• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALIJENiPhone - Apple reinvented the phone ....
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PREPRESS:
    tak nechci vylozene kus za kus na pockani, ale treba tyden?

    Kdyz mi opravovali u TMO 6S kdyz jsem si ho rozflakal, tak me prave udivilo, ze to posilali do holandska. Az nyni jsi mi osvetlil proc.

    A do tretice... No borec se netvaril ze tech 14 dnu kvuli holandska ale kvuli toho ze nevi jak to diagnostikovat... Coz mi primo rekl...
    MYJKA
    MYJKA --- ---
    PREPRESS: Mesic? Ja ted resila reklamaci - vymena kus za kus a cela akce trvala necelych 14 dni a to jen proto, ze jsem nejdrive menila dorucovaci adresu proti objednavce a pak, ze byly vanoce. Jinak by to byl tyden.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PREPRESS:
    1. nejsou v Ostravě (což by balík sice vyřešil, ale...)
    2. na webu vidím "Apple service provider" ale nevím zda to znamená, že jsou autorizovaným partnerem Apple pro Apple záruku.
    3. já s ČS neměl nikdy problém a vlastně nemám ani nyní. Jen me zaujala ta hláška. V porovnání s tím, když čtu na netu jak Apple mění zařízení kus za kus a analyzuje si dané chyby (jak u GPS DROPu, tak třeba u zeleného pruhu).

    Trochu jsem čekal, že řekne něco jako, že založí ticket někde na apple a tam někdo vyhodnotí, že ty první kusy tímto trpí (což někde psali i na netu). Ale dle toho co řekl, to spíše vypadalo, že si tam nahraje svoje APPLE ID a začne nějak řešit, zda ho GPS naviguje/nenaviguje přesně.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Tak řešení mého DROP GPS mi v Českém servise odhadli na 14 dní. Když jsem se ptal co se za tím termínem skrývá, mi bylo sděleno, že se s danou závadou nikdy nesetkal a že neví jak by to měl testovat. Dále následovalo jen smutné koukání typu: "víc ti k tomu neřeknu". Tak uvidíme :)

    Samozřejmě jsem se jako u každého problému musel prokecat tím, že jsem reinstaloval, použil všechny možné návody z internetu atd. atd.
    KAZATELL
    KAZATELL --- ---
    CROSS: zatím je to prý jen v apple storech, ale mění všechny od 6tky aniž by to zkoušeli. Prý se to nedá nijak diagnostikovat :-D
    CROSS
    CROSS --- ---
    EFESH: je to samo možný, ale to jsme zase u toho, že se bavíme o Apple, o Apple Store a Apple zaměstnancích. Jestli a jak to prosákne do českých servisů — ale tak on to jistě někdo vyzkouší.
    EFESH
    EFESH --- ---
    CROSS: Možná ne...
    Apple will replace iPhone batteries even if they're still 'good'
    http://mashable.com/...iphone-battery-replacement-29-diagnostic-results/?utm_cid=hp-h-3#nm22hjtwrOqc
    VFISA
    VFISA --- ---
    k tomu screen replacement:

    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    KOC256: Presne tak.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Pamatuji si dobře, že pro reklamaci v záruce apple (do jednoho roku) není třeba krom mobilu vůbec nic že?
    CHILDINTIME
    CHILDINTIME --- ---
    EFESH
    EFESH --- ---
    PREPRESS: kdo ma v adresari "A" "Zip Extractor"? :)
    PELDA
    PELDA --- ---
    Nevite kde sehnat toto, ale aby fungovalo i v nove IOS ?
    potrebuju jen nabijeni

    FIXED redukce pro nabíjení a datový přenos z microUSB na Lightning, iOS 9.x a nižší, bílá FIXA-MTOL-WH | CZC.cz
    https://www.czc.cz/...ni-a-datovy-prenos-z-microusb-na-lightning-ios-9-x-a-nizsi-bila/193951/produkt

    CROSS
    CROSS --- ---
    BELO: tipy na servisy se tu opakují (Český servis, iOpravna...) Co se týká baterky, je otázka, jak rychle tohle opatření pronikne až do Čech, vzhledem k tomu, že žádný servis tu neprovozuje přímo Apple. Ale ani Apple nebude baterku měnit jen proto, že jim to někdo přinese, ale pouze, pokud diagnostikují pokles jejího výkonu pod nějakou hranici. Takže to podle mě neproběhne automaticky čistě proto, že bude tlf stejně v servisu.
    BELO
    BELO --- ---
    Nazdar, potřeboval bych opravit rozbitý display na iPhone SE (zakoupen na SK - ještě v záruce). Ke komu byste šli v Praze?
    Udělaj mi tam i tu Applem hlášenou výměnu baterky za zvýhodněnou cenu?
    Díky
    DOOSH
    DOOSH --- ---
    HOLAKAC: pokud na tom telefonu nejsou žádné známky fyzického poškození, tak bych se psychicky připravil na to, že zřejmě dostaneš nový telefon. Zvlášť jestli to máš v té roční apple záruce. Moje zkušenosti jsou jen dobré, pokud to odneseš do autorizovaného apple servisu.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    UNDERWORLD:
    co mas porad s tim iTunes?

    Stahuj pres AppStore...
    UNDERWORLD
    UNDERWORLD --- ---
    Prosim poradte jak stahovat z itunes. Kliknu na "ziskat" ale aplikace se nestahne.
    SH_PANDA
    SH_PANDA --- ---
    ICARUS: IMO na iOS nic takovyho by design ani neni mozny - kazda appka je ve vlastni kleci a o zbytku systemu vi malo a muze jeste min. Kdyz neco takovyho potrebujes tak mozna bych skusil
    A) kdyz jde o jenom o email tak si pripoj account i na Macu
    B) kdyz o notifikace obecne tak mozna by slo pripojit iPhone kabelem a cist a parsovat z nej logy, ale to uz mi prijde jako scifi
    C) apple watch ;)?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam