• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUTATOY8mm / 16mm/ 35mm FILMY / PROMITAČKY / KAMERY a vše kolem
    TADEK
    TADEK --- ---
    nevite jestli jeste volaj v CT 16mm?
    a nevite prosim, kdy volaj na Barrandove 16ku? pry to volaji jen jednou za 14 dni...
    BIGJOINT
    BIGJOINT --- ---
    FISHEYE_100: Co s nim je??
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---
    BIGJOINT: Pěkný, ten hledáček není moc ok, spíš sběratel?
    BIGJOINT
    BIGJOINT --- ---
    ahoj, je tu specialista, ktery naceni 16mm kameru Paillard Bolex?
    JCK
    JCK --- ---
    HROBO: vyvolání není problém v domácích podmínkách, tetenal e6 kit vyjde cca na 80 kaček plus destilka plus voda plus čas - dostali jsme se na 180m (12 rolí) za 7 hodin..).

    HROBO: další filmy se dají objednat z německa (kahlfilm.de, wittner kinotechnik), lidi na to točí, osobní zkušenost nemám, ježto takovou červenou jako má kodak jinde nenajdeš...
    HROBO
    HROBO --- ---
    NEUROKMOTR: to by bolo supr. a ked ne ektachrome, tak aky iny super8 farebny film? ziadny iny som nenasiel.
    NEUROKMOTR
    NEUROKMOTR --- ---
    HROBO:
    oficialne tady ektachrome nikdo nedela, a tak je to nemecko nejjistejsi a nejjednodussi reseni.. druha moznost je najit nekoho, kdo ma nakoupenou chemii a vola si to doma sam..to by bylo asi levnejsi, ale bez zaruky.. muzu se poptat mezi znamejma, jestli se nekdo na ektachrome nechysta.,
    HROBO
    HROBO --- ---
    takze otazka znie: je mozne dat vyvolat film za menej ako 400kc? jedna sa o ten 15m kodak ektachrome. diky moc za info, som lama...
    HROBO
    HROBO --- ---
    JCK: a prosim ta oplati sa kupit ten film s poukazom na vyvolanie? alebo mi to dokaze vyvolat niekto lacnejsie?
    JCK
    JCK --- ---
    v prodejne filmu Kodak (1635.cz)
    OTAKAR_KUBIN
    OTAKAR_KUBIN --- ---
    NFA :: Hoří, má panenko - NFA
    http://www.nfa.cz/hori-ma-panenko.html

    Pro dlouhodobé uchování je nezbytné zapsat obrazové a zvukové informace zpět na filmový pás. Jedině tento krok může v současnosti zajistit přežití audiovizuálního díla na dobu alespoň sta let a odpovídajícím způsobem tak zhodnotit nemalé finanční prostředky a lidskou práci vložené do celého procesu.

    ..až snad na to Dolby Digital teda
    FUJI_ITA
    FUJI_ITA --- ---
    THE SANDWITCHES - HEAVIEST HEAD IN THE WEST
    http://vimeo.com/43445650
    FISEJS
    FISEJS --- ---
    RUDOLF: Ve fofo Škoda prodávaj vyvolávací set na na čb inverzi, stačí všechno udělat podle návodu a neni problém. Problém je sehnat vývojnici, ale dá se vyvolávat i v nějakym škopku. Tam ale nastává problém se slepováním filmu. Jinak několik lidí ze střihu si i míchá vlastní chemikálie, kdyby jsi chtěl poradit víc tak pošta...
    STILL_PRIMITIVE
    STILL_PRIMITIVE --- ---
    RUDOLF: můj první pokus vyvolat fomáckou inverzi se nepovedl, nevim kde byl problém, snažil jsem se to udělat pořádně a nevyšlo to. jinak čb a barevný filmy si normálně volám ale todle na mě bylo asi moc...snad příště. rozhodně to neni prdel...
    FUJI_ITA
    FUJI_ITA --- ---
    SRNECEK: pokud chces aby to vypadalo jako toceny na film proc netocit na film? Na sestnactku te to dneska muze vyjit na stejny penize jako kdyz si spoctes naklady na film a vyvolani + levnejsi pronajem verzus drazsi pronajem digi techniky. Kor vzhledem k diskuzi ve ktery se ptas si tuhle otazku nemuzu odpustit i kdyz odpoved asi necham na tobe chodim sem ted sporadicky.


