• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALIJENiPhone - Apple reinvented the phone ....
    VFISA
    VFISA --- ---
    sorry ale neznackovy IOT z aliexpresu je deravy jako svina, casto to ma hardcoded hesla a je to dire jako vrata. Snad to v praci nenapojujete na primarni wifi, lol.
    COWBOY
    COWBOY --- ---
    CITRONAK: Nejsem elektrikář, ale tři dráty jsou Fáze, Nula a Ochranný vodič. Když máš dva, tak Nula a Ochranný vodič zapojíš na Nulu a bude ti to makat.
    CITRONAK
    CITRONAK --- ---
    MADBANANA: Homekit resim pro zabavu v kanclu. Momentalne uz jsme tak lini, ze uz nic sami nezapiname :-D Svetla a zasuvky se spinani dle osob, ktere jsou v kancelari automaticky (dle iBeaconu, protoze lokace od homekitu je naprd.)y

K tvemu dotazu:
    1) drazsi: nedavno jsem narazil na
    https://www.aliexpress.com/item/32852301742/32852301742.html a cekam od nich na otestovani zasuvku a rgb zarovku. Mohu pak poreferovat, tak do 14 dnu by to mohlo dorazit.
    2) diy - levnejsi:
    https://www.aliexpress.com/item/32823039219/32823039219.html + preflashnuti na jiny frimware (u tohodle by to melo jit zatim i bez otvirani) + raspberry a na nem homebridge s pluginem pro jejich ovladani.

Momentalne mame v kanclu jeste komplikovanejsi variantu, kterou radeji ani nezminuji.

Pro variantu 2 mam jeden kus v kanclu, ale narazil jsem na problem, tak kdyby tu byl nejaky elektrikar, rad bych se na neco zeptal :-) Obecne jde o to, ze chce 3 kabely k zapojeni a my mame jen 2 :-D Soucasna varianta chce jen take 2 a proto tam furt je...

JYRKA
    JYRKA --- ---
    MADBANANA: HomeKit zacina. Nakonec jdu do kompatibility spis s Alexou.
    Jinak mi zpracovala popis toho, co si mam koupit, pani Minarova z Genialni dum.
    MADBANANA
    MADBANANA --- ---