• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    BLOODRAT: Zpočátku je ale Strix dost zranitelný (podobně jako Almanor), takže za něj P.D. může získat snadno krev. Jestli je takto nebezpečný, tak si musí P.D. dávat dobrý pozor, aby se jen tak nevyleveloval. Na třetí úrovni je i pár dalších hrdinů dost fatálních (Kaerdrak, Almanor, Eleanor, Vargen...).
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    MUFLON: Nu, jediný, kdo v té hře postoupil na třetí level byl Strix, který poté sebral tři z artefaktů a pro zbylé dva zmiňované si odběhl už "jen tak ze sportu". Zbytek grupy jej nechal vyexpit na svůj úkor a pak slavně umřel, protože splnil svojí úlohu. A Zorkal ještě v téhle fázi žádnou závažnější chybu neudělal - respektive neměl jak se bránit.

    To, co se snažím naznačit je, že když už Strix na ten třetí level dojde, Je téměř rozhodnuto, jak v případě hry za Kostěje (kde stačí proběhnout k vejci a jednou do něj třísknout) tak za Zorkala, kterého Strix prostě umlátí - pokud je plně vybaven - za jedno kolo, kterého snadno dožene, pokud se Zorkal snaží někam schovat nebo se někde vyléčit, a kterému snadno ruší snahu o tři kola plné rituální místnosti (artefakt hole střílející fireball). Ke konci hry už jsme se jak hráči, tak Zorkal probírali pravidly a hledali způsob jak Strixe zastavit, a nějak jsme nepřišli na žádný :o)

    Asi to bude chtít dát těch her se Strixem víc...po rozšíření je variabilita jednotlivých partií obrovská a tohle byla patrně krajní situace. Jen mne zarazilo, jak hladce jsem vyhrál.
    MUFLON
    MUFLON --- ---
    BLOODRAT: Hezký report na který můžu reagovat pouze jedinou odpovědí a to, že pokud nechá Zorkal postavy postoupit na třetí level a sebrat 5 artefaktů, tak si nezaslouží vyhrát.:)

    Že je Strix příliš silný slýcháváme od hráčů docela často, ale věř mi, že my jsme hráli se Strixem i bez něj opravdu hodně her a já osobně považuji Strixe spíše za slabší postavu.
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    Minireport

    Dorazilo rozšíření, a po několika hrách za kostěje jsme usoudili, že kombinací není nikdy dost a vyzkoušeli sestavu Zorkal vs Mannad, Zohra, Deirdre a Strix. Hráči vsadili na rychlost, Zorkal na taktiku a za pomoci úkolů a rituálu se mu podařilo zdvojnásobit armádu, když k němu hráči dorazili, a téměř zaplnit rituální místnost. Následně vyřídil supportery a Zohru. V tu chvíli už vypadal neporazitelně. Jenže v ten moment postoupil Strix na třetí level a vyšlo najevo, že se nedá (téměř) zastavit. S 5 ze 6 artefaktů, které mu přidávaly neskutečné bonusy ve dne a jeho schopnostmi v noci prostě postupně sám nejenže vymlátil polovinu rituální místnosti, ale i Zorkala samotného (taktéž na třetím). A přestože jsme udělali já za Strixe a pán Dornu za Zorkala několik chyb, shodli jsme se na tom, že Strix je naprosto zbytečně přešlapaná postava, znamenající v 85% vítězství hráčů. Jediný způsob, jakým lze vyhrát za bubáka je zaplnit rituální místnost na tři kola, což Strix vystřílí fireballem, má probíhání, vykreje dva útoky (se dřevěným štítem tři) s pokladem prudkého jedu v noci a s bardkou v zádech šest útoků za dvě lebky na kolo, v noci se kompletně zregeneruje, má pohyb 12 stejně jako upír! O respawnu nemluvě. Zavalit nejde, zával rozstříská za jedno kolo. Jediná možnost je zaplnit rituální místnost+4 pole všech chodeb do ní vedoucí, což je dvojnásob těžké, nebt Strix zpravidla likviduje nestvůry rychleji než přibývají, a to i když Zorkal vytváří totemy.

    Rozhodli jsme se nechat tuhle postavu pro nějakou z našich něžných poloviček, protože když už se slečny pustí po třech hodinách studování pravidel do deskové hry a postava jim rovnou na začátku exne, končí to studenou večeří a mrzutostmi :o) Zde bych viděl jediný možný využitelný potenciál Strixe.