    RUDOLF: bavil jsem se snjadnim klukem co studuje na stihu Famu ale nevzpomenu si jak se jmanuje, kdyz se poptas na katedre a nebo tady na nyxu ve Famu auditku nekdo ti snad poradi, byl moc sikovnej
    Jinak u Pazzdery meli minulej tejden hromadu filmu na 8mm po sedesatikorune plus par setu za vic
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    zdar..

    potřeboval bych vyvolané 8mm, instruktážní, domací whatever, či prostě bíle.. máte nějaký tip kde na ně narazit? Chci to vrazit do promítačky a kouknout jak to vůbec funguje..

    zkoušel jste někdo DIY vyvolat 8mm film po domácku? O kvalitu nejde, prostě punk co z toho vyleze..
    SRNECEK
    SRNECEK --- ---
    FISHEYE_100: Nejde čistě o přijímačky, jsem typ, co chce film natočit co nejlépe v mých podmínkách a chci, aby se vizuálně co nejvíce blížil mé vizi, skutečně se chci vyhnout zbytečně tmavým, neostrým záběrům nebo deformovaným tvářím... A jinak k bodu 2) Viděl jsem všechny přijaté filmy tento rok a roky minulé a poslední dobou přijímají filmy, na kterých dělalo 10-20 lidí a každá pozice má příslušnou osobu, tudíž běžně mají kameramana, asistenta kamery, ostřiče atd. a vskutku... filmy pak vypadají po technické stránce velice profesionálně... bohužel nemám tolik kontakty a jak jsem psal níže, má zkušenost spolupráce s kameramany není dobrá (dělal jsem s bývalým studentem z Písku a 2x se studenty FAMU). Bohužel je to o typu člověka na jakého narazíte, a jelikož nejsem student filmové praxe, tak často docházelo k degradování mé pozice. Přičemž jsem byl vždy naprosto připraven a naopak oni často nevěděli, co dělat... a na jejich věk a zkušenosti se chovali velmi neprofesionálně (krom jednoho). Nicméně vím přesnou kompozici, tudíž je nechci nechat záběr rámovat... potřebuji je pouze na světlo...
    SRNECEK
    SRNECEK --- ---
    Ahoj, potřeboval bych radu. Plánuji v létě točit film k přijímacím zkouškám na FAMU a zvažuji na jaký typ kamery točit. Otvírají se přede mnou tři pravěpodobné cesty. 1) Spolupráce s kameramanem a poloprofi kamerou (předpoklad Sony EX1 či typ podobný). 2) Má koupě Panasonic V700 a vše bych si "kameroval" sám. 3) Točení na fotoaparáty. Zřejmě s kameramanem, jelikož by nezapůjčil fotoaparáty bez jeho vědomí.

    Jelikož jsem kdysi spolupracoval s kameramany a bohužel vždy to dopadlo velmi špatně, obávám se opětovného fiaska. Nicméně bych filmu rád dodal "filmovější vzhled", tudíž se mi nechce vzdát natáčení na poloprofi kameru. Tu bych snad sehnal i bez kameramana a mohl si na ní točit sám, avšak neumím nastavit kameru a nasvítit scénu, aby odpovídala mé vizi záběru. Sony EX1 je ekvivalent 16mm filmu, kdysi jsem na ní točil a záběry vypadají velmi pěkně, sklo nedeformuje výrazně tváře a zkrátka film vypadá jako film. Leč byla nastíněna obtížná obsluha. Panasonic V700 na automat dokáže - dle mě viděných videí - přizpůsobit barvu, expozici atd. do přijatelného tvaru. A rovněž výhoda je, že má detekci tváří, tudíž doufám v ostrost záběrů, v nichž bude nájezd. Obávám se, že Sony EX1 nedokáže nájezd uostřit. Akorát levnější sklo u V700 by mohlo při detailech tváře výrazně deformovat. Vskutku chci točit na kameru, která odpovídá 16mm, jelikož např. Sony Z1 a Panasonic V700, i když je o desítky tisíc levnější, si ve finálním obrazu tolik neliší. Třetí možností jsou fotoaparáty, ale zde si myslím, že bez štábu okolo a zkušenosti s natáčením na ně, by došlo k selhání. A otázka ostření je dle mě zásadní, jelikož bez ostřiče se domnívám, že nemám šanci...

    Po mém zmateném nastínění situace se ptám, zdali byste točili na poloprofi kameru a nebo na Panasonic V700 a doufali, že film bude vypadat jako film nebo na fotoaparáty, které filmovost zaručí, ale váže se k nim nelehká obsluha (co jsem slyšel). (Neřeším nyní režijní schopnosti nebo herecké atd., opravdu čistě vlastnosti kamery, co dokáže interpretovat.) Štáb bude velice skrovný, zvukař, herec, herečka a já. A jak jsem uváděl dříve, kameramana stále zvažuji, ale po mých zkušenostech se upřímně bojím té spolupráce...
    FUJI_ITA
    FUJI_ITA --- ---
    Diamonds and Rust
    https://vimeo.com/41734716
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---
    Last minute booking a naprostá pecka:
    Jérôme Noetinger, Xavier Quérel
    Marcus Bergner, Marek Bouda


    čt 7. června 2012, 20:00
    Galerie Školská 28


    Poslední ScreenLab této sezóny představí projekt dvou členů legendárních francouzských Metamkine Jérôma Noetingera a Xaviera Quérela a nový sound-poetry-film projekt Marcuse Bergnera a Marka Boudy.

    Před a po představení se podává francouzská česneková polévka s bílým pečivem připravená Marcusem Bergnerem.



    Víc tu...
    Školská 28: Komunikační prostor / Jérôme Noetinger, Xavier Quérel / Marcus Bergner, Marek Bouda
    http://skolska28.cz/page.php?event=588
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam