LICINDA: co sa tyka textovej ppc reklamy na sezname a na googli: tam je to fakt vymyslene tak, ze mozes minut tolko, kolko si na zaciatku urcis, takze ak chces, aby to bolo 10.000, tak to bude 10.000, ked chces aby to bolo pol mega, bude to pol mega.. (pretoze okrem maximalnej ceny, ktoru si ochotna dat za jeden klik, si urcujes aj maximalny rozpocet, takze sa nestane, ze minies viac, ako si planovala.)
podobne funguje reklama aj na facebooku, a mozno by stalo za to vyskusat to s kaliskom aj tam. (mozes smerovat kliky nie na nejaku samostnatnu stranku, ale na nejaku fb page, co pre teba moze byt jednoduchsie na spravovanie a na naslednu komunikaciu z uzivatelmi. teda, predoklam, ze nemas nejaky vlastny web, kde s nimi uz komunikujes.)
s reklamou na inych serveroch sice mam skusenosti, ale len pre velke projekty, takze neporadim. :/