    Podstatně zajímavější charaktery jsou bardka Deirdre a psyonik Mannad. Původní hra obsahovala pouze jednoho supportera a to byl Gor, který se u nás velké oblibě netěšil (nemožnost útoku, krevní banka pro Zorkala). Deirdre, která již na prvním levelu přidává útok/kouzlo navíc je podstatně využitelnější. Mannad pak nejednou zvrátil průběh celé bitvy, taktika získává zcela nový rozměr.
    MUFLON
    MUFLON --- ---
    Ano, je to tak, že je to slotově a platí to do konce hry. No a výkřik do tmy samozřejmě moc potěšil. :)
    TRUMPETKA
    TRUMPETKA --- ---
    BLOODRAT: ja bych to bral jako slotovy zivot, jelikoz herove nejsou v "normalnim" poctu...nebo jeden z hracu za hery muze ovladat 2 hery
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    Otázka....pokud se hraje se čtyřmi hrdiny, pravidlo přihraje hráčům do začátku o jeden život navíc. Je tento život "slot", tzn do konce hry má hráč možnost vlastnit o jednu kapku krve více nežli určují pravidla, nebo jakmile o tento jeden "slotovaný" život přijde, hra se nadále normálně odvíjí a hráči již operují s normálním počtem životů určených hrací kartou?
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    Tak díky za vynález Dornu tvůrcům. Už druhý večer za sebou baví pět lidí- a čím dál víc.
    Výkřik do tmy, ale doufám, že potěší :o)
    TRUMPETKA
    TRUMPETKA --- ---
    v sobotu hrdinove vyhrali.....ale je fakt, ze mel na zacatku 6 charakteru a to je hnedka poznat, jinak moc pekna bitva :)
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    Mně Kostěj přijde v pohodě. Navíc mě hra za něj baví víc než za Zorkala. Je to prostě takové akčnější. Zatímco Zorkala hraju spíš defensivně a kumuluju armádu, tak u Kostěje se mi vyplácí furt útočit a dotírat, a když umře, tak to není zas taková škoda, vzhledem k tomu, že je za něj na 1. úrovni jen jedna zkušenost a při narození se s ním ještě vyklube jedna slabá příšera navíc. A taky se mi velmi osvědčil rituál Zával. Když jsou hrdinové moc rychlí, vchod k vejci jim prostě zasypu, což je většinou slušně zdrží.
    ORC23
    ORC23 --- ---
    ten kostej se mi taky zda slabsi nez zorkal.
    Malokdy se stane ,ze vyhraje, pokad to hrdinove totalne nezachcijou. Jakmile se priblizi hrdinove k vejci, taxe horko tezko brani a zpravidla kostej zhebne hned v dalsim kole.
    TRUMPETKA
    TRUMPETKA --- ---
    ZORKAL: jo no, to bude asi nas problem, my to hrozne natahujem :-D
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    TRUMPETKA: Proti Kostejovi je nutne hrat vic na rychlost, treba i jednoho hrdinu obetovat, rychle se dostat k vejci, a je konec. Zdlouhava hra zrejme Kostejovi spis svedci...
    PIETA
    PIETA --- ---
    KERWIL: Pánovi Dornu hra mnohem víc odpouští chyby. Hrdinové něco pokazí - jsou mrtví. Pád dornu něco pokazí - je v horší situaci, než byl.
    (-:
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    Hehe a mame tu presne tu vyvazenost o kterou jde. Ale musim priznat, ze se take klonim spis k nazoru ze pan Dornu to ma ted o dost tezsi, protoze sledovat vsechny mozne kombinace hrdinu a jejich schopnosti chce opravdu hodne pozornosti a zkusenosti. Na druhou stranu nevynecham jedinou prilezitost hrat za pana Dornu a tuto vyzvu prijmout :)
    WANAH
    WANAH --- ---
    TRUMPETKA: To je zvláštní u nás se zase pánovi dornu nepodařilo vyhrát ani jednou :)
    TRUMPETKA
    TRUMPETKA --- ---
    a co se tyce datadisku: zda se mi, ze to ma Pan Dornu o poznani lehci a hrdinove o dost tezsi, zatim co jsme hrali asi 10her tak se jeste nestalo, ze by Pan Dornu prohral (a to sme to stizili tak, ze totem stoji 3 kapky, jakmile ma Kostej lvl3, tak hrdinum pribude 6ty hrdina, nepouzivame zavaly, jedeme stizena pravidla pohybu...)
    TRUMPETKA
    TRUMPETKA --- ---
    ORC23: no ja sem k datadisku dostal 1 oranzove a asi 5 sedych kolecek navic, ktera se v pripade potreby daji pouzit za nestvury, ale postavu hrdinu, Zorkala, Kosteje nebo totemu, to si budes muset asi dovyrobit rucne ;)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    ORC23: Akorat nevim, jestli by to zvladly odstranit tri hrdinske utoky... :)
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    ORC23: Husty, ale presny.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam