• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALIJENiPhone - Apple reinvented the phone ....
    DARKINA
    DARKINA --- ---
    DANII_DP: Thx vyzkousim.)
    DARKINA
    DARKINA --- ---
    Neexistuje nejaka appka, ktera by byla schopna vyhledat duplicity v albu vsechny fotky?
    GEGI
    GEGI --- ---
    Ahoj, neda se nejak zmenit barva upozorneni? Z ty cerveny? Dekuju
    FRANCIMOUR
    FRANCIMOUR --- ---
    HAVANA: Meli by si to dohledat...
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    potrebuju na reklamaci AirPods fakturu/Uctenku? jsou pul roku stare, kupovane v CR
    MONOTYPEK
    MONOTYPEK --- ---
    NELDE: jsem v tomhle konzervativní docela a nikdy jsem neměl potřebu mo/to aktivovat... tedy nejspíš Apple změnil a "deal with it" :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    MONOTYPEK: mo/to se užívá u plateb bez karty. Normálně to banky mají povolené, nicméně u nás se toho klienti bojí a mají nulové limity. Tipnul bych si, že Apple změnil banku, přes kterou dělá inkaso.
    VENIKA
    VENIKA --- ---
    MONOTYPEK: To jsem si myslela. Kdyz to strhnou, tak pak reklamace, to by melo byt hned vyreseny, akorat teda opruz pro tebe.
    MONOTYPEK
    MONOTYPEK --- ---
    VENIKA: Řešení bylo jednoduché. Apple začal používat pro tyto platby typ MO/TO a to jsem neměl povolené u své karty. Nejspíš mi někde uteklo info od Apple, že taková změna je.

    Nicméně teď budu čekat jestli si strhnout 12x platbu a nebo jen jednou a zbytek se reversuje. Takové je info od banky.
    MONOTYPEK
    MONOTYPEK --- ---
    VENIKA: Nic takového se nedělo. včera se objevila notifikace, abych aktualizoval platební údaje (to od jejich zadání nebylo potřeba) a od té doby to takhle jede. Jde čistě jen o platbu za iCloud.

    Do banky zavolám.
    VENIKA
    VENIKA --- ---
    MONOTYPEK: Nemenil jsi nastaveni karty - povoleni internetovych transakci, limity? To zni jako problem te karty, kdyz si zavolas do banky, reknou ti, proc to neprochazi.
    MONOTYPEK
    MONOTYPEK --- ---
    ahoj. prvně jsem se potkal s následující situací a začínám panikařit. prosím o radu.

    z nějakého důvodu mi neprošla platba za iCloud (důvod neznám), od té chvíle neustále dostávám notifikaci, že musím aktualizovat platební metodu. udělám to a na účtu se mi objeví blokace approval reverse od apple na 20,-. blokace zůstává, ale platba je odmítnuta a kolotoč začíná nanovo... aktualizovat platební údaje (dělám už i v iTunes), což okamžitě vygeneruje platbu, která je zamítnuta.

    karta je zcela funkční, jediný problém má apple. na účtu mám od včera už 12 approval reverse blokací.

    co s tím? díky moc.
    EX_ESKADR
    EX_ESKADR --- ---
    NELDE: pokud zablokuješ na úrovni IMEI, tak se ti nikde nic nezobrazuje
    NELDE
    NELDE --- ---
    PECH: Není to blokované pro nějakého operátora?
    LOJZA: Je to i někde v menu. Nicméně kradené snad zobrazují zprávu, že je má dotyčný vrátit. Navíc pokud je to kradené, tak je dobrý důvod na odstoupení od smlouvy, ne?
    CROSS
    CROSS --- ---
    JYRKA: píšou ;–]
    KOC256
    KOC256 --- ---
    JYRKA:
    Jo. To už dává smysl... :)
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    KOC256: nevím, jestli to píšou v tomto článku, ale přinejmenším v jiném vidí přínos hlavně pro prodejce nových telefonů - snadno a rychle zmigrují data ze starého telefonu zákazníka.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    iOS 12.4 přináší nový způsob migrace dat z iPhonu do iPhonu – MobilMania.cz
    https://www.mobilmania.cz/...-novy-zpusob-migrace-dat-z-iphonu-do-iphonu/sc-3-a-1345699/default.aspx

    Mi to prijde dost nezajimave.
    Skoda ze pro obnovu do noveho zarizeni je stale jeste potreba zaloha a neprenese se komplet vzduchem.
    NYX
    NYX --- ---
    LOJZA: Musim, jsem na dovolene a nic jineho tu nemam.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam