• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GIDDYMOONCUP, LUNETTE, LADYCUP, DIVACUP a další --- vychytávka pro menstruující ***
    GALTHEA
    GALTHEA --- ---
    LICINDA: proč ne, když je to pro holku pohodlné - ale spíše menší...
    LICINDA
    LICINDA --- ---
    co si myslíte o používání kalíšku v brzkém věku - třeba rok po menarché? 13, 14 let....
    GALTHEA
    GALTHEA --- ---
    MARGARITKA: to jo, viz takovou MeLunu, tam máš potíž si vybrat...
    LANTHAL: tak s tou krví bacha - nejčastější důvod co jsem dostala proč kalich kamarádky nechtějí ani zkusit - protože tak krev je taková "nechutnáááá"...
    LANTHAL
    LANTHAL --- ---
    IKA: tak to rozhodně :) mě si kalíšek včera totálně získal
    IKA
    IKA --- ---
    LANTHAL: to je pravda. nastastie mame k dispozicii silny marketingovy nastroj - kazda to moze vysvetlit vsetkym svojim kamaratkam a znamym.
    (a trendovo tomu budeme hovorit "word of mouth". ;)
    LANTHAL
    LANTHAL --- ---
    IKA: to ti bohužel v takhle přímém srovnání u většiny populace nezabere ... moc velký rozdíl ... proto je to asi zatím tak trochu "elitářský" produkt, protože 50,- měsíčně si může dovolit každá ženská, ale vydat 500,- za věc, která nevíš, jestli ti bude fungovat, atd. ... to si dovolí málokterá (teda za předpokladu, že vůbec o kalíšku někdy vůbec slyšela:)
    IKA
    IKA --- ---
    LANTHAL: no, tak by som tam pridala informaciu, ze kalisok nahradi desatrocnu zasobu tamponov, to by tie pocty hned lepsie vychadzali.:)
    LANTHAL
    LANTHAL --- ---
    LAIRE: jo, a řekla bych, že to je kvůli tý ceně, protože drogérka prostě něco za pětikilo nedá do regálu vedle tamponu za 30 korun ... což je asi i dobře, protože v takovymhle porovnání by to bylo asi neprodejný ... až budou kalíšky za stovku, tak je podle mýho v tom regálu vedle vložek najdem ... ale to se budou muset zdejší výrobci nejdřív trochu umoudřit
    LAIRE
    LAIRE --- ---
    LANTHAL: btw v té anglii mají kalíšky normálně v obchodech vedle vložek a tamponů.. Tady aby se po nich člověk (ženská) pídil po všech čertech nebo platil poštovný, a to ještě musí vědět, že vůbec něco takovýho existuje.
    IKA
    IKA --- ---
    LANTHAL: je sice fakt, ze mi babicka rozpravala, ze mala bavlnene, pratelne vlozky a ze ich susila na dvore, ale tak celkovo mam pocit, ze v jej generaci je citit ostych o tychto zalezitostiach vobec hovorit (takze v sukromi by mozno kalisok pouzivali, ale ako by sa o nom mali dozvediet?)
    MARGARITKA
    MARGARITKA --- ---
    LANTHAL: protoze vyhraly prachy a bussines nad zdravym rozumem :-/
    IKA: popravde si nejsem vedoma ze bych tam klikala ani pred tou zkusenosti, asi je to spis jak rikas o povaze a zameru s jakym kdo hleda...
    LANTHAL
    LANTHAL --- ---
    IKA: s tou krví se mi to moc nezdá, s tamponama/vložkama taky ženská manipuluje ... navíc bych řekla, že zrovna ženský v tomhle nejsou moc citlivý, většina z nich má děti, kterým denně pár let utírá hovna někdy až ze zátylku, troška krve v kalíšku je proti tomu sranda ;) ... ale možná pro tu (zatím) bezdětnou část to může být problém ...
    IKA
    IKA --- ---
    LANTHAL: reklama + kulturne zabrany manipulovat s menstruacnou krvou.
    LANTHAL
    LANTHAL --- ---
    IKA: no těžko říct, proč se ale tampony chytily dřív než kalíšky ... asi kvůli tomu, že ty tampony se opravdu firmám vyplatí víc, a reklama je poměrně mocná zbraň ... a asi taky kvůli tomu, jaká je doba - použít a vyhodit a koupit nový, to je styl dnešní doby, bohužel, no
    IKA
    IKA --- ---
    LANTHAL: mas pravdu, je to sice stary patent, ale myslim, ze bolo treba, aby sa celkove spolocenske naladenie zmenilo - predpokladam, ze hovorit otvorene o menstruacii pred tymi 80 rokmi asi nebolo uplne bezne.
    IKA
    IKA --- ---
    MARGARITKA: tak ale vies ako to je, ked si s tym pracovala, nie si ani zdaleka typicka cielova skupina. ;)
    navyse treba rozlisovat typy hladani - ked niekto chce vyslovene nakupovat, klika na ppc reklamy viac, ako ked sa len potrebuje zorientovat v problematike, napriklad.

    ale ano, tiez mam pocit, ze na fb by to v tomto pripade slo lepsie (a to mam doteraz skor opacne skusenosti.)
    MARGARITKA
    MARGARITKA --- ---
    IKA: chvili jsem v tomhle oboru pracovala, delali sme reklamu pouze pro google ale osobne jsem tam na reklamu jako uzivatel nikdy neklikla, neprijde mi to moc perspektivni vzhledem k tomu ze googl je proste skvely vyhledavac a najde vzdy to co hledam takze si nejakych bocnich linku ani nevsimnu. Na FB by to snad zabralo vic, kdyby tam byl navic obrazek pekneho barevneho kalisku :)
    LANTHAL
    LANTHAL --- ---
    LICINDA: není to vyloženě nový výrobek, jak koukám, jeho patent je starý asi 80 let :))) ... nicméně Mooncup v Anglii funguje od 2002 a u nás Ladycup 2007 ... takže tím to nebude. Podle mého prostě české firmy drží cenovou hladinu ostatních zahraničních výrobců, jen bohužel příjmová hladina u nás není jako v anglii ... ale tak snad se to zlepší, chtělo by to ještě pár konkurenčních výrobců a za pár let bude kalíšek za stovku :)
    IKA
    IKA --- ---
    ak ta to zaujima viac, tak radsej asi uz posta, tu uz je to dost ot.:)
    IKA
    IKA --- ---
    LICINDA: co sa tyka textovej ppc reklamy na sezname a na googli: tam je to fakt vymyslene tak, ze mozes minut tolko, kolko si na zaciatku urcis, takze ak chces, aby to bolo 10.000, tak to bude 10.000, ked chces aby to bolo pol mega, bude to pol mega.. (pretoze okrem maximalnej ceny, ktoru si ochotna dat za jeden klik, si urcujes aj maximalny rozpocet, takze sa nestane, ze minies viac, ako si planovala.)
    podobne funguje reklama aj na facebooku, a mozno by stalo za to vyskusat to s kaliskom aj tam. (mozes smerovat kliky nie na nejaku samostnatnu stranku, ale na nejaku fb page, co pre teba moze byt jednoduchsie na spravovanie a na naslednu komunikaciu z uzivatelmi. teda, predoklam, ze nemas nejaky vlastny web, kde s nimi uz komunikujes.)

    s reklamou na inych serveroch sice mam skusenosti, ale len pre velke projekty, takze neporadim. :/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam