• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BALVAN42Sociologie
    TLAMPAC
    TLAMPAC --- ---
    ACHERON:
    THORGRIM:
    Ahoj, díky moc. Potřebuji nějakou studii nebo data za ČR..
    THORGRIM
    THORGRIM --- ---
    ACHERON: nebo ještě možná spíš

    Putnam, R.D. and Leonardi, R., Nanetti, R.Y.: Making Democracy Work: Civic Traditions in Modern Italy.
    http://press.princeton.edu/titles/5105.html
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    TLAMPAC: Bowling Alone. jinak bych prošmejdil stránky SÚ AV
    ELLTY
    ELLTY --- ---
    Nevite nekdo, prosim vas, o nejakem metodologickem prispevku, ktery shrnuje vyhody a nevyhody pouziti zprumerovanych dat z censu jako referencni skupiny?
    TLAMPAC
    TLAMPAC --- ---
    Nevíte někdo o nějaké studii, práci nebo výzkumu o tom, že:
    - v ČR je nízká úroveň občanské společnosti / participace
    - což v důsledku vede k tomu, že slabý je i politický systém / reprezentace?
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    Václav Bělohradský: Doba postkritická – Novinky.cz
    http://www.novinky.cz/kultura/salon/293590-vaclav-belohradsky-doba-postkriticka.html

    Společnost postkritická je založena na „velké mystifikaci“. Emancipace jako radikální potřeba je přesměrována do sféry individuálních potřeb, uspokojitelných nabídkou určitého zboží na trhu, je redukována na pouhý vedlejší produkt ekonomického růstu. Veřejný prostor okupuje dogma, které jsem nazval antipolitický individualismus. Jeho jádrem je přesvědčení, že kritika společnosti jen překáží osvobozování člověka ničím neomezovaným růstem spotřeby zboží: nákupem pobytu na jiném kontinentu například se spotřebitel může emancipovat od klimatu místa, kde žije, nákupem přípravku proti stárnutí od omezení svého věku, nákupem informační technologie od nedostatku informací. A lze si koupit také nové zážitky bez rizika změny sebe sama či místa ve světě.
    BOBR
    BOBR --- ---
    http://bit.ly/UUK5iO

    public sociology live with castells and burawoy enoy
    ROZTE
    ROZTE --- ---
    dekuju vsem za nastrely...
    (psala jsem to na fss/ dejiny bezpecnostnich a strategickych studii)
    OT kazdopadne kdybyste snad nekdy chteli cist valka a antivalka tak to nedelejte je to UScentricka uberslatanina...(doporucim eventuelne lepsi texty na tema valka v 21.stoleti)
    jeste jednou diky!
    WYNDMYLL_238
    WYNDMYLL_238 --- ---
    DOX - DOXagora - 12 hodin budoucnosti II., Maratón myšlenek, idejí, tezí: Inventura po dvou letech
    http://www.dox.cz/cs/dox-agora/12-hodin-budoucnosti-ii-maraton-myslenek-ideji-tezi-inventura-po-dvou-letech
    BOBR
    BOBR --- ---
    https://docs.google.com/file/d/1jcMeVWKJnTvr9vHM0EyOxWlVAWpEn7fFxPHwr-00M6BLanazxl0NV8yYekv6/edit?usp=sharing

    Nabídka stáže, výzkumný projekt pro Centrum pro demokratické učení.
    BARUNKA
    BARUNKA --- ---
    TLAMPAC: Dekuju moc,jsem rada za jakekoliv informace.Vim ze nejlepsi by bylo si vyzkum nebo jiz hotovou praci koupit,ale na to bohuzel nemam.Jen me zaukoloval sef v praci at mu udelam vyzkum na tuhle vekovou kategorii.Jeste jednou moc dekuju!!
    TLAMPAC
    TLAMPAC --- ---
    V roce 2008 zkoumala mladé AISA, některé výsledky jsou k dispozici. Používají ale divnou metodologii a výzkumy mladých rychle stárnou :)
    TNS AISA
    http://www.tns-aisa.cz/NewsDet-n97-cs.aspx
    Mladí LifeStyle 2008 - Vrabčák - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=CKE9R05yiXY
    TLAMPAC
    TLAMPAC --- ---
    BARUNKA: To je hodně obecné zadání. Začít by šlo třeba tak, že si na Facebooku zkusíš cílit reklamu (kterou nemusíš reálně spouštět) a pro skupinu 17 až 23 budeš porovnávat penetraci aktivity a zájmu z obecnou facebookovou populací. Konkrétnější výsledky by pak vyžadovali placený komerční výzkum.
    BARUNKA
    BARUNKA --- ---
    zdravim,
    mam prosbu. Nevite kde bych mohla dohledat nejake informace o lidech ve veku 17-23let, napriklad co je bavi, kam chodi, co je ted in, kde je jich nejvic, jake maji konicky, co poslouchaji,atd. pokud mozno jen lidi z Prahy.
    dekuju za jakekoliv info
    TLAMPAC
    TLAMPAC --- ---
    ZONICEK: A jsou tam nějaké vyšší negativní skóry? Obvykle začínám s hledáním jména faktoru, že se podívám na nejsilnější pozitivní a nejvíce negativní a popíšu, co je rozděluje.
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    ZONICEK: iniciátoři, loajalisté, úderníci, egocentristi :)
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    ACHERON:
    Nene.Ty 4 latentní faktory jsou na základě faktorovky (varimax) z 14 proměnných. Ty proměnné jsem vypsal pod faktory, ale potřeboval bych další názor na pojmenování.
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    ZONICEK: rozumím tomu dobře, že ti téměř každý faktor vyšel jako jedna proměnná?
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    Potřeboval bych trochu poradit s pojmenováním faktorů. Když jsem dal do jednoho souboru nástroj pro měření osobní iniciativy a defence silence (nevim jak to přesně přeložit - prostě mlčení zaměstnanců z obranného důvodu), tak mi vyšlo 5 faktorů.
    1. :
    Zaměstnanec: Aktivně řeší problémy. Pokud vidí, že je něco špatně, hned to jde řešit a ujímá se iniciativy. Dale se nebojí navrhovat nápady z případné reakce ze strany kolegů a cítí vnitřní potřebu je navrhovat.
    Já jsem navrhl: Iniciativa s podporou týmu
    2. obsahuje
    Nemá strach navrhovat nápady vzhledem k reakci ze strany vedoucího a nikdy by nesdělil informace, které poskytují společnosti konkurenční výhodu a mohly by poškodity organizaci.
    Já jsem navrhl: Loajalita s podporou vedoucího
    3.
    Obvykle dělá víc, než se od něj žádá a nerezignoval v navrhování nápadů.
    Já jsem navrhl: Proaktivní s ...?
    4. Přípežitosti využívá rychle k dosažení svých cílů a občas vynechá skutečnosti, aby se sám ochránil.
    Já jsem navrhl: Orientace na sebe sama

    Potřeboval bych trochu zpětnou vazbu ohledně těch návrhů na pojmenování faktorů. Moc díky, pokud se nad tím zamyslíte.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam