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Jasne, takze spis takto:

    Morhenova hul – Hrdina, ktery utoci kouzly, ziskava v kazdem tahu jeden utok kouzlem navic. Ostatnim hrdinum hul umoznuje seslat pri utoku misto svych standardnich utoku Almanorovo kouzlo Ohniva koule, musi ale za seslani zaplatit 1 Kapku krve.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ZORKAL: formulace "misto svych standardnich utoku" by pak chtela v tomto smyslu poupravit, protoze to jiz na kouzlici hrdiny omezene je (takze vlastne jen Gor a Almanor)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Bude moci seslat dve zadarmo ohnivky za tah, protoze ta hul mu proste prida jeden utok navic, a za ohnivku uz v teto fazi krev neplati.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ZORKAL: ad. hul - tedy Almanor na treti urovni bude sesilat dve zadarmo ohnivky/tah, nebo si bude moci vybrat mezi gratis kouli a holo kouli za zivot, ktera nahradi jeho puvodni utok?
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Abychom to tady trochu rozproudili, zde je "oficialni" navrh na dopneni hry o schopnosti jednotlivych artefaktu. Zelgaris mozna brzy doda i pekne nakreslene karticky pro tisk. Budeme radi, kdyz napisete do game-reportu vase dojmy a pripadne nejasnosti.

    Pri priprave hry se Artefakty na herni plan umisti licem dolu, aby nikdo nevedel, kde ktery z nich je.

    Pri sebrani druheho Artefaktu se objevi 2 silne nestvury, pri sebrani tretiho 3 silne nestvury navic. Za kazdy dalsi sebrany artefakt se vylihnou take 3 silne nestvury navic.

    Hrdinove si mohou Artefakty predavat stejne jako Poklady. Jednotlive artefakty svym drzitelum pridavaji tyto schopnosti, ktere hrdina muze pouzivat, pokud ma Artefakt u sebe:

    Morhenova sekera – Hrdina svym jednim utokem zabije jakoukoliv nestvuru na sousedicim poli (nemohou pouzivat hrdinove, co utoci pouze kouzly).

    Morhenuv mec – Pokud je hrdina zasazen, ztraci jedna z utocicich nestvur, kterou si hrdina vybere, jeden zivot. Lze pouzit za tah Pana Dornu pouze jednou. Morhenuv mec se neda vykryt.

    Morhenuv stit – Hrdina vykryje v kazdem tahu Pana Dornu o jeden utok navic.

    Morhenuv prsten – Hrdina ziskava v kazdem tahu jeden utok nebo jedno kouzlo navic.

    Morhenuv amulet – Hrdina si na konci kazdeho tahu vyleci jeden zivot.

    Morhenova hul – Hrdina, ktery utoci kouzly, ziskava v kazdem tahu jeden utok kouzlem navic. Kazdemu hrdinovi hul umoznuje seslat pri utoku misto svych standardnich utoku Almanorovo kouzlo Ohniva koule, musi ale za seslani zaplatit 1 Kapku krve.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam